2023-03-13, 00:13
Medlem
slidsekret88s avatar
Låg du mest med fnask eller "vanliga" töser? Gråzon kanske? Är ryskorna bra i sängen. Vackra är dom ju iaf. Gottegris!
Citera
2023-03-13, 01:41
Medlem
kbb-ogs avatar
Intressant tråd, har inga specifika frågor. Men tack!
Citera
2023-03-17, 12:06
Medlem
immenhusens avatar
Fick inte svar på min fråga tidigare, så ställer den igen; använder du VPN när du skriver detta? Då för din egen säkerhet men även för att ens komma åt de flesta utländska nyhetsmedier?

/AI
Citera
2023-03-17, 12:16
Medlem
NAFOgenerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theonlyrealbutcher
Fina kvinnor som älskar utlänningar då man direkt är väldigt exotisk och intressant. Ryssland är ett väldigt homogent land i övrigt.
Ryssland är Europas mest muslimska land. Är det vad du menar med homogent?
Citera
2023-03-17, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slidsekret88
Låg du mest med fnask eller "vanliga" töser? Gråzon kanske? Är ryskorna bra i sängen. Vackra är dom ju iaf. Gottegris!

Aldrig legat med något fnask. Unga kvinnor som i många fall är oskulder.
Citera
2023-03-17, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Fick inte svar på min fråga tidigare, så ställer den igen; använder du VPN när du skriver detta? Då för din egen säkerhet men även för att ens komma åt de flesta utländska nyhetsmedier?

/AI

Använder inte vpn, bor inte i ryssland längre
Citera
2023-03-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NAFOgeneral
Ryssland är Europas mest muslimska land. Är det vad du menar med homogent?

Läs på lite om Ryssland du alla muslimer bor långt borta i kaukasiska delrepulikerna. Man ser knappt någon muslim alls i de flesta ryska städer.
Citera
2023-03-20, 00:40
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
De bor ju i sina egna delrepubliker.
Moskva kryllar av muslimer och asiater, mer än i Stockholm.
Citera
2023-05-11, 22:35
Medlem
Varför var du ens i Ryssland då om du är emot allt Ryssland står för? dra ut ur landet då. du är utlänningen inte dem. hur länge ska du terrorisera de infödda med din närvaro? typiskt såna som du som åker till andra länder och försöker genomdriva sina egna regler.

nu när Ryssland blomstrar kommer alla kackerlackor som lämnade landet tillbaka

Citat:
Fina kvinnor som älskar utlänningar då man direkt är väldigt exotisk och intressant. Ryssland är ett väldigt homogent land i övrigt.

Det låter som Sverige.

de gillar vissa typer av invandrare som västerländska för det mesta.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-05-11 kl. 23:10.
Citera
2023-05-12, 07:47
Medlem
Intressant tråd Du skrev tidigare att minimlönen var på 16000 Rubel vilket är drygt 2000 sek. Vad är då normallönen?
Bor i Thailand ( Norra Chiang Mai) när jag ibland får ner till Pattaya , Puket .... så möter jag massor av Ryssar. Dom verkar ha rätt bra med Pengar... Är det bara folk med Mafia kontakter som jag träffar här? Även här kan Ryssar obefintlig Engelska.
Citera
2023-05-12, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZvenZky
Detta meddelande avslöjar att TS är en ukrotrol som aldrig har bott i Ryssland och i SPB:
1. Den billigaste ölen kostar cirka 5-6 kronor. För 2 kronor ingen öl i valfri butik på hörnet.
Den billigaste ölen är 44 rubel.
https://amwine.ru/catalog/pivo/
Kursen är nu cirka 7 rubel för 1 krona:
https://ligovka.ru/detailed/sek

2. "Finns mer blonda och blåögda kvinnor i spb än vad jag sett i någon stad i Sverige" - lögn. Titta själv: https://www.geocam.ru/online/great-gostiny-dvor/

Detta är ett av tricken med ukrotrols "Jag är från Ryssland. Jag vet allt. Ställ frågor"

Ukrotroll. Lol. Är du en rysk fascist?

Priserna på ryska matvaror går upp väldigt mycket för varje år. Extremt hög inflation dvs. Det tillsammans med en isolerad och hårt kontrollerad valuta gör att omväxlingskursen är fejkad och priserna idag inte stämmer med vad de var för ngra år sedan.
Senast redigerad av theonlyrealbutcher 2023-05-12 kl. 08:41.
Citera
2023-05-12, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
Intressant tråd Du skrev tidigare att minimlönen var på 16000 Rubel vilket är drygt 2000 sek. Vad är då normallönen?
Bor i Thailand ( Norra Chiang Mai) när jag ibland får ner till Pattaya , Puket .... så möter jag massor av Ryssar. Dom verkar ha rätt bra med Pengar... Är det bara folk med Mafia kontakter som jag träffar här? Även här kan Ryssar obefintlig Engelska.

Ryssarna som drar utomlands är en liten minoritet som har pengar. Du möter inte genomsnittsryssen i Thailand.

De flesta ryssar har inte råd med semestrar i Asien.

Flesta ryssar har väl runt 25 000-40 000 rubler i månaden. Sedan kan det vara något högre i Moskva.

Men de jobbar väldigt mycket. Många fler timmar. Tex 10 timmar dagligen måndag till lördag är inte onormalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in