2023-03-28, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Janne håller presskonferens 13:00.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/nQVJym/sverige-kallar-till-presskonferens-efter-tvbraket

Känns tyvärr som att han kommer avgå, avslutade isåfall med en 5-0 seger.
Citera
2023-03-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Du har fel och du vet om det.
Janne borde gått ut i tystnad, kastat micken som högst om han nu blev så offended. Hans val borde gett han sparken redan i natt av Jens.
Janne är för hederlig för det
Citera
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomdutilisateur
Sant. De bjöd aldrig på några gratulationer, vilket också var början på det hela där.

Tycker att fotbollsförbundet borde säga upp det avtal man har med Viasat tills Viasat utser riktiga journalister.
Janne tog micken och börja ranta. Han var uppenbart irriterad innan.
Jag såg hur lost Janne var i första. Satt och kollade upp på läktaren som om han ville suga in det en sista gång.
Han kanske redan skulle få sparken efter samlingen. Uppehåll till Juni och matchen mot Belgien borde varit spiken i kistan.
Citera
Medlem
Intresset för svensk landslagsfotboll höjdes helt plötsligt med en miljon %. Jävla muppar som ens gör en grej av det här! Låt vuxna människor prata med varandra utan att det ska bli en presskonferens! Jag personligen skäms och det är bara för att det där jävla rasistkortet kommer upp. Alla som är förståndiga förstår att ingen i landslaget är rasist! Man måste kunna få störa sig på en person utan att man är rasist! Hatar er alla som tänker det om Janne! Vi vann med 5-0 och för mig är det nåt som man ska vara glad över. Hålla på och kolla i backspegeln tror jag inte att nån vinner på!
OverAndOut
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Nej man får ha skarp kritik men man ska fan presentera dem med respekt. Janne är chefen och då kan man inte snacka som med sin brossa.

Jo det kan man visst då göra. Vem är du att bestämma detta? har vi inte yttrandefrihet? Respekt? De förtjänar ingen respekt. De är nollor med inadekvata frågor.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Hoppas att han antingen säger "Sug min kuk" eller "Jag avgår". Det första vore bäst. Det andra är lite offerkoftaläge, även om det är förståeligt.

Tyvärr så kommer det väl komma någon mellanmjölksvariant om att alla ska förstå varandra, att alla kan ha en dålig dag men att han har bett Bojan om ursäkt trots att han tyckte att även Bojan betedde sig fel.
Avgår idioten skall här firas med den bästa skumpan.
Citera
2023-03-28, 12:27
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Tror han ger alla fingret o avgår

Hoppas. Gör som Anders Borg, drar ner gylfen, vevar ett par varv med snabeln och flyger iväg i solnedgången.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomdutilisateur
Men mest kritik borde riktas mot Viasat som satsar på programledare av dålig kvalitet och som för den delen inte är utbildade journalister.

det kan jag hålla med om. jihde har inte mycket stake i sig. han borde gått in och styrt upp det. det var lite samma känsla som den där politikern (margit poulsen?) som skulle sjunga we shall overcome och hålla armkrok vid nån intervju när jihde gjorde time out tecknet. antar att han fick order att i sina hörlurar; gå in o bryt för fan!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
fan så ängsligt. nu ska det pudlas och kärlek ska strömma ur jannes mun. bojan är blatte och ska skyddas.

Han borde avgå om han har det minsta ryggrad, men han kommer tyvärr krypa och förnedra sig inför hela folket, pressen och indirekt den liberala och vänsterorienterade sfären som gjort det här landet till nordens Jugoslavien. Den här presskonferensen är symboliskt viktig ur politiskt petspektiv, tro det eller ej. Det skulle vara en bra markering mot att Reinfeldt tagit över SvFF m.fl. genom att avgå.
Citera
Medlem
Har inte Janne ont i knäna? Plågad? Kanske därför han spårar ur. Helt obalanserad.

Han kan inte må bra.

Finns det några spelbolag som ger odds på om han avgår nu på presskonferensen?
Citera
2023-03-28, 12:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Hoppas. Gör som Anders Borg, drar ner gylfen, vevar ett par varv med snabeln och flyger iväg i solnedgången.

Propellern Deluxe!
Citera
2023-03-28, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Fråga Bojan vad han tycker om Kosovo och albaner. Han är sån korrupt mes säkert och tycker det är bra att Kosovo skänks till muslimska albaner, precis som hans president Vucic gör.

Eller kan Bojan vara rasist mot albaner?

Han borde, som serb själv, be alla släktingar till bosnier som mördades i folkmordet i Srebrenica av serber om ursäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in