2023-03-15, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
1. Martinelli och Saka kan inte räknas som mittfältare och räknar du in dom så kan vi räkna in yttrar från andra lag också
2.Ni är inte ens nära Citys mittfält
3. Ni kommer aldrig någonsin ha det bästa mittfältet i Europa.

Tycker du på riktigt att en trio med Partey Ödegård och Rice skulle vara världens bästa mittfält? Bättre än Citys, Reals, Bayerns, PSGs, Barcas, och alla andras?

Man City är så clear, bara KDB är bättre än hela Arsenals mittfält. Att den här killen tror på något annat tyder bara på delusion.
Citera
2023-03-15, 23:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
1. Martinelli och Saka kan inte räknas som mittfältare och räknar du in dom så kan vi räkna in yttrar från andra lag också
2.Ni är inte ens nära Citys mittfält
3. Ni kommer aldrig någonsin ha det bästa mittfältet i Europa.

Tycker du på riktigt att en trio med Partey Ödegård och Rice skulle vara världens bästa mittfält? Bättre än Citys, Reals, Bayerns, PSGs, Barcas, och alla andras?
1. Dvs sant, både Saka och Martinelli är mer forwards än mittfältare, men bägge dessa killar har ändå stor betydelse för vårat mittfält.
2. Vi har redan ett mittfält som är fullt på höjd med Citys.
3. Tro det själv du. När Rice har tecknat på för oss, så kommer vi att köra lekstuga med mittfälten till nästintill samtliga lag i England såväl som i Europa.

Korrekt. Med Partey, Ødegaard, ESR, Xhaka, Saka, Martinelli och ev Rice, så kommer vi att få bland det absolut starkaste mittfältet i hela fotbollsvärlden.
Citera
2023-03-15, 23:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Man City är så clear, bara KDB är bättre än hela Arsenals mittfält. Att den här killen tror på något annat tyder bara på delusion.
Aha, Ok.

Ødegaard är redan på De Bruyne’s nivå, och enligt mig så har Martin varit klart bättre denna säsong än vad KdB har. Kan inte se enda mittfältare i EPL som har presterat på MØs nivå i 22/23.
Citera
2023-03-16, 00:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
1. Dvs sant, både Saka och Martinelli är mer forwards än mittfältare, men bägge dessa killar har ändå stor betydelse för vårat mittfält.
2. Vi har redan ett mittfält som är fullt på höjd med Citys.
3. Tro det själv du. När Rice har tecknat på för oss, så kommer vi att köra lekstuga med mittfälten till nästintill samtliga lag i England såväl som i Europa.

Korrekt. Med Partey, Ødegaard, ESR, Xhaka, Saka, Martinelli och ev Rice, så kommer vi att få bland det absolut starkaste mittfältet i hela fotbollsvärlden.
1.Du kan inte räkna dom som mittfältare bara för dom har betydelse för erat mittfält. Är Vini mittfältare ?
2.NEJ-
Men sluta nu!
Citera
2023-03-16, 00:19
Medlem
Drickbacks avatar
Nu styr vi om tråden till fakta!

Från omgång 7
Southampton - Brentford 0-2

Från omgång 8
Brighton - Crystal Palace 1-0

Till helgen blir det både PL & FA så haltande tabell fortsätter nog in i det sista av säsongen.

Liverpool, Fulham, Brighton, Manchester U, Manchester C & West Ham står över PL.

Någon som har idé hur man klistrar in tabell utan massa korrigeringar?
Citera
2023-03-16, 00:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Odegaard har varit bra. Skillnaden mellan oss är att jag erkänner att vi varit usla. Hade det varit du hade du skyllt på skador.

Har du betalat drhasch?

Varför svarar du inte free12? Han ville ju slå vad med dig.
Ødegaard har varit riktigt, riktigt vass denna säsong, han är en het kandidat för årets spelare i EPL.

Och jag är alltid den första till såga Arsenal när vi har varit dåliga, men turligt nog, så har det inte varit många tillfällen under den här säsongen där vi har varit usla och/eller underpresterat. När det gäller förra säsongen, så är det glasklart att vi hade tagit 4:e (om inte 3:e) platsen om vi inte hade fått våra två viktigaste spelare skadade helt mot tampen. Men det är såklart ingen ursäkt.

Detta är ett forbollsforum, och inte en bettingsajt, så vad jag och en annan användare ev gjorde står endast mellan han och mig.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-03-16 kl. 00:25.
Citera
2023-03-16, 10:26
Moderator
easy_dans avatar
Flertalet inlägg raderade, dags att höja nivån i tråden.

/Mod
Citera
2023-03-16, 14:03
Medlem
Halloween2s avatar
Hur fan kan man säga att Martin är på KDB's nivå? Kdb har varit på toppen utav fotbollsvärlden sedan hans dagar i Werder Bremen. Martin är ett one season wonder än så länge.
Citera
2023-03-16, 14:04
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Detta är ett forbollsforum, och inte en bettingsajt, så vad jag och en annan användare ev gjorde står endast mellan han och mig.

Varför skriver du då tidigare ''någon som vill betta?''

Alla vet att du förlorade ett vad förra säsongen och vägrade att betala!
Citera
2023-03-16, 23:50
Medlem
Halloween2s avatar
Så nu kan Arsenal enbart tänka på ligan. Tror ändå man hade fått torsk mot Manchester United i Europa final.
Citera
2023-03-16, 23:53
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Så nu kan Arsenal enbart tänka på ligan. Tror ändå man hade fått torsk mot Manchester United i Europa final.

nej nu får du ge dig dom är favoriter vinna el

(FB) Europa League & Europa Conference League 2022/23
Citera
2023-03-17, 00:01
Medlem
jontepsgs avatar
Artetas sämsta match för säsongen. Sporting visade förra veckan hur spelskickliga dom är. Ville Arteta gå vidare idag borde han ha startat ett mer ordinarie lag. Jag förstår att han ville vila spelare, men istället blev det 120 minuter för flertalet spelare. Det är en sjukt orutinerad utförd match.

Men men, nu är det 100% fokus på ligan istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in