2023-03-28, 13:13
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Janne mesar ur och vill "be om ursäkt". Där tappade jag respekten för Janne. Janne är ännu en sosse-svenne med jantelag och skam i sitt DNA. Detta hade aldrig Zlatan gjort.

Sverige är en skam.

Som någon annan skrev; vem fan orkar stånga sig blodig mot pöbeln samtidigt som man har ett landslag att sköta? Jag hade nog gjort likadant, även om man egentligen bara vill be alla dra åt helvete.

Lätt att sitta vid tangentbordet och säga hur man bör agera.
Citera
2023-03-28, 13:13
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainiac55
Jag skulle inte påstå att Conte och Mourinho är betydligt värre än Janne. Jag har inte sett dem tappa fattningen så fullständigt.

Conte gjorde det så sent som sin sista match som Tottenham-tränare... han gick loss på allt och alla. Det gjorde inte Janne.
Citera
2023-03-28, 13:14
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Det är fler än 4 mot 1 nu på pressträffen!!!

Hur ska Janne klara av detta !!!
”Ni är 50 pers som attackerar mig som är ensam, NU JÄVLAR!” Fotbollens egna Bamse
Citera
Medlem
Addhocs avatar
Vafan, man kan käbbla i åratal om detta men på frågan om hur Janne tänker kring Jesper Karlssons väldigt korta speltid så skulle han bara kunnat svara;

”Ja så här i backspegeln så kanske han skulle ha kommit in tidigare, det är svårt att säga här och nu, men något jag kommer att ta med mig och fundera på till nästa gång med de förutsättningar vi har då”

Då hade den frågan varit överstökad.
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Tyvärr Janne, dina bortförklaringar håller inte.

WTF, nu börjar han lipa också. AVGÅ och sök hjälp snälla!

Tror att han är så förbannad invändigt att det är därför han blir rörd. Han tycker egentligen inte allt det där han tvingas säga nu. Och mår jävligt dåligt över dissonansen mellan hans känslor och vad han säger.
Citera
2023-03-28, 13:15
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Som någon annan skrev; vem fan orkar stånga sig blodig mot pöbeln samtidigt som man har ett landslag att sköta? Jag hade nog gjort likadant, även om man egentligen bara vill be alla dra åt helvete.

Så är det tyvärr... och det är ju det som är det stora problemet.
Citera
Avstängd
Sagodjurs avatar
Janne vill vända blad!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korder

Såklart jättesvårt att veta hur man själv hade reagerat. Men det har ofta visat sig vara en bra taktik att visa sig oberörd när pöbeln söker reaktioner. "Dra åt helvete, jag skiter i vad ni tycker" är en bra utgångspunkt.
Citera
2023-03-28, 13:16
Medlem
Bluebeast72s avatar
En bakfull Janne kryper till korset
Citera
2023-03-28, 13:16
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HorungeModsInHere
Vem fan gav Janne jobbet? SvFF? Jag vill ha namn.
Janne ligger väl illa till nu när han med cirkus-gener chefar över organisationen...
Citera
2023-03-28, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Vafan, man kan käbbla i åratal om detta men på frågan om hur Janne tänker kring Jesper Karlssons väldigt korta speltid så skulle han bara kunnat svara;

”Ja så här i backspegeln så kanske han skulle ha kommit in tidigare, det är svårt att säga här och nu, men något jag kommer att ta med mig och fundera på till nästa gång med de förutsättningar vi har då”

Då hade den frågan varit överstökad.
Problemet är att Bojan tror han är Jannes chef och berättar för honom hur han skall styra sitt lag. Trots att dom precis vunnit med 5-0..

Det var starkt av Janne att han inte gick fram och skallade den storkäftade fjollan.
Citera
2023-03-28, 13:17
Medlem
Zlatan borde bli ny förbundskapten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här