Citat:
Ursprungligen postat av
LuiLui
Jag tror lite som du. Att J är den som är helt skrupelfri, saknar empati, moralisk kompass och ett samvete, hon har helt klart psykopatiska drag.
M däremot visar mer empati och storbölar på de rätta ställena, hon är säkert styrd av J i deras tilltag men inte fan är hon oskyldig. Hon har stor del i det som har hänt.
Hon har valt att ljuga.
Hon har valt att vara tyst.
Hon har valt J som sin bästis.
Hon har valt att säga att det var bara J som gjorde detta, själv valde hon att ”sova” igenom hela mordet.
Hon har valt att bära ett ben nerför trappan, lyfta in ett lik i bilen, kånka ut i skogen och lysa med mobilen och sen blåljuga om allt.
Om hon nu är så viljelös så är ju hon helt livsfarlig, för då kan man inte ha henne gående lös på gator å torg då hon på kommando från vem som helst, kan hitta på vadsomhelst. Ett livs levande jävla minfält liksom som har kört upp sin moraliska kompass i röven.
LÅS IN!!!
Oavsett vad hon är skyldig till när det gället hangripligt eller inte vid dödandet av T
Så ser inte jag heller att M är oskyldig
Och jag tror inte på
att hon sov
Där tror jag på Rullman
Jag tror att har man ett stort ångerfyllt samvete så hade hon visat det med att berätta var T kropp fanns
Sen är det nog sant att hon har en viss bindning till J
Men hon ljuger för mycket
Och enl förhör med hennes medsittare så har hon pratat ner J totalt
(vilket i sig inte är något som är konstigt för J är psykopat)
Men det jag reagerar på att hon inte har pratat om ånger av det hon själv är skyldig till
Hennes medsittare ifrågasätter inte
Och hennes bedömning är att M är ett offer