Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Tidigare fanns det uppenbarligen ingen anledning för dig att försvara MK. Det är ett helt annat läge nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
ThordOlavsson
Jag gör ingen hemlighet av min avsikt. Du och Svagg skall skjuta in er i ett hörn där ni binder er för MiKj och BW. Sedan kommer ni inte att kunna skjuta er ut därifrån när IB03 överger MiKj.
Jag gillar verkligen IB03, som lägger ned ett hästjobb, och det är synd att hans önskan att ha en trogen publik gör att han faller för de mest fabulerande i tråden.
Det är sjukt hur Skvagg och Pudel lyckas få MK som inblandad tillsammans med den oreserverat uthängde BW. Det enda som MK tydligen behövde göra var att i ett fyllesamtal med Bratis säga att han tillbringade tid med BW
INNAN Stadt stängde - fastän det enda som är intressant handlar om vad MK gjorde/höll hus
EFTER det att Stadt stängde. Tänk att en sådan fyllehistoria kunde räcka så långt ... Och ännu märkligare blir det eftersom andra säger att BW var på fest i Radbyn och lämnade den sent. Det är svårt att få grepp om när BW kom till den festen (om han nu var där, vill säga), och någon hävdar att BW "dök upp". Vad menas med "dök upp"? Att han var bjuden om "kom till slut"? Eller att han just dök upp oinbjuden? Hade han varit med MK tidigare? Eller var MK med in på festen hos Håkan i Radbyn? Tänk om BW var ensam i Radbyn utan att ha träffat MK överhuvudtaget den kvällen? Vad gör Skvagg och Pudel då? Då är det ju tack och adjö med MK på det sättet som de har "byggt in" honom i händelseförloppet. Ett enda fyllesamtal räckte alltså för några påstådda "superdetektiver".