Citat:
Ursprungligen postat av
retina
När drevet gick mot Ola Wenström så var ju Bojan oskön mot Ola och ville inte ta Olas sida i konflikten. Detta trots att Bojan hade hängt och bott med Olas familj under sin första tid på viasat.
Känns inte som Bojan är en polare att lita på.
https://vadfanhande.se/
Jag började läsa Olas berättelse men sen kom jag till insikt att det har inget med det här att göra! Jag och Bojan har liknande uppväxt och bakgrund! Jag har träffat honom några gånger och han är frispråkig säger vad han tycker oavsett om det är kontroversiellt eller ej precis som jag!
Det är stora skillnader på att säga vad man tycker och att därefter inte kunna ta en diskussion eller att kunna säga något men samtidigt kunna diskutera saken det sist nämnda är Bojan. Bojan får mycket smågliringar för att han säger vad han tycker! Man märker att känsliga ämnen så vill folk (medarbetare) att Bojan ska ta exempelvis med supportrar eller huliganerna gärna mot "höga" personer som andra inte vågar ta! Bojan säger rakt på sak att utan supportrar dör fotbollen låt dom använda bengaler tutor, trummor eller vad de nu vill använda!
Från det får folk för sig att Bojan stöttar huliganer vilket han inte stöttar men det verkar inte gå in...här är det samma sak
Sverige spelar skit vilket är fakta alla som kan någonting om fotboll ser det, Att Sverige vann med 5-0 förändrar inte saken bara för att man gjorde 3 mål på de sista 5 minuterna, Visst kul och grattis men man måste se saken för vad det är! Janne Andersson ser 5-0 inget annat Bojan ser 2 matcher som till 90% av tiden var uselt och där förhoppningar om framtiden är lika med noll om man inte ska rätta till 1 spelarna alternativt 2 spelsystemet. Den diskussionen bör Janne kunna ta framförallt när man vunnit! Vad hade hänt om Sverige spelat oavgjort eller förlorat?