Fyfan för hon Sangborn.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/xgVolR/rattegangen-efter-tovemordet-avslutad-langa-straff-kan-vanta
Citat:
Min klient har sin absolut värsta dag i hela sitt liv. Först sitta och genomlida rättegången och sedan höra livstidsstraff som yrkande, säger advokat Clea Sangborn.
Jag fattar att hon är försvarsadvokat och ser till sin klient.
Men hon har fan ingen skam i kroppen.
För Toves anhöriga så har varenda jävla dag sen Tove försvann varit den värsta jävla dagen i deras liv
Och än mer under dessa rättegångsdagar där dessa två jävla horor sitter och vägrar ta ansvar. Vägrar att rakryggade erkänna vad som har hänt.
Att behöva möta sin dotters jävla banekvinnor och höra vad dom utsatt Tove för.
Jag önskar Clea Sangborn all jävla olycka och misär i livet som det är möjligt.
Hon är en totalt jävla empatilös människa med ingen som helst finkänslighet. Utan hon utmålar sin klient som ett offer.
Hörredu Clea Fucking Sangborn, om din jävla klient INTE hade strypt Tove. Om hon INTE hade dumpat henne som en soppåse i skogen, om hon INTE hade försökt elda upp henne så hade ingenting av det här hänt.
Det finns två ansvariga för att det här har hänt (må vara i varierande grad, om det nu är så). Det är dom två jävlarna som sitter för skranket nu och leker offer. Fyfan.