2022-04-03, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
gymfairy.se har riktigt bra pwo, men brukar köra dmaa från pwobutiken. Släng in lite salt ochså så får man trevliga blodådror.

Finns något kvar med Nelumbo Nucifera eller totalförbjöd de alla produkter med denna ingrediens?
Citera
2022-04-03, 18:55
Bannlyst
Gissar att de sopat rent på alla bra produkter där ute varför ingen kommer med något bra förslag? Kör ni inte på PWO alls längre?
Citera
2022-04-03, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildingson
Gissar att de sopat rent på alla bra produkter där ute varför ingen kommer med något bra förslag? Kör ni inte på PWO alls längre?
Tänker att många köper ämnen enskilt och gör egen pwo, både billigare och bättre.
Citera
2022-04-08, 10:37
Medlem
Gabbegy000s avatar
Vad tycker ni om gymfaiys dhma och dmba. Väntar just nu på en beställning blir kul att testa!
Citera
2022-04-08, 11:30
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus
Måste ställa in mig i hyllningskören till SuperCharged PWO...Precis samma känsla som i gamla Jack3d. Hade svårt att ta mig hem från gymet, detta var nog mitt bästa träningspass på flera år. Räcker gott och väl med en skopa, var försiktiga där ute. Det sköna är att jag upplever ingen crash efteråt heller som jag kunde göra med craze.

Jag har kört produkter som Jack3d, Craze, Anabolic Beast (dmaa versionen) m.m och denna står sig jävligt bra i jämförelse med dessa.
vart köpte du SuperCharged ifrån?
Citera
2022-04-09, 13:31
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anomalisk
Yes både Aware och SSN’s Awaken PWO har under år 2021/22 innehållet Metylhexanamin.

Sjukt att dessa varumärken som är så pass stora vågat slänga i detta, känns som något som görs mer underground.

Det är små skitmärken,
Skapat av vanliga broscience dudes..

Till 90% outsourcas tillverkningen bland Svenska varumärken till olika fabriker. Kraven hos beställaren är skämmande liten. Vissa är inte blyga att proppa ned gråzonsingredienser eller t.om gömma ottilåtenheter bakom extrakt. Så länge cashen rullar in.

Toppen av ett isberg!
Senast redigerad av Herr.Ståtlig 2022-04-09 kl. 14:08.
Citera
2022-04-10, 15:27
Medlem
DayNites avatar
fråga, vart är bästa stället att köpa super charged ifrån ?
Citera
2022-04-10, 18:05
Medlem
PingPongZongs avatar
Bästa PWO:n ? A-BOMBS ( anadrol ) såklart !! Dagliga testo injektioner och så 50mg A-bombs innan träningspassen. Haha... Dra åt helvete. Fyfan vilken styrka och pump. Man blir ett jävla monster. Blicken blir ju som ett jävla djur. Ett uppretat lejon. 100% koncentration. CNS är maxat...
maxat !!

What does not exist in this gym?
Citera
2022-04-11, 11:40
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
fråga, vart är bästa stället att köpa super charged ifrån ?

Den finns på pwobutiken.com, finns inte på något annat ställe vad jag vet. Dock är sidan nere och har varit i några dagar. Jag har mailade dom i morse ej fått svar än.
Citera
2022-04-11, 14:14
Medlem
DayNites avatar
så om vi nu går ifrån dessa olagliga PWOer som gör att du tappar både hår och kuk,
vilka är bäst att köpa i Sverige? som ger bra pump och energi?
Citera
2022-04-11, 19:31
Medlem
_b0s avatar
Citat:
så om vi nu går ifrån dessa olagliga PWOer som gör att du tappar både hår och kuk,

Fick svar från pwobutiken att sidan kommer att komma upp igen inom dom närmsta dagarna.
Citera
2022-04-14, 12:31
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:

Hybrid från kilo labs
Butiken anger inte hela specen av förklarliga skäl
Den innehåller DMHA & DMPEA Samt 400mg koffein.

https://www.supplementstore.se/produ...-the-kilo-labs

Supplementstore är reko, en butik många handlar från! Mao ingen sunkig undergroundhåla.

Hela specen
https://thekilolabs.com/products/hybrid-forbidden-fruit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in