Alva är ju den sötaste tjejen som varit med på decennier. Kan inte minnas någon som varit sötare sedan möjligtvis Anna Stenlund år 2002. Hon är dock darrig som ett litet asplöv och har alldeles för nära till gråten, så vi får se hur länge hon klarar sig. Eftersom hon som lagledare automatiskt har immunitet lär hon inte åka ut på åtminstone 2-3 veckor, men produktionen kan förstås när som helst röra om i grytan och få för sig att byta lagledare.
I övrigt har jag än så länge inga riktiga åsikter om några deltagare, då det är för tidigt att säga. Jag har under tidigare säsonger fattat tycke för vissa deltagare från dag 1, för att senare inse att dessa personer är riktiga rövhål. Jag kan dock redan nu säga att den där Christopher da Silva ska UT, står inte ut med hans jobbiga tryne.
Citat:
Ursprungligen postat av
bohonos
Sedan förstår jag inte varför främmande människor kramas. Ser ytligt och falskt ut.
Generation Z håller på så, de är de mest trevliga och välkomnande på ytan men samtidigt otroligt falska inunder. Själv är jag glad att jag tillhör Millennials.