Citat:
Ursprungligen postat av
JQP
Killen verkar ju vara mycket sexfixerad.
Och dessutom söker sig till sammanhang där barn finns.
Man kan undra var gränsen går för sådana här typer och om de alls har en gräns?
Och varför skulle de ens ha en gräns?
Vad stoppar dem från att inte flytta fram sina positioner?
Han vet att det är både enkelt och framgångsrikt att manipulera och oavsett vad en manipulation man satt i system och lever på handlar om så vet jag att egot hos manipulatörer växer genom att de vinster de anser sig uppnå på vägen bara gör att de behöver mer och mer för att mätta sitt ego.
Och sexdriften är en mycket stark drift och tänka sig då när det skenar iväg med en redan stark drift?
(den här killen påminner om en sedan flera år tillbaka ökänd seriepedofil, nu 42 år, även han engagerar sig inom idrott- tråd finns och som nyss har aktualiserats- det måste vara svårt återtraumatiserande för Patrik att hålla på med Dumpen

)
Visst, gränser kan flyttas. Det ena leder till det andra. Men jag tror att hans gräns var att inte sätta på dem på riktigt.
Han blev säkert förvånad över att det kallades för våldtäkt och att gäddan fick 7år i fängelse. Jag blev också mycket förvånad. Har någonstans i bakhuvudet känt till senaste året att det kallas för våldtäkt. Men 7år... Det är lång tid...
Det här att han blev utsläppt så länge från första gripandet, och att det inte hände något på ett tag tycker jag signalerar att ingen hade förväntat sig 7års fängelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Funfor2023
Du är lika sjuk du. Nej det är inte "helt frivilligt" som du tycks tro. Det är våldtäkt och du kommer också hamna i fängelse om du försöker nåt liknande.
Jag anser att det är frivilligt när tjejerna själva utan hot klär av sig och onanerar.
Vet inte vad jag ska svara. Jag har nog som gäddan inte sett det där som ett grovt brott, typ tröstpris. Men det är alltså samma straff om du knullar dem på riktigt som om du ser dem i cam... Tåls att tänka på.