2023-03-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire

Tips från coachen: KÖP INTE SEX av horor så slipper du få livet förstört! Så jävla enkelt är det.

Och OM man ändå ska göra det: Ta inte hem dem till ditt hem. Använd inte ditt riktiga namn eller dina riktiga kontaktuppgifter.

Det finns garanterat ett stort mörkertal av människor som råkar ut för utpressning i sådana sammanhang, vilket är en aning skrämmande eftersom de värsta fallen är inte ute efter pengar utan information för främmande makt.
Citera
2023-03-24, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Jag förstår inte hur en politiker oavsett rang ens går hem med någon från krogen. Det var väl så det började?
Hur dum i hela huvudet får man bli!!!!

Det är så det sägs - hittills. Men sannolikt har de fått kontakt via någon sugardejtingsajt och bestämt mötesplats på krogen.
Citera
2023-03-24, 17:42
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Jag förstår inte hur en politiker oavsett rang ens går hem med någon från krogen. Det var väl så det började?
Hur dum i hela huvudet får man bli!!!!

Går hem? Han går till en bordellägenhet du och jag betalar. ”Övernattningslägenhet”.. innan var det en brud i en tingsrätten som hade efterfest (dubbelmackad) med två okända män i våra rättslokaler. Helt jävla sinnessjukt!
Senast redigerad av MrDonuts 2023-03-24 kl. 17:48.
Citera
2023-03-24, 17:43
Medlem
tydligen var de inte okända för varann...det finns sms och annat sedan en tid tebaks...första gången de sågs på puben var i sommras !?...om jag inte missminner mig .

Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Vem i hela fridens namn ger en främmande kvinna som man har raggat upp på krogen 5 000 kr för taxi och hyra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slappetasken
Och OM man ändå ska göra det: Ta inte hem dem till ditt hem. Använd inte ditt riktiga namn eller dina riktiga kontaktuppgifter.

Det finns garanterat ett stort mörkertal av människor som råkar ut för utpressning i sådana sammanhang, vilket är en aning skrämmande eftersom de värsta fallen är inte ute efter pengar utan information för främmande makt.

Och betala INTE 50 papp för silikonbröst i hopp om att det ska lösa problemet.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slappetasken
Om det ska röra sig om sexköp så måste han ha betalat exakt för sexet. Det är vad jag vet inte olagligt att betala för sällskap vilket de verkar ha haft samma kväll och eventuellt även tidigare.

Om det inte framkommer något annat än vad vi vet hittills så kommer han inte fällas för sexköp, då det inte kommer gå att bevisa att han betalat just för transaktionen.

Även om den självutnämnda horan påstår att så är fallet och det skulle kunna läggas till hans nackdel, lär hennes trovärdighet vara relativt obefintlig vid tanke på att hon utpressat mannen i fråga.
Han betalade för att slicka fitta vilket deg finns bildbevis på
Citera
2023-03-24, 17:44
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Alternativ media först som vanligt och som en blåslampa i röven på msm!

Vi har mycket att tacka alternativ medias arbete för.
Vilket scoop vad, namnet på en moderat musslickare någon dag tidigare. Konkurrerar om stora journalistpriset med Svensk damtidning.
Senast redigerad av Taggad 2023-03-24 kl. 17:53.
Citera
2023-03-24, 17:45
Medlem
Nu det vi ALLA väntar på: Har horan releasat bilden nu där Kjelle smaskar fitta?
Citera
2023-03-24, 17:46
Medlem
drmaximusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marchioness
Det ena utesluter inte det andra.

Ingen FUP i tråden än? Jag har letat men inte hittat.

se inlägg #555
Citera
2023-03-24, 17:49
Medlem
drmaximusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Och betala INTE 50 papp för silikonbröst i hopp om att det ska lösa problemet.

hm... kollat runt lite o hade han valt proforma o inte nordiska då hade silikontutten kostat 37.000 och inte 50 papp.
Citera
2023-03-24, 17:56
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaco
Jag gillar inte Skyttedal...

MEN hon menar att det just

INTE

handlade om en hand på låret ,

utan om ngt mycket, MYCKET värre...

Du menar väl inte slicka fitta som i detta fall? Det vore ju olidligt metoo