Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-03-31, 21:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Pinsamheten bestod i att dom inte skrivit om texten

Blev du avtänd nu?
Har aldrig varit tänd.
2023-04-01, 00:59
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför gillar du inte Amanda H?

Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Varför Amanda H? Bara nyfiken.

Håller låg profil. Verkar trevlig, snäll och genuin. Ser direkt bra ut.
Hennes personlighet. Då måste jag leta på i programmen på hur hon formulerade sig, då jag inte minns exakt hur hon formulerade sig. Dock inget som jag tänker lägga ner tid på med tanke på vad som hände på Gränslandet.

Gränslandet tidigare i veckan:

Amanda H funkar bra som lagspelare. I individuella tävlingar, där tror jag inte att hon har det som krävs i vissa tävlingar. Tror inte heller att hon det som krävs för att kunna gå hela vägen till finalen och vinna Robinson.
2023-04-02, 03:31
Medlem
Puma006s avatar
Robinson dagens avsnitt:
2023-04-02, 03:41
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Robinson dagens avsnitt:

2023-04-02, 03:47
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
2023-04-02, 03:54
Medlem
Puma006s avatar
Robinson 3 april, avsnitt 12, blir mer intressant:
2023-04-02, 04:35
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Robinson 3 april, avsnitt 12, blir mer intressant:
2023-04-02, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Det blir så uppenbart att det är kärringarna som är blysänken. Otränade, sämst balans, ointelligenta och dåliga ledare.
Hur fan tänker Pernilla som lagledare när hon hänger ut en medlem/Anna inför alla, haha hon som trodde hon hade ledarskap i blodet. Det är ju lagledare regel nr 1, man vinner som ett lag och förlorar som ett lag. Ledaren är den sista som i grupp knullar någon annan. Ta det mellan 4 ögon, idiot Pernilla aka ratface 💩

Instämmer. Sympatierna hamnade definitivt hos Anna, som dessutom hanterade det bra.

Annars har Robinson hittills inte riktigt velat ta sig. Om man jämför med senaste säsongen av "Farmen" så fanns där flera starka personligheter som fångade ens intresse ganska snabbt. Det saknas i Robinson. Den som har utmärkt sig mest har varit Zeki, men det har inte varit på något positivt sätt direkt.

Marcus gjorde först ett positivt intryck och höll på att bli en favorit, men sedan gick det över. Säkerligen har produktionen varit på honom med frågor i stil med "Vad tycker du om att laget ansåg att du var den svagaste länken" för att provocera fram missnöjda svar. Men tycker ändå han tappat något jämfört med första intrycket.

Alva är söt och ganska charmig. Och det verkar som om hon under den snälla/naiva ytan kanske är en smart spelare. Men så jätteunderhållande är hon inte.

Övriga har inte heller varit så kul att se. Får se om det tar sig för annars tror jag inte jag kommer följa med det här programmet till final.
2023-04-02, 08:23
Medlem
Anders "hur känns det?" Lundin
2023-04-02, 09:55
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Det blir så uppenbart att det är kärringarna som är blysänken. Otränade, sämst balans, ointelligenta och dåliga ledare.

De verkar resonera som att visst är det tävling men framför allt är vi här för att ha kul och lära känna varandra - en bra inställning om man ska på krocket-turnering på någons sommarställe och dricka riesling i sommarhettan.
2023-04-02, 10:08
Medlem
Något så infernaliskt skönt att...
2023-04-02, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Anders "hur känns det?" Lundin

Ja, fy fan vad trevlig han ska vara! Längtar efter Petras bistra min.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in