2023-03-24, 03:30
Avstängd
Pigg liten sak.
Citera
2023-03-24, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Fascinerande att den här tråden lever kvar med så mycket aktivitet. Är det inte jobbigt för er att kommentera och ägna tid åt att följa precis allt som den här bimbon gör?

Incels som önskar de hade legat med henne sitter och fortsätter spy hat. Gå utanför dörren grabbar och träffa lite tjejer i er liga istället. I all välmening.

Och ja, jag hade nog doppat henne om hon tjatat lite. Och nej, jag följer eller känner henne inte.

Allting handlar inte nödvändigtvis om att ligga.
(men lite så)
Socialt fenomen hur man kan försörja sig på att knulla runt, skaffa åkomma, lägga upp stulna pyssel och enbart leva på samarbeten på sina barn.
Så sjukt..
Citera
2023-03-24, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattihatt07
Till å med på hennes ”nakenbilder” måste ungen vara med på… Fyfan Linn, lägger upp en sån bild för att visa upp sig själv egentligen… Inte många månader kvar av detta förhållande🤣

Jag anmälde faktiskt den storyn, såna bilder hör inte hemma på instagram. Speciellt inte på en öppen profil med nästan 100 tusen potentiella pedofiler som följer..
Citera
2023-03-24, 06:41
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Allting handlar inte nödvändigtvis om att ligga.
(men lite så)
Socialt fenomen hur man kan försörja sig på att knulla runt, skaffa åkomma, lägga upp stulna pyssel och enbart leva på samarbeten på sina barn.
Så sjukt..

Hon är knappast den första eller sista som försörjer sig på att vika ut sig eller utnyttja barnen för detta. De som håller den här tråden vid liv göder ju bara hennes framgångar mer och mer.
Citera
2023-03-24, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Hon är knappast den första eller sista som försörjer sig på att vika ut sig eller utnyttja barnen för detta. De som håller den här tråden vid liv göder ju bara hennes framgångar mer och mer.
Nej? Det som möjligen skulle göda hennes ”framgångar” vore att följa henne på instagram, läsa hennes blogg etc. Men de som köper reklam av henne påverkas ju inte av denna tråden, eftersom det inte är här de lägger ut sina annonser (fast det kanske de borde, med tanke på att den här tråden har fler visningar än hennes Instagram &#128517
Citera
2023-03-24, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Jag anmälde faktiskt den storyn, såna bilder hör inte hemma på instagram. Speciellt inte på en öppen profil med nästan 100 tusen potentiella pedofiler som följer..

Jag anmälde också det inlägget med henne och Belle i duschen när jag såg det igår..

Förstår inte hur Simon kan vara OK med att sådana bilder läggs ut på sin dotter.
Citera
2023-03-24, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coello
Jag anmälde också det inlägget med henne och Belle i duschen när jag såg det igår..

Förstår inte hur Simon kan vara OK med att sådana bilder läggs ut på sin dotter.

Det var nog tillochmed han som tog bilden…
Citera
2023-03-24, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av coello

Det är väll en helt normal bild man brukar ta med sitt barn? Inte första gången jag ser en sådan bild från en mamma med sin bebis iallafall.
Citera
2023-03-24, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Det är väll en helt normal bild man brukar ta med sitt barn? Inte första gången jag ser en sådan bild från en mamma med sin bebis iallafall.
Fast alla lägger väl inte ut sina nakenbilder på instagram?
Citera
2023-03-24, 15:03
Medlem
Citat:
Håller med dig. Vi ser till och med sånna bilder på vanliga mamma-tidningar.

Sen kanske jag själv inte skulle lägga ut på instagram, men det är ju pga mina egnaosäkerheter 😂
Citera
2023-03-24, 15:34
Medlem
Citat:

Tack vare barnkonventionen är det olagligt att lägga ut såna bilder.
Citera
2023-03-24, 15:50
Medlem
Kan dom ha varit på fotografering idag tro? Gissar att det kommer upp en bild på lyckliga familjen i flödet under helgen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in