Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2023-10-05, 13:53
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quariz
När hon gick i skolan hade hon praktik på mix megapol och vilket senare har gett henne jobb där. Dom hade en diskussion om vad hon skulle heta/kallas nu när hon är med på radion varje morgon. Har för mig dom var inne på producent-Malin med då hon även har varit det på bland annat på mix, men till slut kom dom fram till att hon skulle fortsätta heta praktikant-Malin. Kanske finns kvar att lyssna på. Var i början av hösten.

Hon avslöjade i radion att hon hade disco-hånglade med kicken förra helgen..
Annars verkar det vara en lugn tjej då ingen har något om henne?
Men jösses. Jag trodde hon var praktikant men blev konfunderad då hon aldrig slutade. Sexig röst och får man tro vad som står här i tråden är hon inte ful heller vilket väldigt ofta är fallet med radiofolk.

Sjukt att tråden är tio år gammal då jag minns henne på mornarna i Mix Megapol som om det hände precis nyss. Undrar om hon fick en mer framträdande roll när Anders blev me2an. Får ta och kika runt lite på nätet. Trodde hon var ca 20 med så ska bli intressant att se hur gammal hon är.

Och en fråga till er som ser, hur ser hon ut ungefär och vad har hon för hårfärg?

*edit* oj visade sig att hon var en gammal nucka på 36, och var då sannerligen ingen praktikant för tio år sedan. Verkar nu dock mest leda massa tramsprogram på TV4. Jaja där ser man *edit*
Senast redigerad av volvo 240 2023-10-05 kl. 14:00.
Citera
2023-10-05, 14:16
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag hade nästan glömt bort Malin då jag inte följer henne på insta längre PGA ATT HON SKAFFAT POJKVÄN OCH BARN

Men hon dök upp i en podd jag lyssnar på, tv-fabriken och jag kände inte alls igen hennes röst. Jag har ju hört henne på radio tusentals gånger innan men rösten är helt annorlunda, vad i fan den är ju till och med nästan behaglig?!

Lyssna: https://play.acast.com/s/tvfabriken/4c0dd10d-7eea-4d5a-811a-58a83f181f11
Men gud vad konstig hon låter. Fy fan. förstört sin kropp permanent med genom att skaffa barn. Sannerligen gått utför för denna kvinna. Rösten har ju blivit väldigt slätstruken med och saknar karaktär och den där sexigheten hon hade förr. Märkligt. Sådär mycket brukar ju folks röster inte förändras, speciellt inte på såhär relativt kort tid. Så undrar om hon gjorde sig till innan eller gör sig till nu?
Senast redigerad av volvo 240 2023-10-05 kl. 14:19.
Citera
2024-04-03, 18:17
Medlem
Malin är lite aktuell nu i och med Barchelette Sverige (stavning?).
Var här om dagen som hon fick kommentarer om sin kropp, då främst hennes bröst.

https://www.tv4.se/artikel/425WY76QWxgLGE4WsNNXpx/haer-ryter-programledaren-ifran-hade-bett-dig-halla-kaeften
Citera
2025-06-17, 19:42
Medlem
Programledaren Malin ”Praktikant-Malin” Stenbäck har gift sig.

För Aftonbladet berättar hon om det känslosamma bröllopet som ägde rum i Ljusdal i helgen.

– Jag har gråtit så mycket.

Hon heter numera Malin Molund.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Oo5PRk/malin-stenback-har-gift-sig-med-petter-molund
Citera
2025-06-17, 22:17
Moderator
blomvattnares avatar
Nya efternamnet tillagt i rubriken.

/Mod
Citera
2025-09-22, 22:18
Medlem
Såg bild på Malin från Hela Sverige bakar. Oj vad hon gått ner i vikt!
Citera
2025-09-22, 22:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Såg bild på Malin från Hela Sverige bakar. Oj vad hon gått ner i vikt!
Ozempic.
Citera
2025-09-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ozempic.

Vet du det? Har hon diabetes?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera