2023-03-30, 12:50
Medlem
AIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Du behöver inte vara orolig, jag håller det inte emot dig. Jag förstår att ditt begär av att sätta oraklet på plats var så stort att du tog chansen innan du hann samla dina tankar. Jag ser det ofta.

Hahaha, ödmjukt som vanligt. Fy fan vad det ska bli skönt när du får ha en riktig pinsam signatur hela 2024.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ganska hardcore ändå att vakna 2 på morgonen och direkt logga in på Flashback bara för att kommentera och dessutom ha fel. Hatten av!

Så är det när man har sömnbesvär och haft det i runt 6 månader. Man vaknar som att man är i en dimma och så ser man trazke skriva skit som vanligt och då tänker man att man tar chansen. Men, men, det går inte att rå på den gubben.
Senast redigerad av AIP 2023-03-30 kl. 12:55.
Citera
2023-03-30, 13:38
Medlem
over9ks avatar
Äntligen dags igen! Nån som kör Allsvenskan Fantasy?
Citera
2023-03-30, 14:48
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cratzie
Det börjar kännas lite farligt mycket i dina ironiska inlägg som att det snarare är vad du egentligen tycker och tänker...

Det börjar bli hög dags för någon att ta ner Arslet på jorden igen. En härlig bajsmacka till förlust i Borås i premiären skulle nog inte vara helt olägligt för Arslet just nu.

Häcken berör! Det viktigaste för dig verkar vara att Häcken förlorar? Tja, jag kan inte klandra dig egentligen.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Hahaha, ödmjukt som vanligt. Fy fan vad det ska bli skönt när du får ha en riktig pinsam signatur hela 2024.

Så är det när man har sömnbesvär och haft det i runt 6 månader. Man vaknar som att man är i en dimma och så ser man trazke skriva skit som vanligt och då tänker man att man tar chansen. Men, men, det går inte att rå på den gubben.
Bara för att påminna om detaljerna i vadet. Du vinner alltså om Häcken inte kommer topp-3. Annars vinner jag. Jag håller på att fila på en hyllning till mig som kommer passa synnerligen bra i din signatur.

Citat:
Ursprungligen postat av over9k

Du har väl inte missat att Wad kör en flashbacksliga?

(FB) Fantasy Allsvenskan 2023
Citera
2023-03-30, 17:26
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k

Bara Nielsens nötter är startklara så kommer det här gå bra. Nu. Kör. Vi. Över. Allsvenskan!

Drömmer även om en Lewicki i form, som balanserar stormtrupperna på ytterkant med besked.

Unleash the F**ing Fury!
Citera
2023-03-30, 18:53
Medlem
Lundbondens avatar
Dum fråga, men behöver man Discoveryplus för att se Allsvenskan på Cmore?
Citera
2023-03-30, 19:33
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Bara Nielsens nötter är startklara så kommer det här gå bra. Nu. Kör. Vi. Över. Allsvenskan!

Drömmer även om en Lewicki i form, som balanserar stormtrupperna på ytterkant med besked.

Unleash the F**ing Fury!

Bahahaha!

Komsi komsi kissemissen. Pssss Pssss Psss......
Citera
2023-03-30, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Dum fråga, men behöver man Discoveryplus för att se Allsvenskan på Cmore?
Har du Discovery så har du allsvenskan där. Vill du se Discoverys matchsändningar via Cmore behöver du "Cmore Plus" eller "Cmore Premium Plus".

Det omvända gäller också. Om du har Discovery kan du teckna "Sport Premium + C More Sport" och se Cmores sändningar

(FB) Viasat, Cmore och SBS Discovery: sportkanalernas kamp
Senast redigerad av MrOrdonnee 2023-03-30 kl. 21:32.
Citera
2023-03-30, 21:58
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Har du Discovery så...

Det omvända gäller också. Om du har Discovery
Skrev du fel nu eller? Förvirrad.

Jag själv sade upp Discovery när Cmore gick ut med att de skulle sända både Svenska cupen och Superettan/Allsvenskan. Jag kommer givetvis vara på plats när mitt eget lag spelar men vill se matcher i efterhand och även kolla en del av rivalernas matcher. Sitter jag i skiten nu?
Citera
2023-03-30, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Skrev du fel nu eller? Förvirrad.

Jag själv sade upp Discovery när Cmore gick ut med att de skulle sända både Svenska cupen och Superettan/Allsvenskan. Jag kommer givetvis vara på plats när mitt eget lag spelar men vill se matcher i efterhand och även kolla en del av rivalernas matcher. Sitter jag i skiten nu?
Jag är rädd för det. Förstår jag det rätt så sänder "Cmore" bara Discoverys livesändningar av matcherna. Via Discovery har man kunnat se Cmores sportkanaler Cmore Fotboll, Live, Mix...

Vissa delar på Discovery tror jag dock är gratis.

Tränarutfrågningar
https://www.discoveryplus.com/se/vid...port-sport/aik

Startelvan
https://www.discoveryplus.com/se/show/startelvan

Utredarna
https://www.discoveryplus.com/se/show/utredarna

Högsta Domstolen
https://www.discoveryplus.com/se/show/hogsta-domstolen

Bajaren i graven bredvid
https://www.discoveryplus.com/se/show/dagar-kvar

Nyfiken på serien....
https://www.discoveryplus.com/se/vid...-mathias-hogmo

Plus en hel del mer. Jag tycker Discovery gör mer än vad Cmore gjorde med rättigheterna (även om jag gillar Granqvist, om än han har börjat gå på myten om sig själv)
Citera
2023-03-31, 02:11
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Alla i podden tror även att Sadiq går för 100-150 miljoner om vi kvalar in till CL. Precis som någon på Flashback snackat om.

Enligt dig, som följer Häcken mer än vad jag gör, så är Sadiq väldigt begränsad. Så det där tvivlar jag på.
Senast redigerad av MrSkargard 2023-03-31 kl. 02:20.
Citera
2023-03-31, 05:34
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Enligt dig, som följer Häcken mer än vad jag gör, så är Sadiq väldigt begränsad. Så det där tvivlar jag på.
Jag precis som alla andra missade Sadiqs potential förra våren.

Det kanske är mer intressant att titta på vad jag skrivit om honom dom senaste 6-7 månaderna snarare än för 12 månader sedan?
Citera
2023-03-31, 05:43
Medlem
trazkes avatar
Imorgon börjar allsvenskan!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in