Flashback bygger pepparkakshus!
2023-03-24, 19:19
Medlem
Har hon opererat brösten? Har en tid funderat på det. Inget fel med det! Men set onekligen annorlunda ut, och hon visar upp dom nu mer än förr.
Citera
2023-03-24, 19:22
Medlem
Är hon begränsad? Har hon tagit ner alla dagens storys? Har Instagram en bugg?
Citera
2023-03-24, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Håller med dig. Vi ser till och med sånna bilder på vanliga mamma-tidningar.

Sen kanske jag själv inte skulle lägga ut på instagram, men det är ju pga mina egnaosäkerheter 😂

Ta alla bilder du vill. Men det eviga utnyttjande av barn på sociala medier.. Så jävla inte ok.
Citera
2023-03-24, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Har hon opererat brösten? Har en tid funderat på det. Inget fel med det! Men set onekligen annorlunda ut, och hon visar upp dom nu mer än förr.

Hon har sagt att hon är osäker över sina bröst det vet jag. Men jag tror inte hon skulle våga göra en skönhetsoperation överhuvudtaget hon är ju rädd och mesig av sig.
Citera
2023-03-24, 21:47
Citat:

Men oj herregud nu såg jag just senaste bilden på henne. Man kan ju se väldigt tydligt på just klyftan om det är opererat eller inte och det ser fan ut som sillisar på just senaste bilden väldigt skarpa konturer på klyftan, det har inte jag sätt förut. Kan hålla med dig nu.
Citera
2023-03-24, 22:54
Medlem
Om hon opererat brösten så är det en dålig kirurg, brösten är 2 olika storlekar.
Citera
2023-03-24, 23:39
Medlem
Hon ser smutsig ut på halsen
Citera
2023-03-24, 23:52
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hon ser smutsig ut på halsen

Man ser ut som en riktig lortgris när man inte skrubbar sig innan man applicerar brun utan sol, hon är väll torr på halsen så det blev mörkare färg där, helt krackelerat. Fy 😵‍💫😵‍💫
Citera
2023-03-25, 08:03
Medlem
Citat:

100% pushup bh, vill att brösten ska synas mycket för alla
Citera
2023-03-25, 09:25
Medlem
Klart hon inte har opererat brösten! Vuxna kvinnors bröst kan se ut på väldigt många olika sätt. Inget konstigt att det ena är lite mindre än det andra. Linn har ju dessutom nyligen ammat. Helt normalt!
Citera
2023-03-25, 09:29
Medlem
Jag börjar tro att hon är gravid faktiskt. Stora bröst, sover på en tid då hon inte brukar sova osv. Bråket med Simon kan ha handlat om att hon blev gravid igen mot hans vilja. Något har varit off med henne den senaste tiden, med deras relation. Hopps bara att de inte går isär för flickornas skull. Vem vet vem hon drar hem nästa gång när insta kräver en ny bebis för att hon inte skall bli inaktuell.
Citera
2023-03-25, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Jag börjar tro att hon är gravid faktiskt. Stora bröst, sover på en tid då hon inte brukar sova osv. Bråket med Simon kan ha handlat om att hon blev gravid igen mot hans vilja. Något har varit off med henne den senaste tiden, med deras relation. Hopps bara att de inte går isär för flickornas skull. Vem vet vem hon drar hem nästa gång när insta kräver en ny bebis för att hon inte skall bli inaktuell.

Hon meddelade ju för oss alla att hon inte var gravid när hon hade försenad mens, som hon senare fick en dag senare. Men ja, kanske därför hon varit nedstämd?...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in