2023-04-02, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Har någon av dom begått nya övergrepp?

Inget som har bekräftats nej.
Citera
2023-04-02, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Vilka är det, några kändisar från den här tråden?

Sjöberg skänkte tydligen en slant.
Citera
2023-04-02, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
I brist på vettigare saker så är det ju alltid något att sysselsätta sig med. Får du bra lön från Försäkringskassan eller kanske Soc?

Jag sliter hårt för mina pengar,till skillnad ifrån vissa andra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Grundar sig i att vi tror det hela är pengarna som är den huvudsakliga och största anledningen till deras aktion. De hävdar gåvorna täcker kostnader, men vi tror det täcker mer än så till personer som är vana leva stort, och dessutom har borgenärer efter sig.

Vi gen, så har ankanmannen fått en ledande roll bland gäddor?

Du förstår att det är övertydligt at tlivrädda gäddor hävdar att Sara och Patrik är bedrägerimonster.
Det spelar kanske ingen roll om vad de tjänar på dumpen.

Vad är en gädda värd tänker jag.
Låt säga att värdet av en gädda är 10000kr. Alltså ett värde för samhället och alla utsatta unga.
Det är väl ett rimligt belopp som Sara och Patrik kunde dela på.
Säg att de tar 300gäddor x 10000 kronor, det blir 3 miljoner.

Helt rimliga intäkter för den samhällstjänsten.
Vänd på steken och tänk såhär. Om socialtjänsten måste gå all in och ta hand om ett enda barn med full styrka, engagemang och familjehemsplacering så kostar det många miljoner på en tioårsperiod.
Nu varnas vi och om bara et tbarn slipper gädderi så har vi sparat ihop lidandet.

Hänger du med hur jag menar?
Om vi sen räddar 10 barn så är det småpotatis i sammanhanget.

Om vi sen dömer gäddor med nya lagar så kommer ett enda års fängelsestraff kosta oss ca 4000kr x365 dagar kostnad 1460000.
Sverige tar den kostnaden med glädje, vi vill skydda våra barn vettu

Att arga gäddor är sura för att de blir filmade är en helt annan sak, det förstår vi at tni inte gillar, men vi gillar det.
Att bomba ett forum som ledsna gäddor ni är är bara fånigt, avundsjuka på att de drar in cash har du förvridit till att det är drivkraften i dumpen.

Det är galet tänkt.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Ja de har väl samma saker att tänka på som andra människor, vaxa bilen, måla fönster på huset.
Gå på gymmet, ta hand om sig själva.

Ta hand om sina åldrade föräldrar, kanske studera och skaffa en god inriktning i karriären.
Arbeta ideellt åt stadsmissionen, hjälpa till i kyrkor.

Men dina sjuka påståenden om att dumpen retar upp gäddor så att dom jagar ännu fler barn i sexuellt syfte är ju det du brukar hävda. Eller hur?

Bäst att låta gäddorna vara så att de inte tar ännu fler barn... Det är din metod.
Vi andra tänker nog att det är bra att vi ser hur många gäddor det finns, samt att det finns ett ännu större mörkertal.
Själv hade jag ingen aning om att det fanns så många. Skrämmande många.
Min arbetsmetod är att belysa mängden och at tpåvisa den där storyn om att Frankrikes nya gäddlagar satte 1600 fängelsedommar om barn i sexuellt syfte på bara ett år, fantastisk siffra på ett år. Det vill jag att alla ska veta, alla de som snart styr samhället, de unga studenter som har den här tråden som undersökningsområde, de unga som snart är åklagare, poliser, dommare och socialarbetare. Du sa att det skulle bli för dyrt, men nejdå det finns cash till lag och ordning.
Det är viktiga grejer det.

Bla bla orkar inte hörs tanters skit snack.
Citera
2023-04-02, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Sara är sjukskriven ja och hon får med all sannolikhet något som kallas sjukersättning vilket innebär man är sjukskriven tills man är 65 för att läkare har bedömt att man så psykiskt sjuk att man inte klarar av att jobba. Man är dock tillåten att tjäna cirka 45 000 om året.

Det är därför det är så viktigt att man skriver gåva i swishen.För att det inte ska påverka hennes sjukskrivning. Hon är rädd om sina pengar, vilket alla är. Fast hon kör en fuling som många bedragare gör, lever på försäkringskassan samtidigt som att hon får massa gåvor och är fullt kapabel att jobba,det har hon ju bevisat.

Kan man åka genom hela Sverige,fixa trixa med chattloggar,konfrontera ”gäddor” ,komma med lagförslag sitta på rättegång i Uk och lägga ner all den tiden hon gör på dumpen så är hon fullt kapabel att jobba. Vi har att göra med en bidragsfuskare

Hon är inte sjukskriven vännen. Hon är enligt vad som framkommit långt bak i tråden sjukpensionär. Hon vill ju inte jobba som vanligt folk. Hon ser ju sig som högre upp än alla andra.

Hon vill finansieras av Swishpengar hela livet och gasta Patrrrrrriiiik med hennes bräkiga jobbiga röst hela dagarna.

