Citat:
Tycker det är fel att kritisera just Hugo för brister som även gällt för AC dom senaste åren. Blir ju en väldigt skev jämförelse om du skall jämföra Hugo nu med hur AC var när han var bra?Hugo är ung. Och kommer säkert att bli betydligt bättre än AC någonsin var, men alla förtjänster till trots her han bort en hel del och saknar spets framåt.Så skulle jag i alla fall beskriva honom än så länge, även om jag hoppas på en explosiv sch avgörande utveckling under säsongen.
Pena är i sina bästa stunder fantastisk, men har alldeles för ofta tappat fokus (och boll) och saknat skärpan för att vara matchavgörande på rätt sätt.
Förstå mig rätt. Jag ör ingenfanboy till AC, utan ogillar hans barnsliga reaktioner och hans egoism. Han ska ta alla hörnor även när han misslyckats med de fem föregående, och även om hans skadebenägenhet ligger honom fatet har han fortfarande en högstanivå somgör snack om medelmåttighet tramsigt.
Pena är i sina bästa stunder fantastisk, men har alldeles för ofta tappat fokus (och boll) och saknat skärpan för att vara matchavgörande på rätt sätt.
Förstå mig rätt. Jag ör ingenfanboy till AC, utan ogillar hans barnsliga reaktioner och hans egoism. Han ska ta alla hörnor även när han misslyckats med de fem föregående, och även om hans skadebenägenhet ligger honom fatet har han fortfarande en högstanivå somgör snack om medelmåttighet tramsigt.
Att Pena inte trivdes i MFF under era tidigare tränare var ju ingen hemlighet, svårt att prestera perfekt då. Men det är tydligt när man ser hans positionsspel eller hur han behandlar boll eller hela hans speluppfattning att han är en nivå över AC.
Men som sagt, Zeidan kan jag köpa om ni håller AC före. Även om jag personligen tycker han är lite snabbare i tanken än AC och mer finurlig.
Citat:
Att ha lika många SM Guld som Bajen är inget jag skulle klassa som framgång.
Pena bättre an AC? För helvete Trazke det är nästan Samhall-varning på den.
Hade Pena varit så bra som han tydligen var i Twente hade han aldrig lirat Allsvensk fotboll.
Efter hans vända i MFF går han mest troligt till MLS eller annan skitliga för en sexsiffrig lön.
Pena bättre an AC? För helvete Trazke det är nästan Samhall-varning på den.
Hade Pena varit så bra som han tydligen var i Twente hade han aldrig lirat Allsvensk fotboll.
Efter hans vända i MFF går han mest troligt till MLS eller annan skitliga för en sexsiffrig lön.
Tråkigt att du känner dig tvungen att komma med förolämpningar bara för att någon annan ser något inte du ser. Du borde tycka det är extra oroväckande med tanke på att det är tydligt att jag bor i framtiden och ser trender före alla andra. Darra!