Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Inga tjocka lår där inte. Satt i foajén på hotellet vid Lugnet och framför stod Krista och snackade med nån i teamet. Helvete vad liten och tunn hon var😳😳😳 Man ser inte det i tv dock
Alla var förövrigt små och tunna
Precis, TV förvränger det. Stavås Skistad är exempelvis knappt en tvärhand hög i verkligheten.