Man fattar inte hur länge Patrik står ut egentligen. Och hur är det ställt med svenska folket'? Man ser inga problem i att en person med otaliga domar ansvarar över ett sådant här projekt? Att det aldrig någonsin egentligen redovisats i var folks swishpengar tar vägen?

Allt Dumpen bidrar med till dagens samhälle genom detta projekt det är sönderslagna familjer, ilska, hot, rädsla i samhället som på sikt skapar paranoia (redan nu har kända personer gått ut och kraftigt tagit ställning mot Dumpens metoder där man använder helt anmärkningsvärda sätt för att provocera dessa män som dessvärre inte alltid är i mental balans att provocera dessa till att begå brott).

Det Dumpens ansvariga utgivare borde göra är att lägga korten på bordet och säga som det är. Jag är hycklare, är ingen förebild för mina egna barn och gör det här bara för egoistiska mål och syften. Jag har anmält mig som sjukpensionär men egentligen har jag gjort det utan samvete då jag är jobbför som ingen annan.

Först när en person som vunnit förtroende och tillit tar över detta projekt är det då det kommer kastas nytt ljus över Dumpen. Tills dess finns all fog i världen för de som inte tar i projektet med tång för att de inte tillåts granska sidan och deras utgivare. Tyvärr finns inga spärrar i nuläget och man tänjer ständigt på gränserna med sina angreppsätt för att hitta offer, tyvärr offer som oftast är så mentalt svaga att man går på fällorna utan att hinna tänka efter.

I vilket annat land som helst hade Dumpen varit föremål för utomstående granskning men i Sverige där vi prioriterar parkeringsböter/trafikbrott högst upp på agendan är det bara bisarrt att se hur Dumpen får fortsätta som den gör och krossa familj efter familj som faktiskt får ta stryk längs vägen. Men det skiter ansvariga utgivarna i, det är Swishen som är det viktigaste som helst.

Ni som motsätter er detta, har Dumpen någon gång erbjudit något annat än direktpublicering på webben?
Senast redigerad av Ralphsson 2023-04-02 kl. 10:50.
Citera
2023-04-02, 10:12
Avslutad
Ännu en lärare infångad på Dumpen. Fy fan, han blir nog arbetslös inom några timmar...

Nr #209

https://dumpen.se/2023/04/02/gymnasielararens-stora-dag-napp-209-malmo/
Citera
2023-04-02, 10:13
Medlem
Citat:
Jag sliter hårt för mina pengar,till skillnad ifrån vissa andra.

Varför är det inte fler som kritiserar Swish-finansieringen av sidan-att ingenting redovisas? Är denna tråd enbart för att dyrka husguden Sara och hennes bravader? Att hon enligt vad som förekommit i tråden är sjukpensionär och inte arbetsför det ryckar hela gänget här på axeln för?

Helt sjukt att man gör skillnad på folk och folk egentligen.
Senast redigerad av Ralphsson 2023-04-02 kl. 10:48.
Citera
2023-04-02, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Forskning visar att har gäddan egna barn så ökar risken att han förgriper sig på dom (efter uthängning). Sedan är det en milsvid skillnad mellan att sexchatta med barn, komma till mötesplatsen och att faktiskt fullfölja handlingen. Det sociala stigmat är starkt, och när dumpen redan stämplat personen som barnvåldtäktsman så minskar klyftan från fantasier och att möta upp ett barn till att på riktigt våldta ett barn vid träff (eventuellt en överfallsvåldtäkt på ett barn.)

Den 71 årige fd polisen som skulle träffa en 13 årig tjej som han sedan skulle skjutsa hem till sig under en filt visar detta fenomenet bra. När Sara talade om att han skulle söka hjälp svarade han "Det kommer jag ju inte att göra efter det här" och det är ju helt självklart. Varför ska han söka hjälp för något när omgivningen ändå kommer sky honom och döma? Vad för slags vinst finns det i att begränsa sitt sexuella beteende när det ändå inte gör någon skillnad? Det är skillnad på att hänga på KiK år ut och år in utan napp och att inte ha någonting att förlora.

Precis så är det. Nu är inte jag en uthängd gädda med tanke på att jag skriver inte ens till någon tjej i nuläget överhuvudtaget oavsett ålder.Och jag hade inte varit beredd att bryta emot lagen heller så chansen för mig att bli uthängd hade varit minimal.

Men vi låtsas att jag hade blivit uthängd på något sätt, då hade ju livet redan varit kört. Det hade inte spelat någon roll om jag hade sökt hjälp som de som har hängt ut mig vill.Jag hade fortfarande varit precis lika hatad av samhället och hade aldrig kunnat komma tillbaka in i det igen.

Hade jag vart uthängd, så hade det inte funnits någon anledning till förbättring. Finns ingen poäng med att söka hjälp inte för att det finns (någonting som jag behövt hjälp ned).Jag hade inte kunnat jobba så jag hade fått min a-kassa, och jag hade levt på detta troligtvis i ett annat land. Där hade jag väl gjort allt jag kunnat för att stilla mina begär.

