Citat:
Ursprungligen postat av
Hugin86
Om man tycker man är en bra person som går på en tjej som Fröken B, en som nästan borde bo på ett stöd boende. Då är du en svag människa
Det får mig att tänka på Alex ceesay. När det var mycket trubbel mellan han och Alva och han betedde sig som en svin mot henne. Då var det många som ville att Anjo skulle yttra sig där om vad han tyckte.
Anjo sa inte smack! Utan sa bara att
”jag känner inte människan så jag känner att jag inte kan yttra mig i den frågan”
Han kan yttra sig om Bumbi och andra svaga människor, men inte någon som han är rädd för att ge sig på. Detta tror jag Simon inte heller skulle våga.
Samma sak när det var världens krig mellan han och lokal. Alex började synas mer och mer på Lokals videor och intervjuer.
Och det var en skämt video som Alex och lokal gjorde där Lokal spelade plit på en anstalt där Alex satt och lokal skulle då få psykbryt hur orättvist youtube galan är när han inte blev nominerad.
Anjo kände ju förstås att han var tvungen att kritisera den videon då Anjo faktiskt var nominerade där men inte lokal. Han sa då nåt liknande
” Jag vill bara förtydliga att jag har absolut ingenting emot Alex Cessay. Men lokal i den videon bla bla bla”
Så ja! Anjo är bara en svag, feg överviktig mobbare. Ingen Janne Josefsson som han vill vara..
Jag tror Simon är av samma skrot och korn