2023-03-18, 19:50
Medlem
TaxenSixtens avatar
Hoppas någon tar hand om hundstackaren.
Citera
2023-03-18, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Mina vilda spekulationer här.

Kvinnan skiljer sig från sin första gubbe. Oklar anledning till skilsmässan.
Bosätter sig i Årjäng med R cirka 1 år efter han flyttat dit enligt Ratsit.

2014-2015 måste hon ha avlidit eftersom hon sägs vara försvunnen i 8 år.
Hur hon avled vet vi ju inte. Kan ha varit sjukdom, missbruk, våld mot henne.
Vi vet ju inte heller om hon blivit styckad? Finns gott om frysboxar där man lätt kan vika ihop en människa hel och sen stänga locket.

Någon skrev att polisen i Värmland totalt misslyckats med fallet och inte kollat i frysbox, inte haft dit en likhund osv, men jag håller inte med.

A*na där kanske har brutit all kontakt med sin familj och därmed inte anmäld som saknad och därmed inte efterlyst och ingen har letat efter henne? Det finns ju de som bryter helt med sina familjer av vissa anledningar.

Nu har R tydligen berättat för en läkare på sjukhuset att det finns en död person i hans frysbox.
Varför? Antagligen sjuk, kanske inte långt kvar och vill lätta på sitt samvete innan han dör.

Jag kan inte direkt hitta något om någon efterlyst kvinna i Värmland de senaste åren heller och har inget direkt minne av att media gått ut med något.

Som sagt, mina vilda spekulationer.

Fakta är att båda bott i Årjäng sedan 2009 enligt MR koll.
Annan fakta är att det inte hittats en kropp utan kroppsdelar.

Citat:
styckad i en frys.
https://www.nrk.no/urix/drapssak-i-sverige_-bade-mann-og-kvinne-er-norske-borgere-1.16342976

Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hoppas någon tar hand om hundstackaren.
Det ser polisen till.
Senast redigerad av Browser 2023-03-18 kl. 19:56.
Citera
2023-03-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Själv dör jag av skratt åt att du bjuder på oss på en så komisk uthängning av din egen idioti där du tror att några rader i en kvällstidning är tillräcklig för att du ska kunna göra ett auktoritativt uttalande om hur utredningen har bedrivits eller inte bedrivits. Om du bara visste hur fånig du framstår i din överskattning av din egen förmåga att analysera något. Inte för att du är ensam på Flashback direkt ("Det var säkert en blatte"-uttalandenas och fnoskiga konspirationsteoriernas högborg), men även om ni oftast är tröttsamma så är det rätt roligt också hur ni drar brallorna på er själva inför mer välutrustade intellekt utan att ha en jävla aning om det

Hur utredningen om den försvunna kvinnan bedrivits och vilka åtgärder som vidtagits är dock ett intressant ämne som vi kanske kommer att få lite inblick i framåt. Det kan absolut ha begåtts missgrepp här som kommer att uppenbaras. Men än så länge har vi ingen information att gå på för att dra några slutsatser.

Nu måste du förstå att vi pratar om tidigare Värmlands polisen.. Tror att även du som jag sitter med info att senaste året, har det hänt saker inom region Bergslagen då med polisens ökända sorgebarn Värmland. Värmland har städats otroligt mycket, människor med hjärna & kompetens har plockats in till området. Vilket vi även har sett resultatet av senaste tiden & mer kommer..

Människor har bytts ut, inom organisationen på högre positioner..
Tidigare så har det varit inavel & människor med mycket låg IQ som haft högre positioner i Värmland, med utgångspunkt Karlstad.

Klart som fan man sitter & skrattar 😀 😃 så man kissar på sig när man läser att personen i fråga även var känd sen tidigare & kärringen har legat i frysboxen i 8 år 😀 😃..
Man undrar ju oxå när förhöret var om gubben sa att han hade slaktat vildsvin när han satt på förhör blodig & jävlig.. Sen släpptes & åkte hem fortsatte slakta kärringen & kasta in henne i frysen...
Gällande "missgrepp" så har dessvärre polisen i Värmland varit ett enda stort missgrepp tidigare på styrande nivå..

Tidigare Värmlands poliser & nu kanske pappersvändare, men deras tidigare arbete leverar verkligen historier så man dör av skratt 😀😃..
Senast redigerad av Dirtyone 2023-03-18 kl. 20:09.
Citera
2023-03-18, 19:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenonKiteon
Betyder?

Att det inte är Trygve.
Citera
2023-03-18, 19:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Någon som kan lägga in bilden? Facebook slänger ut mig.

Då har du inte bytt * mot e.
Citera
2023-03-18, 19:55
Medlem
enligt brottsplatskartan så är det inte i töcksfors men dom kan ju ha fel.
https://brottsplatskartan.se/varmlands-lan/mord-drap-varmlands-lan-en-utredning-om-misstankt-mord-pagar-260366
Citera
2023-03-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Mina vilda spekulationer här.

Kvinnan skiljer sig från sin första gubbe. Oklar anledning till skilsmässan.
Bosätter sig i Årjäng med R cirka 1 år efter han flyttat dit enligt Ratsit.

