Citat:
Ursprungligen postat av
BoISaren
Jag har åberopat 5 kap. 2 § lag (2022:818) om den offentliga sektorns tillgängliggörande av data och har rätt att få ett skriftligt och motiverat beslut.
Tack för att du och några andra verkligen försöker! Jäkla sätt av Tingsrätten/Tingsrätter, skattebetalarna har ju redan betalat för både FUP och de anställda i vårt rättssystem!!
En FUP är skattebetalarnas EGENDOM!
Citat:
Ursprungligen postat av
QueenOfKidsAndCats
Nej. Det får de inte och varken "media" eller journalister har med domstolarnas egna beslut om sina FUP:ar att göra.............. herregud. (är journalist)
Herregud, en "journalist" som inte klarar av läsförståelse.....jag kritiserade TINGSRÄTTEN!!
Och om du nu verkligen ÄR "journalist", varför slänger du inte upp FUP här då????
Citat:
Ursprungligen postat av
Justice.Hackerz
Hur i hela friden kunde Sangborn tidigare stå och säga att det var "lite misshandel " som inte var så allvarligt.
Strypning och sedan elda på kroppen.
Handla och elda igen.
Och JJ grät. Ojojoj det här blir inte lätt för henne, vilken människa! det här kan väl ändå inte förmildras på något sätt.
Nu förstår jag varför Mr Rullman varit så säker.
Ja, verkligen, jag håller helt med dig!
Citat:
Ursprungligen postat av
Rubar
Inte enligt p7orna.
Nää, då finns det ju bara ren och skär ONDSKA kvar, eftersom de inte är psykstörda enligt RPU:n.
Citat:
Ursprungligen postat av
TorsteniSthlm76
Här är något mycket viktigt:
"För att JJ träffar X som X/jag? har legat med?????"
Vem träffade JJ???
Svartsjukan verkar ha varit total....
Allt det här för ett sketet fjortisbråk......
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Undrar hur de kom åt Tove?
Kanske hon låste in sig på toa, och Tove beslutade sig för att försöka fly?
Då umultet och sedan slutligen sparkarna när hon stryps/kvävs.
Fruktansvärt, fruktansvärt.
Jag har inga ord.
Ja, det stod i artikeln att det var typ de sista SMS:n TT skickade i livet......
Det kan förklara "hammarslagen" som grannarna beskrev, att MGM:s faktiskt BRÖT sig in i badrummet.....
Sedan så tror jag att MGM:s stal TTs mobil ute på gatan, vid JJs hus, TT kastar ifrån sig cykeln och springer efter, in i trappen och in i LGH, därav grannarnas beskrivning av "spring i trappen"?
Men mina spekulationer i väntan på FUP.