2023-03-16, 23:55
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Har varit på EKG och blivit undersökt av läkare nu. Dom hittade inget fel. Kan ha berott på stress.

Skulle ändå inte rekommendera en substans som gett möss i studier förstorat hjärta, även om det krävdes 3mg/kg kroppsvikt för att det skulle ske.

Hur är blodtrycket? Tar du andra AAS?

Mvh
Citera
2023-03-17, 10:12
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Hur är blodtrycket? Tar du andra AAS?

Mvh

Blodtrycket är bra. Tar inga AAS.
Citera
2023-03-23, 20:40
Bannlyst
Finns det någon bra fettförbrännande sarms som ni testat? Märken?
Citera
2023-03-27, 16:14
Medlem
Nosstocks avatar
MK-677

Efter hur lång tid brukar ni/man känna av effekten av förbättrad sömn och känna sig mer utvilad av MK-677?
Citera
2023-03-27, 18:30
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Finns det någon bra fettförbrännande sarms som ni testat? Märken?

Cardarine funkar bra för fettförbränning. Gick ner 7kg på 2 månader utan att ens försöka gå ner i vikt aktivt när jag tog det

Jag åt alltså som jag brukar göra men gick ändå ner så mycket i vikt. Om man räknar kalorier kan man säkert gå ner ännu mer än så.
Citera
2023-03-28, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Cardarine funkar bra för fettförbränning. Gick ner 7kg på 2 månader utan att ens försöka gå ner i vikt aktivt när jag tog det

Jag åt alltså som jag brukar göra men gick ändå ner så mycket i vikt. Om man räknar kalorier kan man säkert gå ner ännu mer än så.

Gillar du Cardarine gillar du nog 5AMINO 1mq ännu mer

Det är snarlikt Cardarine fast ännu bättre i mitt tycke, speciellt för fettförbränning

Den ökar mitokondria som Cardarine samt blockerar NNMT och höjer NAD+

Samt krymper även fettceller
Citera
2023-04-01, 00:24
Medlem
Grabbar, jag är ovanligt sugen på att börja på antingen steroider eller Rad140 alternativt någon annan sarm.

Jag är två meter lång, 90kg, 30år och jag behöver något extra för att känna förändring i mitt liv.

Om jag skulle köra Rad140 skulle det vara 8v 10mg/dag (pga lång halveringstid) med nova som pct ifall det känns som det behövs.
Läst en hel del det senaste, några skräckhistorier, några framgångsagor.

Ni som kört rad140, rekommenderar ni det?
Citera
2023-04-01, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otranadtill1000
jag behöver något extra för att känna förändring i mitt liv.
Förändring i ditt liv? Vad menar du med det? Vad är det för förändring i ditt liv AAS ska åstadkomma?
Citera
2023-04-03, 13:05
Medlem
Hej!
Jag vet inte om detta är rätt tråd att lägga detta inlägg i, men det handlar åtminstone om sarms. Ber om ursäkt om detta är fel!
Hursomhelst har jag kört rad 140 i 7 veckor, nu på lördag denna vecka skulle det ha blivit 8. Har dessutom enclo som pct som jag tagit i en vecka. i torsdags fick jag mail om att jag ska få börja på ett jobb jag sommarjobbade på i somras, MEN de har en ny policy där alla måste nu ta ett drogtest. Drogtestet ska vara om ca 3 veckor och det är ett salivtest samt stick i fingret för att kolla akloholvärdena. Jag har nu värsta klumpen i magen över detta.. Har inte tagit varken rad eller enclo sedan jag fick mailet.. kommer detta inte synas eller hur f'an ska jag göra?
Tack som f'an på förhand
Citera
2023-04-03, 13:36
Medlem
Awanjiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalfun
Hej!
Jag vet inte om detta är rätt tråd att lägga detta inlägg i, men det handlar åtminstone om sarms. Ber om ursäkt om detta är fel!
Hursomhelst har jag kört rad 140 i 7 veckor, nu på lördag denna vecka skulle det ha blivit 8. Har dessutom enclo som pct som jag tagit i en vecka. i torsdags fick jag mail om att jag ska få börja på ett jobb jag sommarjobbade på i somras, MEN de har en ny policy där alla måste nu ta ett drogtest. Drogtestet ska vara om ca 3 veckor och det är ett salivtest samt stick i fingret för att kolla akloholvärdena. Jag har nu värsta klumpen i magen över detta.. Har inte tagit varken rad eller enclo sedan jag fick mailet.. kommer detta inte synas eller hur f'an ska jag göra?
Tack som f'an på förhand

Ingen av det syns !
Citera
2023-04-03, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awanjiii
Ingen av det syns !

Okej är det helt säkert? Hur tar man reda på det? Asså litar på dig men måste fan ha det där jobbet
Citera
2023-04-03, 16:22
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalfun
Hej!
Tack som f'an på förhand

Inte svar på din fråga, men rekommenderar att om du ska köra en framtida kur på RAD140 så bör du vänta tills substansen lämnat kroppen helt innan du börjar med PCT.

RAD140 har en halveringstid på 60 timmar så det tar runt en vecka innan substansen lämnat kroppen helt.

Källa: MorePlatesMoreDates https://www.youtube.com/watch?v=v1EseEmbfgY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in