2023-03-18, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Var det någon gädda som bodde på Öland?
I så fall vilket nummer?

Verkar inte så..
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1pn0fjKcy6YkWGTe-h0utyOjPKP1WjC8&ll=57.5975574247481%2C18.416345409 915134&z=6&fbclid=IwAR2j_Pb5M-v2wtTB6qtaItd9X4pi_Y9MP0NXwRxzQY2cN15pv-VYHMHzY9o
Citera
2023-03-18, 04:56
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Var hittar man vem denna jäveln är ?🤬🤬🤬

Övervakningskameror, sadistiskt våld, grova våldtäkter i ett svenskt radhus av en svensk pappa.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ingen-lyssnade
"Rådman Per Christensen försöker förhindra att pappan ska få vara vårdnadshavare. Han blir nedröstad av de tre nämndemännen i målet."

Finns tråd under ABoK, bara leta 🔍
Citera
2023-03-18, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Där är många spår på soundcloud av han och överlag tycker jag nog han har talang.
Visst var det du som nämnde att någon gädda bodde på Öland?
Berätta mer om du vet något.
Citera
2023-03-18, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Sjukt imponerande, bra upplägg! Tack för tipsen!

Värt att notera är att han inte satte på dem på riktigt. Får du en tjej att klä av sig naken själv och leka med sig själv så räknas det som våldtäkt, även om det är på distans och helt frivilligt.

Han har lyckats med drivor av tjejer.... Antar att han inte blivit dömd för alla heller. Att det som polisen spårade måste ha varit bara en del av det totala antalet?
Du är lika sjuk du. Nej det är inte "helt frivilligt" som du tycks tro. Det är våldtäkt och du kommer också hamna i fängelse om du försöker nåt liknande.
Citera
2023-03-18, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
https://www.etc.se/inrikes/haengdes-ut-paa-dumpen-sen-blir-han-misshandlad

Vem är peddoäcklet som blev misshandlad?

Fina ETC, jobbar outtröttligt för att bevara rättssäkerheten. Heja dem!
Citera
2023-03-18, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Fina ETC, jobbar outtröttligt för att bevara rättssäkerheten. Heja dem!
Fast alla deras artiklar är ju betalartiklar 👎👎
Citera
2023-03-18, 08:48
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Killen verkar ju vara mycket sexfixerad.
Och dessutom söker sig till sammanhang där barn finns.
Man kan undra var gränsen går för sådana här typer och om de alls har en gräns?
Och varför skulle de ens ha en gräns?
Vad stoppar dem från att inte flytta fram sina positioner?
Han vet att det är både enkelt och framgångsrikt att manipulera och oavsett vad en manipulation man satt i system och lever på handlar om så vet jag att egot hos manipulatörer växer genom att de vinster de anser sig uppnå på vägen bara gör att de behöver mer och mer för att mätta sitt ego.
Och sexdriften är en mycket stark drift och tänka sig då när det skenar iväg med en redan stark drift?

(den här killen påminner om en sedan flera år tillbaka ökänd seriepedofil, nu 42 år, även han engagerar sig inom idrott- tråd finns och som nyss har aktualiserats- det måste vara svårt återtraumatiserande för Patrik att hålla på med Dumpen )

Visst, gränser kan flyttas. Det ena leder till det andra. Men jag tror att hans gräns var att inte sätta på dem på riktigt.

Han blev säkert förvånad över att det kallades för våldtäkt och att gäddan fick 7år i fängelse. Jag blev också mycket förvånad. Har någonstans i bakhuvudet känt till senaste året att det kallas för våldtäkt. Men 7år... Det är lång tid...

Det här att han blev utsläppt så länge från första gripandet, och att det inte hände något på ett tag tycker jag signalerar att ingen hade förväntat sig 7års fängelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Du är lika sjuk du. Nej det är inte "helt frivilligt" som du tycks tro. Det är våldtäkt och du kommer också hamna i fängelse om du försöker nåt liknande.

Jag anser att det är frivilligt när tjejerna själva utan hot klär av sig och onanerar.

Vet inte vad jag ska svara. Jag har nog som gäddan inte sett det där som ett grovt brott, typ tröstpris. Men det är alltså samma straff om du knullar dem på riktigt som om du ser dem i cam... Tåls att tänka på.
Citera
2023-03-18, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Fast alla deras artiklar är ju betalartiklar 👎👎

Ingenting är gratis, och jag betalar gärna för deras fina journalistiska arbete
Citera
2023-03-18, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Verkar inte så..
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1pn0fjKcy6YkWGTe-h0utyOjPKP1WjC8&ll=57.5975574247481%2C18.416345409 915134&z=6&fbclid=IwAR2j_Pb5M-v2wtTB6qtaItd9X4pi_Y9MP0NXwRxzQY2cN15pv-VYHMHzY9o

På den kartan över gäddträffar i landet var det ett sånt gytter i de södra delarna att jag valde att kolla i de norra.

I Sollefteå(men osäker på om gäddan bor där?)fanns förra året Ananasgäddan.
En inflyttad från ett europeiskt land.
Han och hans fästmö söker en dotter, en speciell dotter, som han som pappa vill kunna ligga och mysa med.
En lycklig familj där alla går och lägger sig tillsammans och älskar.
Ananas kan man äta då det påverkar smaken på sperman.
Han vill att den unga dottern, barnet, ska vara en lydig slav.
Han framstår som en sektledare och är mycket manipulativ.

https://dumpen.se/2022/04/03/gadda-med-smak-av-ananas-napp-igen/
Citera
2023-03-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Nä han hotade dem för att få dem att göra det med bilder och saker han klippt ihop.
Citera
2023-03-18, 14:43
Medlem
MrPikes avatar
Vad hände med Fernando?
Citera
2023-03-18, 18:27
Medlem
22tjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Tror jag hittat honom, finns på facebook.
Förnamnet sägs i videon.
Efternamnet är ett träd av samma typ som tjuren ferdinand gillar+e+det som kebnekajse är, dvs motsatsen till dal.

Blev väldigt paff när jag fick se honom på dumpen. Vi gick i samma klass i högstadiet och jag tyckte han var helt ok utåt sett. tragiskt vilka vägar människor väljer att gå i livet. Vad beträffar efternamnet så är du helt rätt ute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in