Citat:
Ursprungligen postat av
DaenerysGot
Ja, virkelig. Stakkars dame. Hun var sikkert ensom og hadde det ikke bra. Familien prøvde finne henne ja, men det var ikke akkurat god innsats..
Det er en interessant oppfatning. Vet vi egentlig at hun var ensom eller at hun ikke hadde det bra? Vet vi at hun ikke selv kan ha hatt sine svin på skogen? At familien til en avdød sier at hun var snill er jo ikke uvanlig, det betyr ikke at det er det hele bildet. For alt vi vet så kan hun ha valgt å ikke ha så mye kontakt med familien selv også. Det er jo litt talende, på en måte, at man selv velger å bo med en domfelt overgriper. Som i følge sakkyndige med stor sannsynlighet vil begå liknende ugjerninger igjen.
Jeg må si jeg er veldig spent på å høre hva som kommer frem om offeret etterhvert.