2023-03-29, 15:37
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Vad tyckte ni om gårdagens live på Tiktok med Anjo och Crazy?
https://www.youtube.com/watch?v=phcwAGwUYlk&t=5485s

Det är mycket av den som ligger till grund till mitt inlägg här ovanför. Har dock bara sett Sannas live där Anjo och Simon är med än sålänge.
Citera
2023-03-29, 21:26
Medlem
Romanche92s avatar
Vad tycker ni om hur Anjo backar upp de människorna på den senaste tiktok liven som gick emot Crazy?
Citera
2023-03-29, 22:49
Medlem
Lite OT, men varför är det ALLTID östgötar? Jocke och Jonna, Berg-bröderna, Anjo, den där Simon, Let's Feast, etc... hela svenska Youtube-scenen dräller av underklass-östgötar som antingen gör tråkiga eller rent av dåliga och farliga videor.
Citera
2023-03-30, 20:14
Medlem
Hugin86s avatar
Som jag sagt anjo vill vara fin duktig och en hyvens kille. Men läser igenom den falska killens fasad som en öppen bok. Alla hans så kallade dokumentärer babblar han en massa , jag har bevis har snackat med folk i närheten, men de kommer aldrig något. Sen bara jag är grym på de jag gör. En pajas kanske inte lika låg som rask men inte långt undan. Att folk vill synas med dom är sjukt. Hoppas någon sätter sig och gräver fram all skit som finns om Anjo och lägger fram de offentligt, se hur kul han tycker de är. Youtube egna lille privat spanare
Citera
2023-03-30, 20:37
Medlem
En mobbare är vad han är. Igår satt han och kalla någon för horunge ihop med det värsta mobbargänget som finns på tiktok.

Användare:
jonnavonschrowe

Har postat//exposat en skärmdump idag på dom där dom sitter i en live och kallar människor för fitta å hora å horunge å fan hans moster.
Helt sick.
Senast redigerad av hjallbo4ever 2023-03-30 kl. 21:33.
Citera
2023-03-31, 06:14
Medlem
Kaellkritiks avatar
Jag tror att Anjos största misstag den senaste tiden är att börja jobba tillsammans med Simon ”vad är problemet” Thunberg.

Det jag sett de senaste dagarna är att ingen av dem klarar att bli ifrågasatta och materialet i deras senaste ”gräv” är pinsamt dåligt.

Att kalla en anhörig som är osams med den man gräver om trovärdig källa? Att över huvud taget anse sig ha rätten att vända ut och in på en persons liv för att de anser att hen är ”offentlig”.

Snälla rara… man är inte offentlig för att 1000 personer tittar på det man säger.

Det riktiga lågvattenmärket var när Anjo ifrågasatte en våldtäkt med orden:
”Har du anmält den våldtäkten?”
(Svar: Nej)
”Varför inte?” (Underförstått: den har aldrig hänt).

Ska man göra ett gräv måste man fråga sig en rad saker:

- Vem har jag som uppdragsgivare?
- Vilket lagstöd har jag för att publicera det jag hittar?
- Vilka konsekvenser får på publiceringen av uppgifterna?

I de här killarnas värld är svaren:
1) Jag själv
2) Jag vet vad jag gör
3) Vi skiter i konsekvenserna om vi ogillar personen vi gräver om

Jag önskar nästan att deras uthängningar får de fruktansvärda konsekvenser som den typen av förföljelse kan få så deras samveten kanske vaknar - om de har några.
Citera
2023-03-31, 15:14
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Gjorde han inte en video om Jocke som han tog bort?
Citera
2023-03-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Vad i hela friden håller Anjo och hans nya parhäst Simon på med egentligen?
I mina ögon är Anjo och Simon två riktiga mobbare.

Simon började klättra lite på youtube då han hade ganska intressant content på egen hand. Tyvärr fick han kontakt med Anjo och hybrisen tog över.

Jag tror dock Simon alltid brytt sig väldigt lite om människor och mer om fame och pengar precis som Anjo. Det är därför dom fann varandra ganska snabbt. Märktes tydligt också att Anjo är Simons idol. När dom satt tillsammans och skulle göra reklam för deras framtida samarbete så citerade Simon en massa standard grejer som Anjo säger i hans egna avsnitt bara för att skoja till det. Det kan ha varit uppgjord också, men det märks på Simon att det lyser i ögonen på honom när han sitter med Anjo.

Simon bör nog passa sig med att samarbeta med Anjo, för vad vi lärt oss om Anjo och när han skaffar sig youtube vänner är att det slutar alltid med att Anjo sätter kniven i ryggen på dom.

Det är synd att se lovande färska youtubers hamna i klorna på Anjo.
Det blir oftast deras fall i slutändan.
Men det bevisar också att Simon aldrig varit speciellt seriös när han så lätt hoppar på Anjos tåg
Citera
2023-03-31, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Som jag sagt anjo vill vara fin duktig och en hyvens kille. Men läser igenom den falska killens fasad som en öppen bok. Alla hans så kallade dokumentärer babblar han en massa , jag har bevis har snackat med folk i närheten, men de kommer aldrig något. Sen bara jag är grym på de jag gör. En pajas kanske inte lika låg som rask men inte långt undan. Att folk vill synas med dom är sjukt. Hoppas någon sätter sig och gräver fram all skit som finns om Anjo och lägger fram de offentligt, se hur kul han tycker de är. Youtube egna lille privat spanare

En person som måste intala sig själv och andra att han är så grym och perfekt på det sättet som Anjo gör, är en person som har allvarliga psykiska underliggande problem
Citera
2023-04-01, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
En mobbare är vad han är. Igår satt han och kalla någon för horunge ihop med det värsta mobbargänget som finns på tiktok.

Användare:
jonnavonschrowe

Har postat//exposat en skärmdump idag på dom där dom sitter i en live och kallar människor för fitta å hora å horunge å fan hans moster.
Helt sick.

Som sagt det gjorde han I en laiv från i förgår ? Sanna , fick anjo och Simon att flippa helt sjukt .

TUPPAR BLALND SINA HÖNS PÅ TT
Citera
2023-04-01, 07:33
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
En person som måste intala sig själv och andra att han är så grym och perfekt på det sättet som Anjo gör, är en person som har allvarliga psykiska underliggande problem

De är ju de han gjort ända sen han börja på tuben. På något vis följer folk han och tycker han är så jävla grym. Men vad gör han snackar runt ämnen kommer mest med antydningar inga bevis utan bara säger jag har bevis , de finns bevis, och folk köper de. Om man tycker man är en bra person som går på en tjej som Fröken B, en som nästan borde bo på ett stöd boende. Då är du en svag människa
Citera
2023-04-01, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Psyko anjo
Kungen av mobbning, kärt barn har många namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in