Citat:
Ursprungligen postat av
DurexPlayHeat
Problemet var väl att Janne Banan kom till intervjun redan upprörd och lynnig. Han var oförskämd i början av intervjun (pekade finger åt jihde osv) och sen hjälper det inte att Bojan med sitt aggressiva sätt (vilket inte är ovanligt för Balkan folk även om de inget ont menar - precis som att stereotypen för oss svennar är kalla o stela o reserverade) hetsar Janne ännu mer. Topplocket går som många har sagt.
Tycker att Janne ska säga precis vad han tycker nu och det rejält och sedan säga att han avgår samtidigt som han säger att han själv tycker att han förlorade fattningen igår och att han är ledsen för det samt allmänt be om ursäkt för utbrottet. Men ändå stå på sig i att han tycker att andra som inte har hela ansvaret får ta på sig sin del av skulden. Lite gladare kritik emellanåt och pepp istället för att bara trycka ner laget blir det bara dåligt av.
5-0 är ändå 5-0 oavsett vem man möter och så mycket bättre som landslag än Azerbajdzjan anser inte jag att Sverige är. Vi har inte tillräckligt bra spelare. Vad ska man göra åt det? Säga åt dem att rycka upp sig och bli bättre?
Det ska fan vara förbundskapten.
Hade inget emot Ljungberg innan men nu har jag det så då blir väl han ny förbundskapten bara för det.
Viaplay kommer jag att bojkotta helt. Varför har de aggressiva (och avundsjuka) hetsare och nollor hos sig?