2023-03-22, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gundesvan16
Hon spelar bara. Men folk här inne fattar inte det och tycker synd om negern bara för dem hatar j

Kan hon ha fejkat sin låga begåvning? Eller bara fejkar nu i utredningen att hon inte vet nånting osv. Tror det stod klart under genomsnittet nånstans? I så fall är hon ju duktig på att luras verkligen
Citera
2023-03-22, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
I det förhör jag läst med AW så gråter han ofta
Tack, jag får nog läsa noggrannare jag måste missat det!
Citera
2023-03-22, 20:13
Medlem
Citat:
Vad finns det att ångra? Helt sjukt att många av er här inne tror att j tvingat m vara med osv. M har varit delaktig hela vägen, m ljuger som en fågel i alla förhör och nu tillslut försöker hon skylla allting på j och går all in på det. Komiskt hade detta varit 2 killar som var misstänkta och den ena börja prata som m hade ni kallat han mytoman och att han försöker lägga allt på hans vän. Men nej nej såfort det är en brud då är de andra bullar. Hoppas sandnegern åker på livstid.

Skrev jag att jag inte tror M har varit med på detta?!

Nä, det gjorde jag inte…skrev att hon ångrar sig säkert, även om hon inte visat det i förhör.
Citera
Medlem
Tiares avatar
Citat:
Hon spelar bara. Men folk här inne fattar inte det och tycker synd om negern bara för dem hatar j

Och du diggar J eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Jag kan bara se en plats (mitt hem), kanske för att jag inte besökt någon annan viktigt plats senaste dagarna, och kan inte heller få upp historiken. Kanske någon bugg hos Apple som gör att historiken inte kan visas, och därför har det tagit tid att få fram detta? Har haft liknande tidigare med fliken lagring, vilket löstes efter en uppdatering.
JJ lär väl inte ha vetat om denna funktion i mobilen (tar man med sig mobilen när man ska gömma ett lik så...), men man kan ju också rensa historiken, om hon gjort det kanske man måste återställa historiken = tar längre tid?
Resan till McD som kunde spåras snabbt som någon skrev, var väl spårad via mobilmaster och inte koordinater från telefonen om jag inte minns helt fel.

Det ser olika ut för alla. Hos vissa syns ett ställe och hos andra flera.

Hur Apple hanterar dessa platser är höljt i dunkel då de ”räknas” fram av en algoritm med sluten källkod. Alltså har man ingen inblick i hur det egentligen funkar.
M a o hur mycket ”Big Brother” Apple är vet man inte.

All historik ser man inte i mobilen. Bara antalet platser typ. Det du ser som hemma syntes i JJ:s mobil som grannens rekondfirma vilket visade att hon varit hemma.

(Hans firma har postadress i grannlägenheten till JJ:s bostad alltså och då gissar Apple att det är det företaget JJ besökt.)

Namnen på dessa ställen sparas i en tabell i mobilen och koordinaterna i en annan osv och som sagt hur Apple använder de här ställena är inte helt klarlagt.

Har inte tittat så mycket på McD än men där var Google (Maps) inblandat för att spåra Tove iaf och mobilmaster ja.
Senast redigerad av Avel 2023-03-22 kl. 20:18.
Citera
2023-03-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaraK.E.
Kan hon ha fejkat sin låga begåvning? Eller bara fejkar nu i utredningen att hon inte vet nånting osv. Tror det stod klart under genomsnittet nånstans? I så fall är hon ju duktig på att luras verkligen

Hon lider av något kan inte kl osv.

Men men hon ljuger så de skriker om det i Fup. Det ser ju alla.. hon försöker rädda sitt eget skin genom lägga allt på j nu. Och med tanke på vi alla vet j är störd och misstänkt för andra grejer så tror hon det är större chans hon får mindre straff genom det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Maja visar ingen ånger direkt i förhören
Och om hon hade ångrat sig
Varför berättar hon då inte hela sanningen fr början?.

Bara för hon inte visar det i förhör kan hon ju göra det ändå.

Vad vet vi?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirella
TT borde väl kunna knäa JJ i ryggen om hon sitter på bröstkorgen? Någon skada borde hon kunna orsaka med knäna, kan jag tycka, om hon nu var vid medvetande och JJ satt ända upp på bröstet.

Ja, kanske, det beror lite på hur Johanna satt. Gissar att Toves sparkar i väggen mest var spasmodiska, att hon liksom inte kunde kontrollera sin kropp riktigt och kanske inte tänkte klart nog för att knäa. Händerna är liksom mer instinktiva för de flesta, gissar jag.
Citera
2023-03-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiare
Och du diggar J eller?

Varför skulle jag gilla j? Du är helt efterbliven du tillför ingrting förutom att hata på j. Ja j är störd no shit sherlock, men ska vi fokusera på vad som hänt eller sitta hata på en person?
Citera
Medlem
Citat:
Adhd är de många som har inget ovanligt men hon är en mytoman. Och kan säga med väldigt säkra källor att hon varit delaktig i detta till 100%. Ja j var lite som en idol för henne men absolut inte till den nivån att hon skulle begå dessa handlingar för hon var rädd.

Ok! Mytoman 👍 hoppas på livstid för båda. Undrar om det hade blivit bränder och mord om inte de här två blev vänner, drog nog fram det värsta ur varandra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkPunk
Hon säger att Benny Andersson?() tror jag han hette, sett bråket. Sedan säger hon att han sett en del av det sedan tror jag hon inte vet om han sett men säger att han kommenterade att han hade sett. Benny är den hon är kär i för tillfället. Benny säger själv i sitt förhör att ha inte sett något bråk.

Vi får hoppas hon möter sitt Waterloo i rätten.
Citera
2023-03-22, 20:17
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkPunk
Håller helt med. Hon är absolut inte oskyldig men tyvärr väldigt styrd av JJ av olika anledningar. Hon kommer säkerligen få sitt straff. Det tror jag vi inte behöver vara oroliga över. Hon är anklagad för medhjälp till mord och Rullman tror inte på hennes "sovhistoria". Men JJ den drivande. Utan JJ hade Tove levt.

Exakt så. Jag hoppas på 4-10 år beroende på hur samarbetsvillig hon är på rättegången, jag tror faktiskt hon kommer berätta sanningen om allt, även sin egna inblandning.. Hon måste satsa på att JJ får maximalt straff för oavsett kan hon räkna med att sina dagar är räknade och kommer fastställas av domen.
Om JJ, mördat, försökt mörda, planerat mörda TT m.fl för bagateller kommer hon aldrig låta MH göra detta mot henne ostraffat..

Så smartast av MH hade vart att berätta, kanske till och med överdriva och hoppas på lågt straff.. När hon kommer ut har hon eventuellt en ljus framtid. En bokrelease, massa bokningar för intervjuer osv.
Senast redigerad av MrDonuts 2023-03-22 kl. 20:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in