2023-03-24, 17:39
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nej, jag skulle inte lägga en krona för att lyssna mer till dessa nollor.
okej fortsätt du kolla på din lilla ruta bredvid reklamrutan då, så knäcker jag en bärs å kollar på riktigt
Citera
2023-03-24, 17:49
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -AIR-
okej fortsätt du kolla på din lilla ruta bredvid reklamrutan då, så knäcker jag en bärs å kollar på riktigt

Fullkomligt ointressant, tur att jag slipper ditt liv.
Citera
2023-03-24, 18:00
Medlem
Jofs avatar
Tycker dom pratar bra dom där två i Viaplay. Har bra koll.
Klart jag irriterar mig lite på deras språk. Allt är ”otroligt”. När egentligen är just troligt.
Det gick för övrigt som förväntat.
Både för herrar och damer.
Senast redigerad av Jof 2023-03-24 kl. 18:15.
Citera
2023-03-24, 18:03
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Tycker att Anger fortjener all mulig berøm i dag. En annen åkare med en defensiv innstilling, ville aldrig ha kjempet så hardt som han, etter att podieplassene så ut til å forsvinne. Såna giller jeg. blir tøff neste sesong den killen. Lite bedre taktik, og lite bedre teknikk i kurvene, og i vägvalet i banan, så er han helt der oppe.

Og så Jonna da, min desiderte favorit blandt damene. Kommer ikke over hvor gjerne jeg skulle ønsket at hun var født lite lenger vesterut. Vi ville tatt henne imot med åpne armer, og gitt henne all tillit på denne jord. Hun bare leverer varene varje gong. Om hun skulle bli slagen i noen løp, er jo ikke det så farlig. Det finns alltid noe å forbedre. "Correct me if I´m wrong" som de sier på utländska , men jeg tror at hun kunne skinne ennu mer, om hun kom over grensen der hun hører hjemme, blandt oss lite mere introverte skitekniknerder
Citera
2023-03-24, 18:28
Medlem
Q6s avatar
Ser fram emot att se en glad Anger i morgon.
Citera
2023-03-24, 18:37
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Tycker att Anger fortjener all mulig berøm i dag. En annen åkare med en defensiv innstilling, ville aldrig ha kjempet så hardt som han, etter att podieplassene så ut til å forsvinne. Såna giller jeg. blir tøff neste sesong den killen. Lite bedre taktik, og lite bedre teknikk i kurvene, og i vägvalet i banan, så er han helt der oppe.

Og så Jonna da, min desiderte favorit blandt damene. Kommer ikke over hvor gjerne jeg skulle ønsket at hun var født lite lenger vesterut. Vi ville tatt henne imot med åpne armer, og gitt henne all tillit på denne jord. Hun bare leverer varene varje gong. Om hun skulle bli slagen i noen løp, er jo ikke det så farlig. Det finns alltid noe å forbedre. "Correct me if I´m wrong" som de sier på utländska , men jeg tror at hun kunne skinne ennu mer, om hun kom over grensen der hun hører hjemme, blandt oss lite mere introverte skitekniknerder
Hur mycket jag än gillar Ingvild, så skulle jag aldrig byta bort Jonna, hon är inte bara den bäste rent tekniskt (i fristil), hon är den mest sympatiske. Måste samtidigt säga att jag gillar verkligen Skistad - ta vara på henne
Citera
2023-03-24, 18:45
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Hur mycket jag än gillar Ingvild, så skulle jag aldrig byta bort Jonna, hon är inte bara den bäste rent tekniskt (i fristil), hon är den mest sympatiske. Måste samtidigt säga att jag gillar verkligen Skistad - ta vara på henne
Skistad är en amazon 😀. En värdig motståndare till Jonna.
Citera
2023-03-24, 18:46
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg

Har för mig att jag hade henne topp-5 i vilken utländsk åkare som behagar mig mest och har växt än mer under året. Topp-3 garanterat! Kan bara älska hennes målmedvetna, fokuserade psykoblick när hon äntrar sprintbanorna under löp. Hennes fruktansvärda omänskliga utväxling är även härlig att se (speciellt i klassiskt). Blir lite skönheten och odjuret-kamp när hon och Jonna är i sitt esse (Hejar på bägge såklart).
Citera
2023-03-24, 18:51
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Ser fram emot att se en glad Anger i morgon.
Ingen ville blitt gladere enn meg om han fikk en plass på podiet i morgen. Vel har han hatt en lite för kaxig og usunn låg respekt for de beste i starten av sesongen, men nu tycker jeg meg att se en annen innstilling. Og er det noe jeg gillar, så er det innstilling til å kjempe med alt man har. Innan Calle fick en ny vår i år, og kanske gav upp lite for tidlig, sa Iversen att han aldrig kom att stå av ett løp, om han inte hade avlidat i sporet. Har vært herlig att se Calle kämpa for livet i varje løp denne sesongen, og min teori er att de andre har sett og annamat Calles kämpaanda. Har vært godt å se det.
Citera
2023-03-24, 19:03
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Har för mig att jag hade henne topp-5 i vilken utländsk åkare som behagar mig mest och har växt än mer under året. Topp-3 garanterat! Kan bara älska hennes målmedvetna, fokuserade psykoblick när hon äntrar sprintbanorna under löp. Hennes fruktansvärda omänskliga utväxling är även härlig att se (speciellt i klassiskt). Blir lite skönheten och odjuret-kamp när hon och Jonna är i sitt esse (Hejar på bägge såklart).

Det känns väl mer som David mot Goliat? Skönheten och odjuret spelade ju i samma lag.
Citera
2023-03-24, 19:10
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det känns väl mer som David mot Goliat? Skönheten och odjuret spelade ju i samma lag.

Eller Rocky vs Ivan Drago?
Citera
2023-03-24, 19:12
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Eller Rocky vs Ivan Drago?

Tom och Jerry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera