Citat:
Ursprungligen postat av
Aperi0
Lika så gör ju dock både El Jefe och Hybrid? Det enda ämnet som är direkt olagligt i PWO:erna är ju DMAA (4-metylhexan-2-amin), vilket du kan läsa här:
https://www.riksdagen.se/sv/dokument...sa_sfs-1999-58
Sen finns det även PWO:er som ska innehålla DMAA, exempelvis "Pack3d" som i sig är rent skräp när det kommer till hur bra den är som PWO. Medan andra PWO:er såsom El Jefe v2 och v3 inte innehåller DMAA, utan DMHA eller DMAE, och som för mig och de jag pratat med fungerat bra mycket bättre. Sen har jag även testat DMAA, vilket hjälper bra med fokuset, men typ enbart det.
El Jefe och Hybrid säljs hos seriösa tillskotsbutiker, vilket dom får då dom inte innehåller DMAA som är klassat.
Kan inte uttala mig om "Pack3d", men alla PWO som har olika hemliga doseringar på burkarna är sketchy enligt mig. En skopa kan lika gärna vara 20 mg som 100 mg. Tog du den direkt efter din andra PWO var slut? För toleransen ökar snabbt.
Kan inte uttala mig om DMHA eller DMAE utan bara kört DMAA och köper det rent och får på så vis i mig endast det i rätt dosering för mig. Men Angel Dust har DMHA i sig samt DMAA (i hästdoser) samt Yohimbine och andra stims.
Om doseringen på Angel Dust stämmer (enligt burken), köp den! Om du inte har dragit tjack i dagar eller druckit litervis med PWO dagligen så ska du se att den kommer att fungera.