Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Ja antagligen. Och för att återigen få diskutera att det gick så snabbt.

Notera dock att hon hade lustgas.

Enligt förlossningaberättelsen fick hon morfinspruta mot värkarna under tiden hon hade ballong också
Citera
2023-01-28, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Enligt förlossningaberättelsen fick hon morfinspruta mot värkarna under tiden hon hade ballong också

Jo jag såg det. För att kunna sova på natten… men vänta nu. Förlossningen gick ju snabbt? Hur hann hon sova en hel natt?😂
Citera
2023-01-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Undrar vad hon gör sen med fotografbilderna som printats upp genom åren, där xsnubbarna stått med och smilat i familjeidyllposerandet

Hon kan spara enorma summor pengar ifall hon klipper bort ansiktet på killen och endast ersätter det med nästa killes..om sisådär 1-2 år. Tips, tips, tips som Linn älskar att säga..
Citera
2023-01-28, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Hon kan spara enorma summor pengar ifall hon klipper bort ansiktet på killen och endast ersätter det med nästa killes..om sisådär 1-2 år. Tips, tips, tips som Linn älskar att säga..
Sen kan hon ju bara klistra dit en bild på nya bäbisen också...
Citera
2023-01-28, 19:31
Medlem
Otippat att Belle käkar tårta. Såklart inte Linnzans idé att bjuda sin 9-månaders på tårta, hennes andra tjejer äter ju bara frukt till lördagsgodis och aldrig socker annars, max en tablettask
Citera
2023-01-28, 19:33
Medlem
Hockeykillen Simme på prinsesskalas med sin femåring som försörjer honom. Var det här det livet han trodde att han skulle ha när han flyttade för att satsa på hockey?
Citera
2023-01-28, 21:07
Medlem
Kan någon snälla förklara för mig hur man tänker när man medvetet gör dåliga val för sitt ”tredje barn”? Alla normalt funtade människor fattar ju att barn som växer behöver näringsrik mat och inte fylla lilla magsäcken med socker. Nu skriver Linn att Belle ”bara fick några skedar” av tårtan, men hon spelar fortfarande på kortet. Jag är så trött på föräldrar som säger ”tredje barnet, Hohohahah” och matar sitt barn med livsmedel som man bör undvika, däribland socker.
Jag undrar genuint
Citera
2023-01-28, 22:57
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan
Kan någon snälla förklara för mig hur man tänker när man medvetet gör dåliga val för sitt ”tredje barn”? Alla normalt funtade människor fattar ju att barn som växer behöver näringsrik mat och inte fylla lilla magsäcken med socker. Nu skriver Linn att Belle ”bara fick några skedar” av tårtan, men hon spelar fortfarande på kortet. Jag är så trött på föräldrar som säger ”tredje barnet, Hohohahah” och matar sitt barn med livsmedel som man bör undvika, däribland socker.
Jag undrar genuint

Det undrar jag med men ingenting i hennes värld verkar rimligt. Hon är fast i en fantasivärld. Tänk när hon vaknar upp lite ifrån den… hjälp!
Citera
2023-01-29, 06:10
Medlem
Citat:
Jag undrar genuint

Fast där kan jag hålla med Linn. Första barnet absolut inget socker innan 1 års dagen då det blev några skedar av tårtan men fortfarande väldigt restriktiva tills två år.

Tredje barnet. Man inser att de inte dör om de får smaka en tesked här och där innan ettårsdagen så länge de hålls till just det och de annars får varierande kost
Citera
2023-01-29, 07:50
Medlem
Citat:
Jag undrar genuint

Hetsen kring socker är värre än sockret i sig den du.
Citera
2023-01-29, 08:23
Medlem
Nu blir Simon även tillrättavisad av pappapappadotter, när han ger sin dotter lite tårta.
"Aj aj Simon".
Men alltså...🤦‍♀️
Citera
2023-01-29, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Nu blir Simon även tillrättavisad av pappapappadotter, när han ger sin dotter lite tårta.
"Aj aj Simon".
Men alltså...🤦‍♀️
Det är Simme själv som skrev "Aj aj Simon" när han delade deras inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in