2023-03-28, 16:35
Medlem
Masingas avatar
Bojan är typexempel på värdelös medarbetare som ändå får jobba kvar.
Citera
2023-03-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
I den här intervjun är det en väldigt milt kritisk åsikt som är fullt befogad i helhetsbilden som får Janne att brista. Det är Janne som väljer att inte hålla frågan kort, vilket hade varit extremt enkelt att göra. Visst är han hårt pressad, men det ska man helt enkelt kunna ta i hans mycket välbetalda roll.
Och frågan får ett svar "skadad fem månader, först på sistone som han fått till det ..." men Bojan stoppar inte där - det hade han kunnat göra.
Citera
2023-03-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Blöjan var tränare för AIK U19 under några månader, det är hans tränarkarriär. Han har aldrig fått träna några efter det.

Rinkeby United FC i div 4! Helt klart erfarenhet nog att sätta sig över en förbundskapten! 😳🔫
Citera
2023-03-28, 16:37
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rattatatata
Porslinsbojan, "jag kan förlåta men inte glömma". Vilken övervärderad tönt mannen är, buhu buhu, hem och gråt dig till sömns fåntratt...
Han hade ju bara kunnat acceptera att den tvetydiga frågan inte var vad han trodde och gå vidare som en man. ”Inte glömma”. Tror han att det är förintelsen han snackar om? Lömsk vessla!
Citera
2023-03-28, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det tog stopp i huvet på Janne. Det vet vi, det har han sagt. Frågan är om vi ska ha en förbundskapten där det tar stopp i huvudet

En mindre undersökning av huvudet tror jag vore på sin plats

Så du menar att en förbundskapten inte är en människa utan skall tåla påhopp utan att själv visa känslor.
Hade bara Bojan hållit käften o inte fortsatt (en normal funtad människa hade känt det redan efter första frågan) så hade det inte exploderat.

Bojan e JÄVLIGT duktig på att spy skit över alla andra, om du missad det så se sändningarna i studion före lördags matcher.
Citera
2023-03-28, 16:38
Avslutad
Jannes fråga om vem Bojan företräder är relevant, med tanke på att Bojan betedde sig som en babbe i rutan.
Citera
2023-03-28, 16:39
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petramede
Nu var ju frågan faktiskt ganska relevant och något en förbundskapten ska ha ett svar på, om det så är ett politikersvar så får det vara så. Janne är mänsklig som oss andra och bägaren rann över, inte var det 100% rätt beteende för det.

Men Janne Andersson frågade väl aldrig om Bojan representerade Serbien, det var han som tolkade det så. Storm i ett vattenglas.
Citera
2023-03-28, 16:39
Medlem
Haha va fan menar han jag kan förlåta men inte glömma? haha vilken pajas han är alltså. Ta bort honom från tv rutan direkt!!
Citera
2023-03-28, 16:41
Medlem
quts avatar
Bojan en bitter invandrare hahaha. Jävla nolla.
Citera
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Hade Ljungberg ställt exakt samma fråga till Janne så tror jag...

1. Janne hade inte agerat med samma ilska. Men om han nu ändå hade gjort det så...
2. ALLA på forumet hade tyckt att Janne hade gjort bort sig totalt.

Men nu när frågan ställdes av "blatten" Bojan så kokar det över för alla "Sverigevänner" som nu alltså försvarar psycho Jannes utbrott och ger sig på Bojan istället.
Alla vi som har lite i huvudet och kan se objektivt kan bara se en sak, och det är att Janne Andersson gör bort sig fullständigt. Ett totalt psykbryt av sällan skådat slag.

Lägg därtill att merparten dessutom vill ha bort Janne. Men ställer sig på hans sida nu. Det visar att även bland icke-PK så är merparten NPC's utan förmåga att tänka.

Gubben är slut mentalt. Varför han är det förklarar jag här. Han tappar det totalt över en berättigad fråga, blir passiv aggressiv till tusen likt en omogen tonåring, säger nåt dumt - blir rädd och ångrar sig direkt efteråt varpå han försöker avleda diskussionen men misslyckas. Därefter står han helt tyst i en halvminut och tittar ner i bordet. Vilken pondus ! Men alt-högerns Non Player Karaktärer gör Janne till en svensk tiger som ryter ifrån mot journalistkåren, PK och blattar

Ni vill med andra ord inte att sportjournalister ska få ställa kritiska frågor, "vara oproffessionella" som ni kallar det på PK... f'låt icke PK kodspråk . Iallafall inte om de är blattar. Och framförallt så vill ni ha Janne kvar som förbundskapten... fast ni inte vill det egentligen... men nu vill ni...
Som sagt. Non Player Karaktärer med total avsaknad av tankeförmåga.

Är själv så icke-PK det går att bli. Men jag står bakom Bojan. Han ägde den svenska mesgubben Janne Andersson totalt. Det var man vs pojke.
Citera
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Han är på sitt jobb och bråkar och gör det personligt. Oprofessionellt och har inte i tv-rutan att göra.
Bojan Djordjic: Jag kan förlåta men inte glömma

Jag brinner för de här frågorna som bygger på egna erfarenheter sedan jag kom till Sverige 1992. Jag vill förena och bygga broar i ett splittrat samhälle och är hellre tydlig och obekväm, än otydlig och bekväm. Om man inte förstår vikten av det som skedde i vår sändning är det ett inneboende strukturellt problem. Även om Janne säger att det inte var hans intention, uppfattade jag att det blev en fråga om mitt ursprung och det gjorde mig sårad och besviken på min förbundskapten, säger Bojan Djordjic.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/y6VneA/bojan-djordjic-till-janne-andersson-jag-kan-forlata-men-inte-glomma
Om nu inte fattar hur synd det är om honom så är ni rasister och hela Sverige är rasistiskt som inte tycker synd om honom.

Alltså jag fattar ingenting. Förlåta men inte glömma vadå? Ärligt nu: fanns det något om etniskt ursprung i Janne Anderssons fråga?
Citera
Medlem
Ånej en kränkt babbe..ovanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här