Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
Av det som lagts ut på instagram nu på förmiddagen så verkar det blåsa men ingen nederbörd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stato
Eftersom jag är i Falun och hälsar på en kompis kan jag meddela att det har börjat snöa.
Tackar.
Vissa prognoser gör gällande att det ska tillta runt herrarnas start. Vilket skulle kunna bli en guldsits för Valnes.