2023-03-20, 23:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Nöjet stängd 01, lägenheten ligger10 minuter bort(?), mord nångång 02.30(?)

Hur länge var de i lägenheten innan mordet enligt info som finns?

Det tar väl inte över en timme & 20 minuter att visa runt i lägenheten?
Om Maja var lesbisk, Johanna bi(?) och tänd på Tove.. och tove full och sexmissbrukare (enligt Johanna) är det väl möjligt att något sexuellt hände i lägenheten.
Som andra skriver: alla verkar ligga med alla i den där byhålan..
Säkert inavel bland invånarna sen tidigare också då föräldrarna verkar helt tafatta. Hur kan man låta en jänta ränna ute om nätterna om hon inte ens kan klara av att lära sig klockan? Sen det där religiösa förbättrar inte saken utan tvärtom. Pastorn ska ju vara så godhjärtad men har uppfostrat ett monster.
Citera
2023-03-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja ! jag tror hon kommer vara säkrare i ett fängelse...! detta lär folk inte glömma i första taget! och det finns alltid någon som kommer att ta tillfälle för att få spöa på henne!

Ja dessutom har hon förlorat sin enda vän, för Jj kommer sitta vääääldigt länge det är jag säker på. Hon kommer behöva flytta någon annanstans men med tanke på hur uppmärksammat detta fall är kommer folk ändå alltid veta vem hon är. Båda är märkta i hur många år som helst oavsett.
Citera
2023-03-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Nöjet stängd 01, lägenheten ligger10 minuter bort(?), mord nångång 02.30(?)

Hur länge var de i lägenheten innan mordet enligt info som finns?

Det tar väl inte över en timme & 20 minuter att visa runt i lägenheten?
Om Maja var lesbisk, Johanna bi(?) och tänd på Tove.. och tove full och sexmissbrukare (enligt Johanna) är det väl möjligt att något sexuellt hände i lägenheten mellan alla tre?
Som andra skriver: alla verkar ligga med alla i den där byhålan..
Vet inte om jag läste rätt, men hade Tove andra kläder på sig än i nöjet när hon hittades?
Har för mig att hon hade en annan blus och uppknäppt gylf..
Obduktionen är tydlig med att inga tecken på sexuell aktivitet finns i något hål hos Tove.
Citera
2023-03-20, 23:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Troligtvis är det så att det kan vara MH som har börjat att prata. Eftersom de fick sitta med fulla restriktioner de första 14 dagarna har båda blivit hårt pressade och då är det troligtvis MH som har börjat att prata.
Hon började med att erkänna att dom transporterat liket vilket fick JJ tappa fattningen. Hon fortsatte dock att neka trots att än det ena efter det andra radades upp som N-Maja hade berättat. Jag är övertygad om att Johanna hade mord i sinnet det ögonblicket.
Citera
2023-03-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Ja dessutom har hon förlorat sin enda vän, för Jj kommer sitta vääääldigt länge det är jag säker på. Hon kommer behöva flytta någon annanstans men med tanke på hur uppmärksammat detta fall är kommer folk ändå alltid veta vem hon är. Båda är märkta i hur många år som helst oavsett.
Den vännen är väl den mest sannolika att ha ihjäl henne också, nu när hon skvallrade till slut.
Citera
2023-03-21, 00:00
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Säkert inavel bland invånarna sen tidigare också då föräldrarna verkar helt tafatta. Hur kan man låta en jänta ränna ute om nätterna om hon inte ens kan klara av att lära sig klockan? Sen det där religiösa förbättrar inte saken utan tvärtom. Pastorn ska ju vara så godhjärtad men har uppfostrat ett monster.

Är väl mer pedofili i kyrkan än ute i samhället... det om något säger väl sitt om dessa skenheliga jävla bönrullare...

men relationen som MHs mor berättar att de har i FUPen till MH verkade ju allt annat än normal... om man säger så.
Citera
2023-03-21, 00:01
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234

Japp! samma som hände horungen som mörde Nathalie här i Sundsvall! han fick lämna stan t.om landet! och då var det fallet inte ens en bråkdel så uppmärksammat som detta.
Citera
2023-03-21, 00:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Obduktionen är tydlig med att inga tecken på sexuell aktivitet finns i något hål hos Tove.
Tror inte någon penetrering var aktuell då det nog var orgasmer ändå av att äntligen lyckats med uppdraget.
Citera
2023-03-21, 00:03
Medlem
Hittar inte mitt eget inlägg om MHs förhör där hon beskriver att JJ ” knäat ” Tove… och jag får vänta flera min på att sidan laddas… jag är alla fall väldigt fundersam och även nyfiken på om det kommer tas upp som en stor fråga… med tanke på att det är MHs egna ord om hur JJ gjorde fast hon fått berättat från JJ att hon ” fällde ” Tove…
Hittar mitt inlägg om det 😂…får ni gärna svara
Tror det kan ha en stor betydelse …
Men vad vet jag…
Citera
2023-03-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Den vännen är väl den mest sannolika att ha ihjäl henne också, nu när hon skvallrade till slut.

Ja hatet mot MH lär leva kvar under hela föngelselivet. Är nog MH som kommer vara huvudpersonen i de låtar hon pysslar ihop i fängelset. så jag skulle som MH vara rädd den dagen hon kommer ut. I hennes värld kommer det vara MHs fel om hon blir dömd.
Citera
2023-03-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Japp! samma som hände horungen som mörde Nathalie här i Sundsvall! han fick lämna stan t.om landet! och då var det fallet inte ens en bråkdel så uppmärksammat som detta.

Nej precis jag är jävligt glad att oavsett dom kommer livet vara förstört för de båda,
Citera
2023-03-21, 00:05
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Enligt FUP och förhör med JJ så spydde aldrig Maja. Bara ytterligare en lögn om varför det var dunsar i badrummet. Maja verkar mer allert än någonsin och det där om att hon sov vid rätt tidpunkter är bara att glömma. Inte ens om man är underbegåvad sover man sött efter att ha varit med om döda och transportera lik. I så fall ska körkortet dras in omedelbart då hon förmodligen inte ens skulle anmäla om hon ser en olycka. Så trött på att höra om hur utvecklingstörd hon är men kan vandra fritt ute och umgås med den värsta seriemördaren om denne fått som hon ville. Daltandet med Maja är löjeväckande då hon faktiskt varit med och dödat en person.

Håller med. Blir så arg när jag läser förhören med Maja. Ja hon är säkert lite efter och så. Men oskyldig; nej det hon inte. Hon är slug och spelar dummare än vad hon är. INGEN i denna värld somnar i en bil med ett lik i baksätet eller på väg hem efter en likdumpning. Ingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in