2023-03-24, 17:20
Medlem
mkggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Relativ är det alltid lätt att vara. Jag talar i generella termer här.
Jag avstår från att generalisera för mycket; det slutar lätt i att man framstår som raljant, vilket vore olyckligt.
Citera
2023-03-24, 17:21
Medlem
OSeadogs avatar
Frimuraren Kjell Jansson (M) , hoppas han utesluts ur partiet, han har härjat länge nog i korruptionens näste Norrtälje.
Citera
2023-03-24, 17:26
Medlem
Har vi några fler bilder från sociala medier på rikshoran? Har inte hittat något i tråden.
Citera
2023-03-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissarsyra
Hundra procent en röding iom att locket är på från medias sida - om det varit en från nuvarande regering hade pressarna varit skållande varma.
Hahaha. Mörkblå
Citera
2023-03-24, 17:27
Medlem
Varför finns det 2 trådar, weird. Den här tråden är äldst alla fall.

Hon bruden verkar vara ett psykfall. Det är nog oftast lätta pengar för henne att blåsa män. En vacker dag så råkar hon ut för fel man.
Citera
2023-03-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkgga
Det faktum att han är målsägande i ett ärende om grov utpressning är väl i sig inte hemligstämplat - och det är ju ett allvarligt brott som kan vara av intresse för allmänheten. Dessutom lär det ju vara av intresse att meddela varför han tar "timeout" från alla sina uppdrag.

Undra hur mycket alternativ media påverkade gammelmedia.
Citera
2023-03-24, 17:32
Medlem
Nu gick även TV4-nyheterna ut med namn.
Citera
2023-03-24, 17:33
Medlem
Om det ska röra sig om sexköp så måste han ha betalat exakt för sexet. Det är vad jag vet inte olagligt att betala för sällskap vilket de verkar ha haft samma kväll och eventuellt även tidigare.

Om det inte framkommer något annat än vad vi vet hittills så kommer han inte fällas för sexköp, då det inte kommer gå att bevisa att han betalat just för transaktionen.

Även om den självutnämnda horan påstår att så är fallet och det skulle kunna läggas till hans nackdel, lär hennes trovärdighet vara relativt obefintlig vid tanke på att hon utpressat mannen i fråga.
Citera
2023-03-24, 17:33
Medlem
BombaySaphires avatar
”Jag vill inte få mitt liv förstört” skrev knullgubben Kjell i ett sms till det kurdiska fnasket.

Tips från coachen: KÖP INTE SEX av horor så slipper du få livet förstört! Så jävla enkelt är det.
Citera
2023-03-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
”Jag vill inte få mitt liv förstört” skrev knullgubben Kjell i ett sms till det kurdiska fnasket.

Tips från coachen: KÖP INTE SEX av horor så slipper du få livet förstört! Så jävla enkelt är det.

Jag förstår inte hur en politiker oavsett rang ens går hem med någon från krogen. Det var väl så det började?
Hur dum i hela huvudet får man bli!!!!
Citera
2023-03-24, 17:36
Medlem
jori9900s avatar
En M höjdare och politikerbrojler som aldrig haft ett riktigt jobb stoppar kuken i en köpt slida.. Varför är jag inte förvånad?

Vad sysslar sådana typer med bakom fasaden när ingen ser på? Dom ska ju företräda och representera folket och föregå med gott exempel men numera är det tvärtom. Det verkar som dom värsta psykopaterna och lögnarna har infiltrerat dom högsta maktpositioner i landet. Det är klart att miljonlöner utan ansvar och några prestationskrav lockar psykopater, knarkare, lögnare och horbockar.
Senast redigerad av jori9900 2023-03-24 kl. 17:40.
Citera
2023-03-24, 17:38
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Hon finns ju i början av tråden eftersom hon redan är flerfaldigt straffad, Zainab någonting. En blatte naturligtvis.
Kallas för kurd i tråden men jag tror på ziggis.

Det ena utesluter inte det andra.

Ingen FUP i tråden än? Jag har letat men inte hittat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in