Citat:
Ursprungligen postat av
TonyBergman
Personen vet att dom kollar större boende bl.a därav min fråga .
Håller med dig där men PP har själv kört en rätt tuff attityd mot meningsmotståndare. Det är väl främst hyckleriet som är äckligt. Han pratar om kärnfamilj och svenska värderingar osv men går bakom ryggen på frugan som nyss fött barn.
Jag gillade han på twitter men nu har han ju gett vänstern mycket för han tänker med kuken.
Märklig slutsats, har du nån form av psykiska förmågor? Den nyreggade användaren skrev inget om nån relation till PP, kunde lika gärna varit en väninna till frun eller familjen.
Var pratar PP om kärnfamiljen? Jag sökte på Twitter och hittade inget alls om det. Var har han skrivit om ”svenska värderingar” i form av sexuell konservatism, eller att vuxna människor inte är fria att själva bestämma över vilka förhållanden man väljer att ha med andra vuxna människor? Det typen av moralpolis brukar väl snarare förknippas med islam.
Som jag skrivit tidigare i tråden så försvarar jag inte PP:s eventuella otrohet per se, men jag anser att det saknar publikt värde och att mobbarna som ger sig efter honom i lika stor utsträckning skadar hans fru och barn i ivern att vara goda och moraliskt högtstående.