2023-03-22, 17:43
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, det är lite sömnpiller över det hela, men drönarbilder till hög musik piggare upp det hela!

Brink är min favorit i gruppen, han verkar vara synnerligen sympatisk och en sann kämpe.
Hur vet du att det är drönnarbilder? det kan ju lika gärna vara Lennart Nilsson som har hängt från en helikopter

Det blir liv i luckan först på fredag, för då har jag sätt TV-reprisen
Citera
2023-03-22, 21:48
Medlem
BrorGertruds avatar
Klara ser verkligen inte ut som en boxare. Väldigt lång och smal. Tänkte att man behövde vara lite mer muskulös för att vara framgångsrik inom boxning.

En aning orättvist att låta Nils vara med också som tidigare påpekats. Precis tränat som en tok inför ett OS och sen åka raka vägen till inspelning.
Citera
2023-03-22, 22:08
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Klara ser verkligen inte ut som en boxare. Väldigt lång och smal. Tänkte att man behövde vara lite mer muskulös för att vara framgångsrik inom boxning.

En aning orättvist att låta Nils vara med också som tidigare påpekats. Precis tränat som en tok inför ett OS och sen åka raka vägen till inspelning.

Klara har gått ner i vikt efter karriären.
Var det första jag reagerade på när jag såg henne.
Citera
2023-03-25, 01:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Rör sig verkligen tjejer långsammare i vatten? enbart, Elina fick en kortare bana, vare det inte bara att placera henne på innerbanan?

Otaktiskt val att välja Johan Kissman i reaktions-duell

Hur pass sent på natten utspelar sig natt-duellen? nån som vet
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-25 kl. 02:21.
Citera
2023-03-25, 01:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Intresset är på topp märker jag.
Är positivt överraskad av Brink.
Även från svt

Vilket nerköp! från att få bott på något grekiskt tempel har mästarnas förpassats till drängstugan på någon bakgård i Montenegro utan "havsutskikt och kvällssol!"

Jag antar att det är en naturlig konsekvens av att fått ihop C-D kändisar då ska dom banemig också ha C-D hostel standard anser ett frustrerad svt! trots att Leinegard låter lika övertygande när han ska sammanfatta deras fantastiska karriärer inför nattduellen, med en swimingpol stor som en översvämmad vattenpöl på en väg över en vägbrunn på våren

Ingo Ingemar Johansson eller Ingemar Stonemark skulle aldrig utsatts för en sådan här ringa budget
Om några säsonger bor d om på ett pensionat på soliga Österlen, jag kräver Staffan Strand till den säsongen

Nils Fann en Pool fortsätter på inslagen väg och hittar på egna regler till Mästarnas Mästare, men grninolle Leineegard agerar cockblocker för alla nymodigheter, "dina beslut påverkar andra deltagare" haha, Nils tycker att alla poängfördelning ska kunna vara n gentlemanna agreement mellan 4 ögon

Johan Kissman lyckades tillslut vinna mot andra europer, men inte mot en svart man
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-25 kl. 02:19.
Citera
2023-03-25, 10:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Pillans program är så jävla luddigt.

Det känns som hon tävlar mot sina yngre syskon där hon hittar på nya regler under tävlingens gång, för att kunna vinna.

Varför ska hon ens tävla mot dem som åker ut?
Var Pernilla fördomsfull mot Elina!, du är från Norrland så du gillar att fiska!, jag har inte gjort det så mycket svarar hon,
nu vet ni det tjejer ta aldrig en norrländs kille på fiskedejt!

Idiotiska grenar i Mästerkvalet btw
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-25 kl. 10:09.
Citera
2023-03-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Även från svt

Vilket nerköp! från att få bott på något grekiskt tempel har mästarnas förpassats till drängstugan på någon bakgård i Montenegro utan "havsutskikt och kvällssol!"

