2023-03-24, 18:49
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wetske
Jag tror inte alls att det här "sker hela tiden". Ingen i min närhet köper sex faktiskt och det råder ingen accepterande inställning till sexbrott i övrigt heller för den delen. Typisk myt i sammanhang som Flashback, men du måste förstå att det här, och kanske din egen värld, är en väldigt speciell incel-bubbla.

Hur vet du det? Inte något folk går omkring och skryter om direkt. Sexbrott i Sverige, helt lagligt i Danmark. Tror det är du som lever i en bubbla.
Citera
2023-03-24, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Inte bra att hänga ut honom, har man inte lärt sig något av Löwings självmord?

Det är en ocean av skillnad mellan att knulla en karriärsugen hora gratis mot att knulla en hora som tar betalt för varje knull.

...Nu när jag skrev det så inser jag att det är inte så värst mycket skillnad.
Senast redigerad av Fragbear 2023-03-24 kl. 19:12.
Citera
2023-03-24, 19:05
Medlem
TV4 hänger ut mannen men kvinnan censureras, grov utpressning är betydligt värre sett till straffsatsen.
Citera
2023-03-24, 19:13
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Inte bra att hänga ut honom, har man inte lärt sig något av Löwings självmord?
Är det lärdomen? Vi ska inte längre "hänga ut" makthavare som missköter sig? Det är misskötseln och inte granskningen som är problemet.
Citera
2023-03-24, 19:13
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marchioness
Det ena utesluter inte det andra.

Ingen FUP i tråden än? Jag har letat men inte hittat.

Citat:
Ursprungligen postat av drmaximusen
se inlägg #555
Finns inte där. Då modsen raderar inlägg (som de ibland måste) så ändras inläggsnumreringen. Ange istället klockslaget!

Hittade - finns vid >> Idag, 15:31 -- nej det är stämningsansökan
Senast redigerad av kubun 2023-03-24 kl. 19:48.
Citera
2023-03-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkurt
Jävligt relevant kommentar! Debatten efter Löfvings död var ju otroligt vidrig. Då skulle man minsann hänga ut alla som var oansvariga och höll på att beskylla honom. Sedan ska man göra om samma sak om och om igen, och media skyr ansvar som pesten. Tar han inte livet av sig, denne Kjell, så var granskningen helt rätt. Gör han det, var den otroligt oansvarig. Dubbelmoral.

När det handlar om att granska makten kan man ju som publicist inte ta hänsyn till om någon granskad potentiellt skulle kunna ta livet av sig, förutsatt att det handlar om ngt relevant som behöver berättas. Däremot kan man ju alltid ställa sig frågan innan känsligare publiceringar - Känner jag mig trygg med mitt beslut även om det får allvarliga konsekvenser? Men flockbeteendet gör nog att få ens tänker i de banorna när drevet går. Det är väl det som är problemet. Enklare då att gömma sig i klungan och göra en 180 vid dödsfall. Ryggradslösa jävlar.

Gällande just Löfving tycker jag merparten av skuldbördan ska läggas på polisledningen. De var i allra högsta grad delaktiga i soppan, men valde ändå att kasta en enskild medarbetare under bussen inför öppen ridå. Allt för att rädda det egna skinnet. De besluten lär ha lett till en hel del välförtjänt sömnlöshet.
Citera
2023-03-24, 19:21
Medlem
mkggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Varför behåller de bilden på horkärringen blurrad då?
Hon är ingen lagstiftare… Om hon fälls för grov utpressning lär väl namnet bli publicerat. Eller ska vi ge fan i presumtionen att man är oskyldig tills man blivit fälld i domstol?
Citera
2023-03-24, 19:28
Medlem
analkings avatar
Citat:
TV4 hänger ut mannen men kvinnan censureras, grov utpressning är betydligt värre sett till straffsatsen.
metoo
Citera
2023-03-24, 19:32
Medlem
Finner det intressant att hon hotar med sina bröder men nu påstår hon att hon har tagit avstånd från familjen då hon är kurd och allt det här är genant 😆😆

Vad skulle hon säga till sina bröder? -öht jag har sålt mig själv som en billig luder nu vill äckelgubben inte betala mig för att jag ska ha stora bröst och blir sexigare? Skulle då hennes kurd bröder göra KAOZ?

Och herre gud den där horan har inte 1% heder eller lojalitet.
Citera
2023-03-24, 19:33
Medlem
Hon kurden Zainab lär få leva rätt hotat med tanke på hederskulturen i Kurdistan? Hennes bröder och familj och släkt, vad säger dom om detta? Vet någon här mer om hur dom reagerat? Hon måste väl anses smutsat ned släktnamnet och hedern något oförlåtligt grovt efter detta horeri?
Citera
2023-03-24, 19:35
Medlem
Cantus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Finns inte där. Då modsen raderar inlägg (som de ibland måste) så ändras inläggsnumreringen. Ange istället klockslaget!

Hittade - finns vid >> Idag, 15:31
Det är stämningsansökan och inte FUP
Citera
2023-03-24, 19:37
Medlem
Citat:
Hon är kurd. Han är en vit man, politiker som bor vitt ute på en skärgårdsö, i en kåk på 150kvm, med sin vuxne son.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in