I med att jag inte längre hade haft någonting att förlora och alla redan hatar mig oavsett vad jag gör,alla bra handlingar jag gör kommer fortfarande inte betyda någonting.Jag hade raggat hej vilt på varje fjortis tjej vart jag än befann mig i världen.Till slut hade jag fått napp på ett eller annat sätt.Och det hade inte spelat någon roll om jag blev uthängd om och om igen.

Jag hade också känt ett stort hat,stor aggression emot dem som hade hängt ut mig.Hade kontaktat likasinnade,till och med andra uthängda.Hade gjort allt jag kunnat för att hämnas på både S&P om det så blev det sista jag gjorde.Hade ej gett mig även om jag själv råkade ut för det värsta i slutändan,så hade det varit värt det så länge jag fick skada S&P. Nu snackar jag bara hypotetiskt om jag hade blivit uthängd,då är frågan vad får er dumpen anhängare att tro att inte någon annan tänker som jag hade gjort ?
Senast redigerad av 60minuter 2023-04-02 kl. 10:29.
Citera
2023-04-02, 10:17
Medlem
Citat:
Det är några som har lämnat in anmälningar ja.Dessutom så är vi några stycken som försöker jobba på att få ett skadestånd till Tweedy,just nu ser det bra ut.

Du är den enda som verkar ha sunda glasögon på dig här inne, med dina nyktra inlägg. Det är helt sjukt hur hjärntvättade det stora gänget är som kommer med ryggdunkningar till Saras självskryt hela dagarna.

Stämmer det för övrigt att fliken "Verkligheten för överlevare" att majoriteten av dessa berättelser är skrivna av just Sara? Det är väl inte svårt att notera att det är hon som skriver? Frågan borde väl vara befogad och ställa gällande hur mycket av dessa "egna erfarenheter" anses vara verkliga? Hur mycket är uppdiktat?
Citera
2023-04-02, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphsson
Hon är inte sjukskriven vännen. Hon är sjukpensionär. Lurat staten upp och ner narcissist som hon är. Hon vill ju inte jobba som vanligt folk. Hon ser ju sig som högre upp än alla andra.

Hon vill leva på Swishpengar hela livet och gasta Patrrrrrriiiik på hennes bräkiga jobbiga röst hela dagarna.

Man fattar inte hur länge Patrik står ut egentligen. Och hur är det ställt med svenska folket'? Man ser inga problem i att en person med 33 domar ansvarar över ett sådant här projekt? Att det aldrig någonsin egentligen redovisats i var folks swishpengar tar vägen?

Allt Sara bidrar med till dagens samhälle genom detta projekt det är sönderslagna familjer, ilska, hot, rädsla i samhället som på sikt skapar paranoia (redan nu har kända personer gått ut och kraftigt tagit ställning mot Dumpens metoder där man använder helt anmärkningsvärda sätt för att provocera dessa män som dessvärre inte alltid är i mental balans att provocera dessa till att begå brott).

Det Sara borde göra är att lägga korten på bordet och säga som det är. Jag är hycklare, är ingen förebild för mina egna barn och gör det här bara för egoistiska mål och syften. Jag har anmält mig som sjukpensionär men egentligen har jag gjort det utan samvete då jag är jobbför som ingen annan.

Först när en person som vunnit förtroende och tillit tar över detta projekt är det då det kommer kastas nytt ljus över Dumpen. Tills dess finns all fog i världen för de som inte tar i projektet med tång för att de inte tillåts granska sidan och deras utgivare. Tyvärr finns inga spärrar i nuläget och man tänjer ständigt på gränserna med sina angreppsätt för att hitta offer, tyvärr offer som oftast är så mentalt svaga att man går på fällorna utan att hinna tänka efter.

I vilket annat land som helst hade Dumpen varit föremål för utomstående granskning men i Sverige där vi prioriterar parkeringsböter/trafikbrott högst upp på agendan är det bara bisarrt att se hur Dumpen får fortsätta som den gör och krossa familj efter familj som faktiskt får ta stryk längs vägen. Men det skiter ansvariga utgivarna i, det är Swishen som är det viktigaste som helst.

Ni som motsätter er detta, har Dumpen någon gång erbjudit något annat än direktpublicering på webben?

Du har rätt det är nog sjuk pensionär hon är. Jag är inte så insatt i det här med vilka sjukskrivningar man har då jag inte själv har haft nytta av detta. Då jag har slitit väldigt hårt i många år för att ha det livet jag har. Visst, klart att alla kan drabbas av psykisk eller fysisk ohälsa och behöva en sjukskrivning då ska man ha rätten till det. Fast Sara tillhör inte den kategorin som behöver den hjälpen.

Jag vet inte hur länge dumpen håller på, personligen ser att det finns andra lösningar men dumpen anhängare är ju för blinda för att se det. Och om sanningen ska fram så tror jag att de flesta tycker det är kul att se sina mer människor blir uthängda få sina liv förstörda.
Citera
2023-04-02, 10:21
Medlem
Varför är det förbjudet att rikta kritik mot sidan och deras anmärkningsvärda metoder de använder sig av för att locka förövare och där deras största syfte egentligen är att krossa familjer?
Senast redigerad av Ralphsson 2023-04-02 kl. 10:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in