2023-03-31, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Rätt tråkig peddo, och rätt tråkig konfrontation. Och Sara kan fan inte ha rätt om att barn far preciiiiis lika illa av kontakter med peddos online som om de skulle bli våldtagna av peddos IRL. Det säger ju sig självt att det är bullshit. Första gången jag hört henne svamla så - det är ju att förminska våldtäkt till något som är jämförbart sexchattande för i helvete.

Den var menlös. Totalt avstängd.

Hur barn upplever händelser med äckelchattande eller en våldtäkt eller sexuella övergrepp är ju svårt att säga hur traumatiserande det är i jämförelse med varandra. Det är inte heller något som behövs.

Jag gissar att hon säger sånt för att folk är känsliga. Några har erfarenheter av äckelchattande och våldtäkt och säger till Sara att det var fan lika vidrigt. Och det är ju svårt för någon annan att säga emot det. Det är ju en så personlig upplevelse att allt jämförande inte låter sig göras. Sara vill inte trampa någon på tårna, men det kan jag tänka mig att hon gör nu ändå. För en del av de som varit med om äckelchattande och våldtäkter menar att det är då så mycket värre att bli våldtagen.

Barn är olika gamla, olika liv, olika familjeförhållanden, mobbade eller inte mobbade, sjukdomar, anhöriga som nyss har dött, olika humör etc. Så hur hon än säger så kan det låta så konstigt i folks öron.
Citera
2023-03-31, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Den här senaste fåordiga gäddan blev jag nyfiken på. "Det är väl inte förbjudet att fika" försvarade han sig med flera gånger. Ju mer komprometterande chattloggar som lästes desto sämre funkade försvarslinjen om fika. Den här gäddan känns som han har ett engagemang någonstans. Kan vara en riktig sleeper. Denna gäddan kommer jag nörda ner mig i. Bara gotta mig. Synd konfrontationen spårar ur på slutet. Det bjuds även på en lite obekväm situation där gäddan står med näsan praktiskt taget mot glaset på den roterande glasslussen och väntar ett antal rotationer på att kliva in. Där kan man nästan ta på våndan.

Bra! Ser fram emot analyser. Kände mest ett stort jaha, men jag får engagera mig mer senare. Ofta så är ju upplevelsen av gäddan beroende på ens egna insatser.
Citera
2023-03-31, 06:17
Medlem
Usch vilken hetero-gädda 🤮
Citera
2023-03-31, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Mycket möjligt att han är bosatt i VBG men jag har aldrig varit där. Känner igen honom från en fest i Göteborg. Tror jag minns vad han heter i förnamn så håller på med lite eftersökningar nu för att få ut hela identiteten.

Kommer du på något gällande hans identitet får du gärna skicka pm till mig. Även enbart förnamnet är intressant. Tack
Citera
2023-03-31, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtarnejerk22
Kommer du på något gällande hans identitet får du gärna skicka pm till mig. Även enbart förnamnet är intressant. Tack
Pm behövs nog inte, gäddornas namn brukar skrivas i tråden.
Citera
2023-03-31, 07:00
Medlem
aYaLLas avatar
Jag vill minnas att det var en gädda som hette någonting med Duck? Dark? Darkwing? Darkwingduck? Han hängdes ut på Dumpen nu i år men jag hittar inte uthängningen längre. Tog han livet av sig alltså?
Citera
2023-03-31, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Jag vill minnas att det var en gädda som hette någonting med Duck? Dark? Darkwing? Darkwingduck? Han hängdes ut på Dumpen nu i år men jag hittar inte uthängningen längre. Tog han livet av sig alltså?

Monster Batwings: https://dumpen.se/2023/02/13/monster-batwings-napp-192-goteborg/
Citera
2023-03-31, 09:27
Medlem
Är det nån som vet varför alla gäddor i ”hall of shame” på hemsidan mellan napp 193 & 200 är borta? Tänker bland annat på den där Fredrik(?) som jobbade med en massa kända musiker
Citera
2023-03-31, 09:53
Medlem
Alla gäddor är kvar för mig iallafall.
Citera
2023-03-31, 11:29
Medlem
Senaste gäddan Tom känns nästan lite osympatisk.
Citera
2023-03-31, 11:49
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Var har du läst det?
Citera
2023-03-31, 12:23
Medlem
LarryKoopas avatar
Den senaste gäddan var lite klurig att hitta identitet på. Har kikat igenom alla Tom/Thomas i Varberg i åldern 51-53 men utan resultat.
Någon som lyckas hitta honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in