2023-03-19, 00:15
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Har han fortsatt skrivit med dig efter det som hänt?
Fortsatt skriva med LemonLime? Var har det nyreggade kontot LemonLime som enbart skrivit i denna tråd sagt nåt i sina tre inlägg om att hen skrivit med PP?

Märkligt hur det poppar upp nya konton som fiskar efter material att använda för att göra mer skada och sparka på nån som uppenbarligen redan ligger. Skön mobbarmentalitet.
Citera
2023-03-19, 09:10
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Fortsatt skriva med LemonLime? Var har det nyreggade kontot LemonLime som enbart skrivit i denna tråd sagt nåt i sina tre inlägg om att hen skrivit med PP?

Märkligt hur det poppar upp nya konton som fiskar efter material att använda för att göra mer skada och sparka på nån som uppenbarligen redan ligger. Skön mobbarmentalitet.

Vad menar du?
Nej jag har ej skrivit mer med LemonLime1000?
Tycker med det är märkligt. Men nu verkar ju tydligen PP vara så otroligt korkad att allt vart sant skulle inte bli ett dugg förvånad om han fiskat efter andra med.

Är man otrogen mot sin fru förtjänar man att sparkas på till viss del.
Citera
2023-03-19, 10:48
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Vad menar du?
Nej jag har ej skrivit mer med LemonLime1000?
Tycker med det är märkligt. Men nu verkar ju tydligen PP vara så otroligt korkad att allt vart sant skulle inte bli ett dugg förvånad om han fiskat efter andra med.

Är man otrogen mot sin fru förtjänar man att sparkas på till viss del.
Jag menar att det var en märklig fråga till LemonLime om hen fortsatt skriva med PP, när hen aldrig sagt att hen gjort det till att börja med. Varifrån fick du den uppgiften?

Om du varit otrogen mot din fru, så förtjänar du möjligen att sparkas på av henne. Det betyder inte att det är okej för dina arbetskamrater att göra det, eller folk du träffar på torget, eller människor du aldrig träffat på sociala medier.
Citera
2023-03-19, 10:55
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Jag menar att det var en märklig fråga till LemonLime om hen fortsatt skriva med PP, när hen aldrig sagt att hen gjort det till att börja med. Varifrån fick du den uppgiften?

Om du varit otrogen mot din fru, så förtjänar du möjligen att sparkas på av henne. Det betyder inte att det är okej för dina arbetskamrater att göra det, eller folk du träffar på torget, eller människor du aldrig träffat på sociala medier.

Personen vet att dom kollar större boende bl.a därav min fråga .

Håller med dig där men PP har själv kört en rätt tuff attityd mot meningsmotståndare. Det är väl främst hyckleriet som är äckligt. Han pratar om kärnfamilj och svenska värderingar osv men går bakom ryggen på frugan som nyss fött barn.
Jag gillade han på twitter men nu har han ju gett vänstern mycket för han tänker med kuken.
Citera
2023-03-19, 11:15
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Personen vet att dom kollar större boende bl.a därav min fråga .

Håller med dig där men PP har själv kört en rätt tuff attityd mot meningsmotståndare. Det är väl främst hyckleriet som är äckligt. Han pratar om kärnfamilj och svenska värderingar osv men går bakom ryggen på frugan som nyss fött barn.
Jag gillade han på twitter men nu har han ju gett vänstern mycket för han tänker med kuken.
Märklig slutsats, har du nån form av psykiska förmågor? Den nyreggade användaren skrev inget om nån relation till PP, kunde lika gärna varit en väninna till frun eller familjen.

Var pratar PP om kärnfamiljen? Jag sökte på Twitter och hittade inget alls om det. Var har han skrivit om ”svenska värderingar” i form av sexuell konservatism, eller att vuxna människor inte är fria att själva bestämma över vilka förhållanden man väljer att ha med andra vuxna människor? Det typen av moralpolis brukar väl snarare förknippas med islam.

Som jag skrivit tidigare i tråden så försvarar jag inte PP:s eventuella otrohet per se, men jag anser att det saknar publikt värde och att mobbarna som ger sig efter honom i lika stor utsträckning skadar hans fru och barn i ivern att vara goda och moraliskt högtstående.
Citera
2023-03-19, 11:23
Medlem
snurresprettiss avatar
Hade han varit vänster så hade alla SD och höger skrivit ner han som bara den men nu är han SD och då blir det alla vänstermänniskor som skriver ner han istället. Politiken drar isär människor.

Finns inget bra med politik, alla borde rösta blankt.
Citera
2023-03-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yougogirl
Sjukt snuskig snubbe. Alla Umeåbor vet att han varit otrogen mot alla sina flickvänner genom åren, så talsättet ”once a cheater always a cheater” är spot on på PP. Sen är han även dömd för narkotikabrott. Finns så många historier om denna idiot, önskar att hans ex skulle gå ihop tillsammans o skriva en bok, för rent mjöl i påsen har han inte.

Han är inte dömd för narkotikabrott. Även om han skulle vara det så är det lika relevant som dina åsikter; dvs exakt noll. Du är ju lika bränd i huvudet som Leo Vene och resten av amatörpacket.
Citera
2023-03-19, 20:29
Medlem
CaPtaiN-MiFFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hade han varit vänster så hade alla SD och höger skrivit ner han som bara den men nu är han SD och då blir det alla vänstermänniskor som skriver ner han istället. Politiken drar isär människor.

Kan du inte ge ett exempel där högern drivare motsvarande?
Citera
2023-03-19, 21:16
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Var pratar PP om kärnfamiljen? Jag sökte på Twitter och hittade inget alls om det. Var har han skrivit om ”svenska värderingar” i form av sexuell konservatism, eller att vuxna människor inte är fria att själva bestämma över vilka förhållanden man väljer att ha med andra vuxna människor? Det typen av moralpolis brukar väl snarare förknippas med islam.

Okej, men om han inte enligt gängse nationalhögervärderingar har begått någon allvarlig synd, varför har han inte ryckt upp sig på över en månad och kommit tillbaka med sina oumbärliga inslag i samhällsdebatten? Var han bara en glowie?
Citera
2023-03-19, 21:59
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Okej, men om han inte enligt gängse nationalhögervärderingar har begått någon allvarlig synd, varför har han inte ryckt upp sig på över en månad och kommit tillbaka med sina oumbärliga inslag i samhällsdebatten? Var han bara en glowie?
Det får du naturligtvis fråga honom om, men man kan ju exempelvis tänka sig att han väljer att skydda frun och barnen framför att gå i polemik med främlingar på Twitter som inte betyder ett skit och som oavsett vad han säger ändå kommer fortsätta mobba, trakassera, driva, jävlas etc. Vad tror du själv?
Citera
2023-03-20, 22:42
Medlem
JustZlatans avatar
Är han fortfarande politisk sekreterare för SD Västerbotten? Har han varit på jobbet eller är han "sjukskriven" för otrohet?
Citera
2023-03-22, 01:44
Medlem
rimeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis

Med tanke på att jag är så långt vänster det går. och att det var jag som leakade hela skiten kring Pontus så fallerar din poäng. Jag helt ärligt gillade inte grabben och han var otrevlig, han fick det han förtjänade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in