2023-03-17, 10:40
  #37
Medlem
Har nederbördsområdet rört sig in över Falun ännu? Är lite olika bud beroende på vädertjänst.
Citera
2023-03-17, 11:06
  #38
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Har nederbördsområdet rört sig in över Falun ännu? Är lite olika bud beroende på vädertjänst.

Av det som lagts ut på instagram nu på förmiddagen så verkar det blåsa men ingen nederbörd.
Citera
2023-03-17, 11:19
  #39
Medlem
Eftersom jag är i Falun och hälsar på en kompis kan jag meddela att det har börjat snöa.
Citera
2023-03-17, 11:22
  #40
Medlem
Alkibiadess avatar
Lagom med mellantider i alla fall.
Citera
2023-03-17, 11:29
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Av det som lagts ut på instagram nu på förmiddagen så verkar det blåsa men ingen nederbörd.

Citat:
Ursprungligen postat av Stato
Eftersom jag är i Falun och hälsar på en kompis kan jag meddela att det har börjat snöa.

Tackar.

Vissa prognoser gör gällande att det ska tillta runt herrarnas start. Vilket skulle kunna bli en guldsits för Valnes.
__________________
Senast redigerad av MacReady 2023-03-17 kl. 11:39.
Citera
2023-03-17, 11:32
  #42
Medlem
FNLSs avatar
Jag gissar att Sundling Halfvarsson och Kläbo kommer åka fort första varvet samt utför mördarbackarna men tappa utför dem. Dvs 2,5 till 4,3 samt 6,3 till 7,7.
Citera
2023-03-17, 11:42
  #43
Medlem
DjPuttes avatar
Snacka om att landslaget har två vitamin injektioner i glädje Jossehanna & Märta jisses dem kommer bli intressanta se hur dem fungerar, Hoppas bara Jossehanna kan få i hop åkningen Märta vet vi vad hon kan!
Citera
2023-03-17, 11:46
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Tackar.

Vissa prognoser gör gällande att det ska tillta runt herrarnas start. Vilket skulle kunna bli en guldsits för Valnes.
Det har inte börjat snöa kraftigt utan det är bara lite snöflingor som kommer ner.
Citera
2023-03-17, 12:05
  #45
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Härligt att se att den svenska publiken uteblir när de svenska stjärnorna sviker. (Både Frida och Ebba verkar ha fejkat förkylningar för att slippa åka)
Citera
2023-03-17, 12:05
  #46
Medlem
FNLSs avatar
För att vara Rosenberg var det där en lugn öppning
Citera
2023-03-17, 12:08
  #47
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
För att vara Rosenberg var det där en lugn öppning
Moa är närmre Mandeljc än Märta!
Citera
2023-03-17, 12:08
  #48
Medlem
FNLSs avatar
Urevc dns, poäng till alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in