2023-03-14, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag sekundärskämdes också å hans vägnar när jag såg det

Jag vill inte framstå bögig nu för första gången i tråden, men kronprinsen av smartness bredvid honom är snyggare än Victor i snytet, när ska tjejerna inse det?
Det är inte bögigt att tycka att andra män är vackra, det är bögigt att tycka om tjejer 🤮
Ja han ser ut att ha mindre Kromosomavvikelser än kungen.
Tjejerna har redan insett det, inatt lämnar de återigen sina brorsor och farsor för att smyga in hos kronprinsen och kungen. En ny chans att bli bekräftad är en chans tagen.. Dessa tjejer är inga Losers de tar varje chans de kan få.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-14 kl. 21:47.
2023-03-14, 22:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Det är inte bögigt att tycka att andra män är vackra, det är bögigt att tycka om tjejer 🤮
Ja han ser ut att ha mindre Kromosomavvikelser än kungen.
Tjejerna har redan insett det, inatt lämnar de återigen sina brorsor och farsor för att smyga in hos kronprinsen och kungen. En ny chans att bli bekräftad är en chans tagen.. Dessa tjejer är inga Losers de tar varje chans de kan få.
Det tänkte jag faktiskt inte på att det kan hända grejer redan nu när hovet är på Farmen, who's your daddy? i en bättre värld skulle Sandras pappa gått in & cockblockat & själv tagit för sig av Tora, det hade faktiskt varit hälsosammare för henne att få uppleva en några snäpp genuinare & närmre kärlek som Rickard Wolf sa till sina boys än upprepande besvikelsen i olika Victors

Sebbe han får samtidigt under denna heta natt pollution (ofrivillig sädesutömning hos pojkar)
efter att ha drömt om att få stryk med enris av mormor & bästefar & måste därför kasta sina förbrukade fillingar i kakelugnen på morgonen

Och Ässi har börjat klä sig mer utmanande som någon påpekade-
Såg du? det ömma jämlika mötet där när Sandra tog in Asiatos syster Pepsi
under den ömsesidiga berusningen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-14 kl. 22:14.
2023-03-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
han ser väl bra ut och har längden och självförtroendet
men hans hållning är konstig så det håller jag med om

”Ser väl bra ut” 🤣. Kolla igen.
2023-03-14, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
”Ser väl bra ut” 🤣. Kolla igen.
jo men det kan jag erkänna som man
varför tror du kvinnorna på farmen flockas till just han hela tiden?
första tjejen låg med han första natten på farmen
2023-03-14, 22:28
Medlem
Citat:

Dåligt utbud på farmen. Och han var kanske den ende som ställde upp. Av olika anledningar…
2023-03-14, 22:31
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Nästa tävling & vilka som åker ut:
2023-03-14, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Jobbig dilemma för Viktors kompis: https://imgur.com/a/9l6eNLI
Den där var faktiskt spot on
2023-03-14, 22:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Så han lever på sitt utseende? Fy fan vad omanligt.

Vad jag har sett i tidningsartiklar så är väl Viktor utbildad Fritidspedagog och arbetar som idrottsledare?
2023-03-14, 22:43
Avslutad
Citat:
Jag vet inte om kvinnorna flockas precis. Har någon mer än Julia fallit för Viktor?
2023-03-14, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vad jag har sett i tidningsartiklar så är väl Viktor utbildad Fritidspedagog och arbetar som idrottsledare?
Är han verkligen utbildad fritidspedagog eller jobbar han på fritids? Han är inget föredöme för ungarna när det gäller att plugga i alla fall. Har man nånsin sett honom öppna Bondepraktikan?
2023-03-14, 22:50
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Är han verkligen utbildad fritidspedagog eller jobbar han på fritids? Han är inget föredöme för ungarna när det gäller att plugga i alla fall. Har man nånsin sett honom öppna Bondepraktikan?

Fast fritidspedagog är ju ingen utbildning. Det är en lekstuga för studietrötta som måste få en yrkestitel.
2023-03-14, 23:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Någonstans i deltagarnas presentationer - kommer inte ihåg i vilken av alla tidningar - läste jag att han var Fritidspedagog. Det är ett yrke som man enbart kan utbilda sig till på Högskolan dvs 2 års utbildning.
I andra tidningar t ex Hänt m fl har det stått att han arbetar som idrottsledare. Inte lärare utan ledare. För att kunna arbeta inom idrott som ledare brukar föreningar vilja att man har någon form av utbildning och då gärna med pedagogik. Så det är väl inte så konstigt? Att han har en utbildning? Det har de flesta.
Att han har fått arbete inom idrott är inte heller konstigt efter som han tydligen har idrottat själv.

Men jag har aldrig sett någon artikel om att han skulle leva på sitt utseende - vad som nu menas vet jag inte i inlägget men jag utgår ifrån att det kanske syftade till fotomodell? Ja jag vet inte om han extraknäcker som det fast trådsanningar uppstår ju lätt.

Jag försvarar inte Viktor på något sätt men att han skulle leva på sitt utseende är inte hans huvudsyssla som yrke. Inte som det verkar i tidningsartiklarna.

Personligen så ogillar jag Viktor. Han uppvisar stora drag av narcissism. En del skriver psykopat om hans beteende fast det är aningens magstarkt kan jag tycka och det är faktiskt rätt stora skillnader mellan dessa två (narcissist och psykopat) som är personlighetsstörningar som det hette förr, numera heter det visst personlighetssyndrom.

Finns nog rätt många deltagare som jag inte heller har sett öppnat Bondepraktikan. Allt visas inte i avsnitten för oss tittare och dessutom kan han ju ha pluggat innan han kom in till Farmen. För han spelar spelet väl - om än väldigt obehagligt.
Senast redigerad av CS128 2023-03-14 kl. 23:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in