Citat:
Ursprungligen postat av
SvenOlavsen
Forskning visar att har gäddan egna barn så ökar risken att han förgriper sig på dom (efter uthängning). Sedan är det en milsvid skillnad mellan att sexchatta med barn, komma till mötesplatsen och att faktiskt fullfölja handlingen. Det sociala stigmat är starkt, och när dumpen redan stämplat personen som barnvåldtäktsman så minskar klyftan från fantasier och att möta upp ett barn till att på riktigt våldta ett barn vid träff (eventuellt en överfallsvåldtäkt på ett barn.)
Den 71 årige fd polisen som skulle träffa en 13 årig tjej som han sedan skulle skjutsa hem till sig under en filt visar detta fenomenet bra. När Sara talade om att han skulle söka hjälp svarade han "Det kommer jag ju inte att göra efter det här" och det är ju helt självklart. Varför ska han söka hjälp för något när omgivningen ändå kommer sky honom och döma? Vad för slags vinst finns det i att begränsa sitt sexuella beteende när det ändå inte gör någon skillnad? Det är skillnad på att hänga på KiK år ut och år in utan napp och att inte ha någonting att förlora.
Precis så är det. Nu är inte jag en uthängd gädda med tanke på att jag skriver inte ens till någon tjej i nuläget överhuvudtaget oavsett ålder.Och jag hade inte varit beredd att bryta emot lagen heller så chansen för mig att bli uthängd hade varit minimal.
Men vi låtsas att jag hade blivit uthängd på något sätt, då hade ju livet redan varit kört. Det hade inte spelat någon roll om jag hade sökt hjälp som de som har hängt ut mig vill.Jag hade fortfarande varit precis lika hatad av samhället och hade aldrig kunnat komma tillbaka in i det igen.
Hade jag vart uthängd, så hade det inte funnits någon anledning till förbättring. Finns ingen poäng med att söka hjälp inte för att det finns (någonting som jag behövt hjälp ned).Jag hade inte kunnat jobba så jag hade fått min a-kassa, och jag hade levt på detta troligtvis i ett annat land. Där hade jag väl gjort allt jag kunnat för att stilla mina begär.
I med att jag inte längre hade haft någonting att förlora och alla redan hatar mig oavsett vad jag gör,alla bra handlingar jag gör kommer fortfarande inte betyda någonting.Jag hade raggat hej vilt på varje fjortis tjej vart jag än befann mig i världen.Till slut hade jag fått napp på ett eller annat sätt.Och det hade inte spelat någon roll om jag blev uthängd om och om igen.
Jag hade också känt ett stort hat,stor aggression emot dem som hade hängt ut mig.Hade kontaktat likasinnade,till och med andra uthängda.Hade gjort allt jag kunnat för att hämnas på både S&P om det så blev det sista jag gjorde.Hade ej gett mig även om jag själv råkade ut för det värsta i slutändan,så hade det varit värt det så länge jag fick skada S&P. Nu snackar jag bara hypotetiskt om jag hade blivit uthängd,då är frågan vad får er dumpen anhängare att tro att inte någon annan tänker som jag hade gjort ?