2023-02-09, 10:00
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Kan tillägga att det är enormt många som inte fått sina beställningar än. Janek beställer tydligen hem MK:n från polen och sen skeppar han det vidare till kunderna i vita diskreta brev..

Hade inte tänkt beställa ändå
Citera
2023-02-10, 08:10
Medlem
Tjena!
Har en liten fundering kring om det finns någon/några sarms lr nåt som går att köra under tiden man lämnar dopingtester för körkortet?
Citera
2023-02-10, 09:20
Medlem
Awanjiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetisov82
Tjena!
Har en liten fundering kring om det finns någon/några sarms lr nåt som går att köra under tiden man lämnar dopingtester för körkortet?
Du kan köra alla SARMS utan att analyserna visar något.
Citera
2023-02-13, 12:56
Bannlyst
Selektiva androgena receptor modulatorer (SARMs)

Någon som kan något om dessa?

https://bengreenfieldlife.com/article/biohacking-articles/how-to-use-mk-677-and-rad-140/

Det är helt kemikaliefritt om jag fattat det rätt? Och inga biverkningar?
Citera
2023-02-13, 12:58
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Någon som kan något om dessa?

https://bengreenfieldlife.com/article/biohacking-articles/how-to-use-mk-677-and-rad-140/

Det är helt kemikaliefritt om jag fattat det rätt? Och inga biverkningar?

Finns redan en stor tråd om sarms. Mk är ingen sarm utan tillväxthormon och man får samma bivärkningar som vanliga steorider
Citera
2023-02-13, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Finns redan en stor tråd om sarms. Mk är ingen sarm utan tillväxthormon och man får samma biverkningar som vanliga steorider
Tänkte väl det.. Tack för tipset men du gav ingen länk och jag ser ingen stor tråd.
Citera
2023-02-13, 18:04
Moderator
Kraftkarls avatar
Tråd "Selektiva androgena receptor modulatorer (SARMs)" Infogad

/Moderator
Citera
2023-03-02, 21:53
Medlem
Jagozars avatar
Skulle rekommendera att ingen använder GW0742 aka "Super GW". Har fått en del problem med hjärtat efter en 60 dagars kur.

Har bland annat problem med hjärtklappning, väldigt kraftiga hjärtslag och arytmi. Känner av en del dödsångest under nätterna eftersom det känns som att mitt hjärta plötsligt ska sluta slå.

Ska sluta helt med "research chemicals" nu då det absolut inte är värt det. Har sökt vård för mina problem och väntar på svar om jag har fått förstorat hjärta.
Senast redigerad av Jagozar 2023-03-02 kl. 22:00.
Citera
2023-03-03, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Skulle rekommendera att ingen använder GW0742 aka "Super GW". Har fått en del problem med hjärtat efter en 60 dagars kur.

Har bland annat problem med hjärtklappning, väldigt kraftiga hjärtslag och arytmi. Känner av en del dödsångest under nätterna eftersom det känns som att mitt hjärta plötsligt ska sluta slå.

Ska sluta helt med "research chemicals" nu då det absolut inte är värt det. Har sökt vård för mina problem och väntar på svar om jag har fått förstorat hjärta.

Det var som tusan!

Skulle du tillskriva dina problem till GW0742, helt och hållet, eller kan det bero på andra kemikalier?
Citera
2023-03-03, 14:18
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Det var som tusan!

Skulle du tillskriva dina problem till GW0742, helt och hållet, eller kan det bero på andra kemikalier?

Har nyligen haft hjärnskakning som jag återhämtar mig från men tror inte det bör påverka hjärtat på det här sättet.

Jag tog dock en kombination av vanlig GW och Super GW. 15mg per substans i samma piller.

Har dock tagit vanlig GW tidigare utan biverkningar.

Inatt sov jag knappt någonting eftersom mitt hjärta slog så hårt att det väckte mig så fort jag slumrade till. Sjukaste jag varit med om
Citera
2023-03-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Har nyligen haft hjärnskakning som jag återhämtar mig från men tror inte det bör påverka hjärtat på det här sättet.

Jag tog dock en kombination av vanlig GW och Super GW. 15mg per substans i samma piller.

Har dock tagit vanlig GW tidigare utan biverkningar.

Inatt sov jag knappt någonting eftersom mitt hjärta slog så hårt att det väckte mig så fort jag slumrade till. Sjukaste jag varit med om

Åh fy f-n!! Inte bra!
Hoppas att du har klarat dig undan permanenta skador!

Själv har jag aldrig upplevt något liknande, men då har jag alltid kört moderata doseringar.
Fick litet blodsockerkänningar av MK-677, men det gick ju att åtgärda med en striktare diet.
Citera
2023-03-11, 18:45
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Åh fy f-n!! Inte bra!
Hoppas att du har klarat dig undan permanenta skador!

Själv har jag aldrig upplevt något liknande, men då har jag alltid kört moderata doseringar.
Fick litet blodsockerkänningar av MK-677, men det gick ju att åtgärda med en striktare diet.

Har varit på EKG och blivit undersökt av läkare nu. Dom hittade inget fel. Kan ha berott på stress.

Skulle ändå inte rekommendera en substans som gett möss i studier förstorat hjärta, även om det krävdes 3mg/kg kroppsvikt för att det skulle ske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in