Citat:
Ursprungligen postat av
deliciousdelux
Flashbacks TDS:are #1 har redan 70 inlägg i tråden om en ex US-president
Detta är ju helt underbart:
Nu vet de flesta att den arbetslösa knarkare klyban är helt väck men,
Hur resonerade du här?
Har du någon saklighet i ämnet?
Annars vet jag inte varför du svarar saklighet för och sen börjar svamla om min person i tron det skulle hjälpa trumpen
Ja, så helt underbart
Citat:
Ursprungligen postat av
SoberZealot
Ganska klart att detta åtal är ett poltiskt åtal.
Tänk er företag i Sverige. Tex Saab. Som har mutat folk åt höger och vänster i vapenfrågan. Det är ju belagt. Samma skit finns ju i USA, så är ju det bara.
Att Trump nu åker på detta är ju i sammanhanget löjligt, när man vet hur mycket pengar som går till att muta politiker, rent lagligt via kampanjpengar.
Mycket töntigt åtal, och det är rödingar som står bakom, de fixar inte Trump.
Det är ett brott i vallagen och den som utförde uppdraget har redan en dom på sig.
Eller menar du att trumpen står över lagen?
Och varför du berättar du inte förstår att det finns lagar kring kampanjpengar är direkt komisk.
Men det bästa av allt, det är bevisen som ska tala, inte någon jävla politik
Varför kommer du dragandes med en massa irrelevans för?
Och varför är det så litet intresse att vara objektivt saklig, för det enda vi ser hur du politiserar ett brott, och med det sen berätta det är inget brott.
Och det är en definition av fascism, och att du önskar detta.
Vi andra vi kör saklighet i ämnet och åtalspuntkerna, sure lite spekulationer innan vi vet vilka de är, och sen även spekulationer om vad bevisen kan vara och tills vi vet vilka de är.
Dock en sak vet vi med HUNDRAPROCENTIG säkerhet, och det är att inget bevis kommer ni acceptera och INGET vittne som vittnar nått dålgit om trumpen kommer ni acceptera.
Och jag vet redan nu att jag kommer ha rätt på denna med 100% säkerhet
Citat:
Ursprungligen postat av
punishr
Det är ju fullt väntat av de korrupta globalistjudarna i det Demokratiska partiet att ta till alla medel de kan för att ge sig på sina politiska motståndare. Det har de gjort från dag ett. Trump sa det själv mycket bra, att vad de egentligen attackerar är hans följare, inte honom.
Detta är en attack på demokratin som redan är under förfall i USA med riggade val, censur, och massmedia som fungerar som en propagandamegafån åt Demokraterna. De lätt till och med sina anhängare mörda och plundra helt utan konsekvens under pundarenfloyd-kravallerna. Och Biden själv sitter och hånler när kristna barn mördas av psyksjuka transvestiter.
USA är ett sjukt jävla land. Så äckligt. Hoppas Ryssland och Kina bombar dom till avgrunden samt tar med sig alla deras allierade.
SÅ du önskar självmord för trumpen har begått brott som nu man ska försöka styrka, mycket intressant.
Snacka om en oproportionerlig reaktion på en liten skitsak
Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Klyban är ju korrekt i sitt inlägg, allt han skriver stämmer på pricken. Att du inte vill att det ska vara sant har ingen inverkan på verkligheten, du behöver bara acceptera fakta. Trump åtalas helt korrekt för grova brott och kommer att få sitt straff, det är mest synd om Melania och barnen som måste gå igenom det här på grund av grisens beteende.
Hen är galet arg för den aldrig får rätt, och saklighet alltid äger personen.
Men jag hänger mig till saklighet i ett ämne de försöker politisera och prata om annat, då objektiv saklighet är det enda som berättar något, deras skräp berättar de vet att detta ser inte alls bra ut.
Men hoppas ingen märker
Jag tror det är om Melaina denna med stormy, för det berättar att samtidigt som Melania var höggravid, så satte han på porrskådisar istället för vara hemma med sin fru.
Tror inte detta hade lika mycket med politiken att göra, men att han visste pga hans sjukliga narcissism och berättat för hela världen hur han satt på stormy, så var detta en omöjlighet att inte komma ut.
Och vilket det också gjrode och utan stormys hjälp.