Jag antar att det är en naturlig konsekvens av att fått ihop C-D kändisar då ska dom banemig också ha C-D hostel standard anser ett frustrerad svt! trots att Leinegard låter lika övertygande när han ska sammanfatta deras fantastiska karriärer inför nattduellen, med en swimingpol stor som en översvämmad vattenpöl på en väg över en vägbrunn på våren

Ingo Ingemar Johansson eller Ingemar Stonemark skulle aldrig utsatts för en sådan här ringa budget
Om några säsonger bor d om på ett pensionat på soliga Österlen, jag kräver Staffan Strand till den säsongen

Nils Fann en Pool fortsätter på inslagen väg och hittar på egna regler till Mästarnas Mästare, men grninolle Leineegard agerar cockblocker för alla nymodigheter, "dina beslut påverkar andra deltagare" haha, Nils tycker att alla poängfördelning ska kunna vara n gentlemanna agreement mellan 4 ögon

Johan Kissman lyckades tillslut vinna mot andra europer, men inte mot en svart man

jo , var nog inte så smart att kalla programmet som det gör om man tänker gå igenom hela Sveriges idrottsmän.
Citera
2023-03-26, 20:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tror ni Ande(r)s Holme(r)tz kommer paddla med händerna eller åran? Han är sist i kajaken iaf

Vad fan är Jens Byggmark för nått?

Vad tror dom att Maria Gretzer ska kunna uträtta utan häst?

Gymnasten är en sk butterbody, dvs ett snyggt ansikte med oattraktiv kropp
Hon kommer bli intressant att följa, hon borde ha ställts mot Elina, men nu åkte ju hon ut
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-26 kl. 20:11.
Citera
2023-03-26, 20:30
Medlem
Citat:

Vad tror dom att Maria Gretzer ska kunna uträtta utan häst?

Gymnasten är en sk butterbody, dvs ett snyggt ansikte med oattraktiv kropp

ut

Vem vet, kanske blir en tävling med häst?

Honeybody skulle jag säga! 👍

Någon som har hört talas om bandyspelaren?
Citera
2023-03-26, 20:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg

Honeybody skulle jag säga! 👍

Någon som har hört talas om bandyspelaren?
Gillar man inte vuxna kvinner, så visst
(du kanske vill bli dominerad av henne?)

Hon verkar ganska charmig dock & ett hot mot Byggmark i tävlingen

"Fosshaug har även medverkat i Sveriges Televisions program Mästarnas mästare 2009"

Han har t.o.m ful-opierat Pers frisyr

Nu har dom haft med 4 bandyspelare ink Niclas Jihde & Snoddas, skillnad på ute och inenbandy?
spela roll!!

Maria Gretzl var tydligen kärring redan 1992 när hon toppred Fjalar

Snicksnack! att Maria anknytning till hästen är unik för henens sport, dom har inte en aning om
hur mycket mer Andes Holmetz kan knyta an till ett glas kolsyrat vatten
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-26 kl. 20:50.
Citera
2023-03-26, 20:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Det är ju rättvisare att enbart ta med hästen i Mästarans Mästare, den där Zogin, en riktig legend, ryttaren följer ju bara med och hoppas på det bästa

Enangemanget från tittarna i soffan i Mästarhuset var påtaglig! ingen märkte
att Holmetz t.o.m gick på toaletten när VM guldet togs (Gretzls guld alltså)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-26 kl. 20:52.
Citera
2023-03-26, 20:51
Medlem
Citat:
Gillar man inte vuxna kvinner, så visst
(du kanske vill bli dominerad av henne?)

Hon verkar ganska charmig dock & ett hot mot Byggmark i tävlingen

"Fosshaug har även medverkat i Sveriges Televisions program Mästarnas mästare 2009"

Han har t.o.m ful-opierat Pers frisyr

Nu har dom haft med 4 bandyspelare ink Niclas Jihde & Snoddas, skillnad på ute och inenbandy?
spela roll!!

Maria Gretzl var tydligen kärring redan 1992 när hon topred Fjalar

Snicksnack! att Maria anknytning till hästen är unik för henens sport, dom har inte en aning om
hur mycket mer Andes Holmetz kan knyta an till ett glas kolsyrat vatten

Jonna har kropp, fejs o charm!
Och lär vara grym på nattliga dueller

Ja Grätzel lär vara en dam i din smak!
Har verkligen hållit stilen sen -92!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in