Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.skalmanski
Härligt att se att den svenska publiken uteblir när de svenska stjärnorna sviker. (Både Frida och Ebba verkar ha fejkat förkylningar för att slippa åka)
Det var det dummaste jag läst idag, men dagen är ännu ung.