Alva är söt och ganska charmig. Och det verkar som om hon under den snälla/naiva ytan kanske är en smart spelare. Men så jätteunderhållande är hon inte.
...vara av med det obehagliga mediet med de iskalla ögonen. Det bara lyser av geschäft och samvetslöshet ur dem. Fy fan för att plocka desperata och vidskepliga människor som sörjer sina anhöriga på pengar! I Gränslandet hoppas vi dock på att hon kan skapa bra teve genom att reta upp den patologiskt ömhudade Zeki ännu mer.
...och hur fan resonerade de i lag Fonus, som ville ha ut den sympatiske Peter istället för mediet, som underpresterat i samtliga tävlingar utom den om immuniteten, där hon plötsligt vaknade till liv och kämpade för sig själv? Peter må vara gammal, men han har i alla fall försökt och verkar som person vara en skön snubbe.
Heder och ära åt det unga laget som räddade kvar honom!
...och sen Dennis gnäll om att han inte orkar med en göteborgares snack om att sälja fisk på torget! Har han aldrig träffat göteborgare förut? De snackar mycket fisk och de kan ta mig fan fisk! Fy fan vad gott det är med fisk i Göteborg! Makrill i Stockholm smakar skit. Det säger och erkänner jag så urstockholmare jag är.
sön 2/4
R
Inte speciellt hedervärt med räddningen av Peter eftersom de valde att rädda den de anande man försökte kvitta sig med
Alltså herrrrrregud vad frustrerande Fabian är!!! "Första och sista gången hon får träffa en så här snygg man" eller vad han nu sa. Riktigt äckligt sagt. Älskar dock Anders reaktion med en så trött besviken min och ett enkelt "Oj.".
Och sen efter de röstat ut Anna, "Välkommen tillbaka Millan för du har varit väldigt mycket med Anna" fy fan vilken bitch hon är, bruden som sa det. Äckligt ju.
Hoppas zeki kommer tillbaka in i Robinson mest för att han är underhållande hoppas lagen kommer blandas snabbare än i sammanslagningen iallafall att någon får byta lag. Fabian och Peter är mina favoriter just nu, imponerande att Peter snart är 70 bast och ställer upp i Robinson och går bra ifrån sig.
Alltså herrrrrregud vad frustrerande Fabian är!!! "Första och sista gången hon får träffa en så här snygg man" eller vad han nu sa. Riktigt äckligt sagt. Älskar dock Anders reaktion med en så trött besviken min och ett enkelt "Oj.".
Och sen efter de röstat ut Anna, "Välkommen tillbaka Millan för du har varit väldigt mycket med Anna" fy fan vilken bitch hon är, bruden som sa det. Äckligt ju.
Ja Anders är typ samma ålder som honom och tänkte säkert "Jäkla tönt" typ. Hahah Ja hon tanten ja! Hahah skyller allt på att en person står över ansvaret för pusslet i tävlingen när det var hennes jobb att se över pusslet, jävla kärring alltså. Sen när de snackade fotboll där...ja om Zlatan vill spela back sätter Janne honom på bänken och tar ut en annan anfallare, svårare än så är det inte. Det är ledarens ansvar att ta ut sitt lag inte spelarnas
Elin? säger sig ha svårt att hitta gemensamma beröringspunkter med en babbe pizzaabagare från Juggoslavien, hon säger namnet Zeki 200000 gånger som kompensation, jag ser dig!!!!!!! iaf ska du veta
Hur många år har han varit i sverige för att tala så taskig svenska?
Varför pratar du i tredje person?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-02 kl. 20:39.
Vilket lustigt ansikte Sophie har Men vilken liten goding Alva är :3
Enda problemet är näsan som hon borde operera, Alva däremot har ett väldigt krafsigt ansikte, jag förstår att flashbackmännen attraheras av hennes överdrivna glädje/tramsiga osäkerhet sjukt oattraktivt med blekhudade tjejer
Elin? säger sig ha svårt att hitta gemensamma beröringspunkter med en babbe pizzaabagare från Juggoslavien, hon säger namnet Zeki 200000 gånger som kompensation, jag ser dig!!!!!!! iaf ska du veta
Hur många år har han varit i sverige för att tala så taskig svenska?
Varför pratar du i tredje person?
Vafan, är han en skådis som gör parodi på invandrare? Hans svartiska är så jävla illa och hela gossens attityd skriker bruscha, så fruktansvärt osympatisk. Kan TV4 texta, mina öron skaver.