[quote=Jof|83967754]
Citat:
Ursprungligen postat av
VilloVet9
Skumt att Tove vill träffa psykopaten och hennes kompis- medhjälpare.
Inte sett nån trolig hypotes om det.
För att reda ut och bli kompisar igen är den som florerar.
Slipper kompisen långt straff gör åklagaren dåligt jobb.
Det närmaste man kan koma där är väl förmodligen från Toves syster M*y.
Även vad A*lbin berättar.
I rätten igår berättatde M*y att hon inte tyckte att det var konstigt att Tove förljde med. Hon var en sådan som ville reda ut bråket.
Och till A*lbin som varnat Tove att följa med, så verkade inte Tove lyssna på det, utan tyckte att det var ok.
Någon av tjejrna berättade (JJ?) att när de väntat ut Tove på Nöjet och frågat om hon ville med hem till JJ, så hade hon sagt ok, men ändå sagt något om "bara det inte blir misshandel" eller liknande. Nu kan man inte lita på tjejrerna alls, men det är väl inte osannolikt att de lurat henne geon sina ursäkter om det som hänt och att Tove på något vis ändå varit lite på sin vakt.
JJu mer jag läser, desto mer tror jag att JJ var målmedveten efter det som hände på Nöjet och att allt var bara en tidsfråga innan det skulle ha hänt, bara rätt förutsättningar gavs.
Att JJ visste att bråket noterats genom hennes prat till vakt/polis, att de syntes vänta på Tove (L*ouise mm), att Tove snackar med A*lbin strax innan de går upp, det tror jag inte är något hinder för en person som J*ohanna.
Hennes har ligger så djupt, och hon kan bara inte bärga sig när hon blir kränkt. Det tar överhanden och hon agaerar precis om när hon känner att hennes "ägodelar", dvs killar som hon har haft en relation med eller t o m bara haft ett ligg med, har minsta lilla med någon känner att göra.
Hon agerar aggressivt, hotfullt och gränslöst.
Som att hon skulle ha någon slags rättighet till andras liv.