2014-2015 måste hon ha avlidit eftersom hon sägs vara försvunnen i 8 år.
Hur hon avled vet vi ju inte. Kan ha varit sjukdom, missbruk, våld mot henne.
Vi vet ju inte heller om hon blivit styckad? Finns gott om frysboxar där man lätt kan vika ihop en människa hel och sen stänga locket.

Någon skrev att polisen i Värmland totalt misslyckats med fallet och inte kollat i frysbox, inte haft dit en likhund osv, men jag håller inte med.

A*na där kanske har brutit all kontakt med sin familj och därmed inte anmäld som saknad och därmed inte efterlyst och ingen har letat efter henne? Det finns ju de som bryter helt med sina familjer av vissa anledningar.

Nu har R tydligen berättat för en läkare på sjukhuset att det finns en död person i hans frysbox.
Varför? Antagligen sjuk, kanske inte långt kvar och vill lätta på sitt samvete innan han dör.

Jag kan inte direkt hitta något om någon efterlyst kvinna i Värmland de senaste åren heller och har inget direkt minne av att media gått ut med något.

Som sagt, mina vilda spekulationer.

Han har erkänt att han mördat henne så jag vet inte vafan du håller på med...
Citera
2023-03-18, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Seriøst? Er dette tilfelle i Sverige? Hva har det seg at det fremdeles er slik i 2023?
Nej det är inte så, har aldrig träffat någon utan telefon eller hört om folk som har barn med släktingar. det där va något av det löjligaste påstående jag har hört ! 😂
Citera
2023-03-18, 19:59
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Man får hoppas att Polisen även undersöker den lilla dolda stugan som finns typ hundra meter norr om huvudbyggnaden.
Citera
2023-03-18, 19:59
Medlem
Prøver iherdig å finne noen R*id*r i nasjonalbiblioteket, men navnet er for generisk.. Jeg må i det minste vite hvor han er fra i Norge for å skrumpe inn litt.
Citera
2023-03-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Nu måste du förstå att vi pratar om tidigare Värmlands polisen.. Tror att även du som jag sitter med info att senaste året, har det hänt saker inom region Bergslagen då med polisens ökända sorgebarn Värmland. Värmland har städats otroligt mycket, människor med hjärna & kompetens har plockats in till området. Vilket vi även har sett resultatet av senaste tiden & mer kommer..

Tidigare så har det varit inavel & människor med mycket låg IQ som haft högre positioner i Värmland, med utgångspunkt Karlstad.

Klart som fan man sitter & skrattar 😀 😃 så man kissar på sig när man läser att personen i fråga även var känd sen tidigare & kärringen har legat i frysboxen i 8 år 😀 😃..
Man undrar ju oxå när förhöret var om gubben sa att han hade slaktat vildsvin när han satt på förhör blodig & jävlig.. Sen släpptes & åkte hem fortsatte slakta kärringen & kasta in henne i frysen...
Gällande "missgrepp" så har dessvärre polisen i Värmland varit ett enda stort missgrepp tidigare på styrande nivå..

Tidigare Värmlands poliser & nu kanske pappersvändare leverar verkligen historier så man dör av skratt 😀😃..

Det där om förhör, vildsvin, blod och slakt var nog bara ett tankeexperiment och inte något som skett i verkligheten
Citera
2023-03-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Själv dör jag av skratt åt att du bjuder på oss på en så komisk uthängning av din egen idioti där du tror att några rader i en kvällstidning är tillräcklig för att du ska kunna göra ett auktoritativt uttalande om hur utredningen har bedrivits eller inte bedrivits. Om du bara visste hur fånig du framstår i din överskattning av din egen förmåga att analysera något. Inte för att du är ensam på Flashback direkt ("Det var säkert en blatte"-uttalandenas och fnoskiga konspirationsteoriernas högborg), men även om ni oftast är tröttsamma så är det rätt roligt också hur ni drar brallorna på er själva inför mer välutrustade intellekt utan att ha en jävla aning om det

Hur utredningen om den försvunna kvinnan bedrivits och vilka åtgärder som vidtagits är dock ett intressant ämne som vi kanske kommer att få lite inblick i framåt. Det kan absolut ha begåtts missgrepp här som kommer att uppenbaras. Men än så länge har vi ingen information att gå på för att dra några slutsatser.

Nu måste du förstå att vi pratar om tidigare Värmlands polisen.. Tror att även att du som jag sitter med info att senaste året, att det hänt saker inom region Bergslagen då med polisens ökända sorgebarn Värmland.
Sopborsten har har gått varm, dammvippor räckte inte..
Värmland har städats otroligt mycket, människor med hjärna & kompetens har plockats in till området. Vilket vi även har sett resultatet av senaste tiden & mer kommer..

Man undrar ju oxå när förhöret var, om gubben sa att han hade slaktat vildsvin när han satt på förhör blodig & jävlig.. Sen släpptes & åkte hem fortsatte slakta kärringen & kasta in henne i frysen...
Gällande "missgrepp" så har dessvärre polisen i Värmland varit ett enda stort missgrepp tidigare på styrande hög nivå..

Tidigare Värmlands poliser & nu kanske hitta på "tittel polis" pappersvändare leverar verkligen historier så man dör av skratt 😀😃..
Humorparet Leif & Billy är kopior på Värmlands polisen 😀😃🙂
Senast redigerad av Dirtyone 2023-03-18 kl. 20:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in