Citat:
Ursprungligen postat av
Slaskig
GM måste vara extremt mentalt trasig som behåller frun i frysen. Kan förstå att han tar livet av henne. Kan förstå att han försöker komma undan genom att placera kroppen i frysen. Men att han behåller frysen år efter år tyder på att GM inte är en planerande individ
Själv hade jag hyrt en minigrävare och köpt en ny frys.
Haha bästa kommentaren i tråden. Jag är visserligen lite disträ själv men den här mannen måste ju vara helt borta. 8 år är fan en CP-lång tid. Undrar om han har andra saker i frysen samtidigt.
Ett scenario som dök upp i mitt huvud.
År 2016: GM går till frysen för att plocka upp lite frysta köttbullar till maten. "Fan just det... Borde verkligen göra mig av med kroppen"
År 2019: GM har varit ute och plockat blåbär i skogen och bestämmer sig för att att frysa in lite av bären. *Öppnar frysen* "Satan hade helt glömt av det här.. ja ja jag fixar det i morgon"
År 2020: GM blir sugen på våfflor med blåbärssylt och kommer ihåg sina frysta blåbär. *Öppnar frysen* "Men det var själva fan! Jag kan inte ta bort koppen nu, måste ju göra sylten till våfflorna. Men i morgon ska jag ta tag vi det.
År 2022 GM blir sugen på en whisky med is. *Öppnar frysen för att ta fram is* "Men suck... I morgon måste det fan bli av..."
Nu var just det här händelser som jag hittade på så klart men om det fanns mera saker i frysen bör GM blivit påmind om kroppen lite då och då.
Även om "bara" kroppen var där så att han inte såg den lite då och då när han hade andra ärenden i frysen så borde GM ha haft tanken i bakhuvudet att göra sig av med kroppen. Det här är bara så sjukt.