2023-03-30, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Kanske färdighyrt nu då?
Ja kanske det. Jag skummade igenom lite bland Bajen-fansens kommentarer på Facebook om gäddan och Dumpen, och det var bitvis ganska högt tonläge om man uttrycker sig milt. Och som husägare och hyresvärd så vill man nog inte ha en massa huliganer som kommer på oväntat besök till gäststugan/gäddstugan för att ev. plundra (återtaga) Bajen-prylar och trakassera och skälla ut gäddan. Kan nog bli lite livat läge där, om inte fastighetsägaren råkar ha en rejäl hund som håller vakt, och håller rent från objudna gäster. Jobbigt läge hursomhelst.
Citera
2023-03-30, 17:34
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Sport är inte min grej. Googlade Kennedy. Är det samma fotbollspelare gäddan kallar kungen och den kända spelare som även besökte hans hus.

Ja.
Citera
2023-03-30, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabuset
Sökte på blomman i detta ämnet men hitta inget, någon som vet vem denna gäddan är?

https://dumpen.se/2022/03/18/operation-plocka-blomma-napp-igen/
Operation plocka blomma (napp igen)

Förnamn 1: Samma som Bejerot som lagt grund till Sveriges efterblivna narkotikalagstiftning.
Förnamn 2: Samma som skådisen Persbrandt.
Efternamn bokstav 1-4: Gäddans smeknamn. Samma som tjockisen Edwards efternamn, som är gift med Gunilla Kinn.
Efternamn bokstav 5-10: Beach eller playa fast på svenska.
Född samma år som Djungelboken och 12 fördömda män hade premiär.

En pappa tipsade Dumpen då blomman kontaktat hans dotter. Blommanpedofilen omnämns i podden "Ack Värmland du sköna", han hade precis muckat efter ett sexårigt straff och har groomat riktiga barn. De pratade om att intervjua hans biologiska barn men vad jag vet så blev det aldrig av.
Citera
2023-03-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Bajengäddan tillhör nog dem som har fallit allra hägst just nu. Tragiskt i sanning, men det vittnar om en gränslös dumhet att stämma träff med en unge, iklädd i hammarbykläder. Detta visar bara på hur dessa män fullständigt förlorat omdömet i sina sexuella begär som nappar på bilderna av den datoranimerad 14-åring. Jag undrar om dessa män ens är mentalt tillräkneliga, jag finner det ytterst tveksamt faktiskt. Samma sak med professorsgäddan, han måste helt ha tappat konrollen över både sina sexuella begär men även tappat kontrollen över sin hjärna. Daddygäddan som dessutom ligger ute med sitt riktiga namn etc, viket han inte är ensam om. Alla de här männen måste vara sjuka och egentligen borde de tas in på anstalt av något slag.
Tragiskt egentligen. Det är inte bara nån liten hobby han blir av med . Hela hans liv har ju snurrat kring bajen och nu är han helt ute i kylan inga kompisar och inget att göra på fritiden.
Citera
2023-03-30, 22:06
Medlem
Ny gädda ute nu #207 👍🥳🌟
Citera
2023-03-30, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Ny gädda ute nu #207 👍🥳🌟
Tack, jag fyller i med länk.

https://dumpen.se/2023/03/30/tomvbg-napp-207-kungsbacka/
Citera
2023-03-30, 22:38
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Den här senaste gäddan känner jag minsann igen. Tjackis. Andra gäddan jag vet med mig att jag träffat via knarkrelaterade eskapader. Sambandet är i alla fall tydligt mellan sexuella störningar, dåligt mående och knark. Många knarkare på Dumpen procentuellt sett.

Men de som hamnar i riktigt djup skit är de barn dessa gubbar förgriper sig på, så det är inte ett dugg synd om förövaren som gör ett aktivt val.
Citera
2023-03-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Den här senaste gäddan känner jag minsann igen. Tjackis. Andra gäddan jag vet med mig att jag träffat via knarkrelaterade eskapader. Sambandet är i alla fall tydligt mellan sexuella störningar, dåligt mående och knark. Många knarkare på Dumpen procentuellt sett.

Men de som hamnar i riktigt djup skit är de barn dessa gubbar förgriper sig på, så det är inte ett dugg synd om förövaren som gör ett aktivt val.

Vet du om han håller till i Kungsbacka eller i Vbg som hans nick visar i chatten?
Citera
2023-03-30, 23:14
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtarnejerk22
Vet du om han håller till i Kungsbacka eller i Vbg som hans nick visar i chatten?
Mycket möjligt att han är bosatt i VBG men jag har aldrig varit där. Känner igen honom från en fest i Göteborg. Tror jag minns vad han heter i förnamn så håller på med lite eftersökningar nu för att få ut hela identiteten.
Citera
2023-03-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish

Han beklagar sig även över att hans fru inte vill röra hans pillevink och att hon aldrig sugit av honom.. gädda, tjackpundare och torrt där nere. Fy satan vad slem det finns, tror det blir ett liv utan barn
Citera
2023-03-30, 23:42
Medlem
Vaginalketchups avatar
Inte mycket att gå på
Är Tom riktiga namnet?
Citera
2023-03-31, 01:54
Medlem
Sommargays avatar
Den här senaste fåordiga gäddan blev jag nyfiken på. "Det är väl inte förbjudet att fika" försvarade han sig med flera gånger. Ju mer komprometterande chattloggar som lästes desto sämre funkade försvarslinjen om fika. Den här gäddan känns som han har ett engagemang någonstans. Kan vara en riktig sleeper. Denna gäddan kommer jag nörda ner mig i. Bara gotta mig. Synd konfrontationen spårar ur på slutet. Det bjuds även på en lite obekväm situation där gäddan står med näsan praktiskt taget mot glaset på den roterande glasslussen och väntar ett antal rotationer på att kliva in. Där kan man nästan ta på våndan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in