Citat:
Ursprungligen postat av
skyw
Tror det hade varit väldigt bra för dig. Är bra mycket roligare att komma framåt än att sitta och komma ihåg/googla små detaljer.
Väldigt bra på att ge exempel samt sätta upp en grund, den gör mycket fel så man måste ju ha koll på den. Det är mycket apologize från den

Ja, det är definitivt roligare än att googla i cirklar. Vilken typ av fel gör den? Vad är rimligt att be om. Att fråga om att t.ex. bygga ett nytt flashback från grunden är inget jag tänkte fråga om, eller ta råd från ChatGPT om. Däremot tänker jag mig att den kan spotta ur sig saker som funktioner, metoder och enklare klasser.
Sen tvivlar jag på att ChatGPT kan hjälpa till med den något av den värsta typen av problem. Typ kompabilitetsproblem, då JDBC-drivern i Java XYZ.12 inte fungerar med X som inte fungerar i Y med Python 5.whatever.beta när man kör postgres hundranittiotolv.Z på Ubuntu 3.14
Citat:
Ursprungligen postat av
skyw
Lite tråkigt att det är så låg kapacitet nu, men vet inte riktigt om det stämmer med att man bara får 25 meddelanden, känns som jag trycker iväg några fler. Men man sitter ju inte och frågar den hela tiden så 25stycken/3h räcker.
Då blir det till att planera frågorna, men det tar väl ett tag att lära sig vad som är rimligt att fråga om.